Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hoitohenkilökunta on uupunut ja loppuun palanut koronan takia. Ei jaksa. Mutta jos maksetaan ylimääräistä, niin taas jaksaa."

Vierailija
23.12.2020 |

Hienoa että motivaatiotekijät ja etiikka kunnossa.
Ei mulla muuta.

Kommentit (179)

Vierailija
1/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palkka kertoo arvostuksen.

Vierailija
2/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Sillä ylimääräisellä rahalla voi helpottaa muuta elämää, joten vapaa-aikana voi levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinun oma työ? Lasketaan sinulla kuukausi palkkaa parilla tonnilla alas; sehän ei varmaan vaikuta jaksamiseesi ja vitutuksen tasoosi mitenkään? Mikä olikaan työnantajasi; laitan sinne e-mailin, että tämä käy sinulle mainiosti.

Vierailija
4/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Tehy ja Super maksa koronalisiä. Näyttäisivät mallia miten itse arvostavat hoitajia ja maksaisivat lisät.

Vierailija
5/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista on kahdenlaista: Henkistä ja fyysistä. Henkinen jaksaminen on aina kiinni motivaatiosta ja ylimääräinen rahallinen korvaus motivoi.

MItä kohtaa AP ei tästä ymmärrä???

Vierailija
6/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä Tehy ja Super maksa koronalisiä. Näyttäisivät mallia miten itse arvostavat hoitajia ja maksaisivat lisät.

On helpompi jeesustella mediassa, kun maksaa korvauksia.

Vierailija
7/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten hädällä rahastaminen

on se kuvottavaa porukkaa meidän hoitohenkilökunta!

Vierailija
8/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei auta ilmaiseksi ketään muualla kuin Hurstin leipäjonossa.

Lastentarhanopettajat saavat palkkaa, kouluopettajat saavat palkkaa, lääkärit saavat palkkaa, poliisit saavat palkkaa, palomiehet saavat palkkaa... MIssä utopiassa elät?

Vierailija
9/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastentarhanopettajat saavat palkkaa, kouluopettajat saavat palkkaa, lääkärit saavat palkkaa, poliisit saavat palkkaa, palomiehet saavat palkkaa... MIssä utopiassa elät?

Ja sairaanhoitajat saavat palkkaa, ja lisiä pilvin pimein. Ja vielä extra lisiä ja silti vielä kitistään.

Vierailija
10/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muulla kuin rahalla ei voi korvata lisääntynyttä työtaakkaa!

Vierailija
11/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Olen itsekin pienipalkkainen, mutta en märise palkastani ja työstäni, sillä se on minun valintani. Menoni ovat palkkani mukaiset ja vaikka työ on fyysisesti ja henkisesti aika raskasta, niin palkka ei ole todellakaan motivaatiota lisäävä juttu. Tottakai se olisi kiva saada lisää, mutta ei se mikään jaksamisen ehto ole.

Hoitajilla on ollut työhön kouluttautuessaan palkkataso varmasti selvä ja selvää on ollut myös se, että työ ei ole pelkkää sisar hento vaikoisena toimimista, vaan eteen tulee ihan kaikkea.

Jos hoitajat eivät siis jaksa, niin erotkaa ja kouluttautukaa uusiin tehtäviin. Kannattaa hieman miettiä mihin on rahkeet ja kestääkö pää yhtään mitään. Tunnen monia hoitajia ja he ovat pärjääviä upeita ihmisiä, kaikki heidän työpaikoillaan eivät valitettavasti ole.

Vierailija
12/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule alalla kun alalla toi raha aikamoinen motivaattori.

Kuka helvetti paskahommia puoli ilmaseksi tekee? Pieni on korvaus hoitajilla taakkaansa ja epäsäännölliseen työhönsä nähden, ja palkkansa saa helpommallakin.

Ja en ole saitaahoitoalalla.

Vierailija
13/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä nämä ovat edes hakeutunut hoitoalalle töihin? Kai se pitäisi olla jokaisella tiedossa, että voi tulla joku pandemia ja töitä pitäisi silti tehdä.

Vierailija
14/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hoitoalalla, mutta ei minua ainakaan töihin menoon motivoi mikään muu kuin raha. En ymmärrä miksi hoitajien pitäisi teeskennellä olevansa yhtään sen hyveellisempiä.

Vierailija
15/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sairaanhoitajat saavat palkkaa, ja lisiä pilvin pimein. Ja vielä extra lisiä ja silti vielä kitistään.

Koronan kaupan päälle suojauksista huolimatta.

Vierailija
16/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep hoitsut on rahansa ansainneet, palkka on naurettavan pieni sisältöön nähden. Itsestä ei olisi siihen työhön. Peruspalkka ylös ja korona lisä nyt.

Vierailija
17/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä palkka kertoo arvostuksen.

Hoitajilla on hyvä palkka.

Ja lisää vaan kinutaan.

Vierailija
18/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että irtisanoutuvat. kukaan ei halua tällaisia hoitajia 

Vierailija
19/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nämä ovat edes hakeutunut hoitoalalle töihin? Kai se pitäisi olla jokaisella tiedossa, että voi tulla joku pandemia ja töitä pitäisi silti tehdä.

Mutta yleensä jos vastuu ja työmäärä nousee, myös palkka nousee. Itse olen tylsästi kirjanpitoalalla, ja kyllä minä pidin itsestäänselvänä, että kun minulle aikoinaan annettiin lisää vastuuta ja isompi työmäärä, niin palkka nousi myös. En olisi muuten sitä lisätyötä vastaan ottanutkaan.

Vierailija
20/179 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Eihän hoitajia röyhkeämpiä näytä olevankaan. Joka välissä lisää palkkaa kitisemässä. Itsekkyys on käsin kosketeltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi