miksi valvotte vielä?
Minulla vapaata. Ei töihin menoa. Olen surffannut av:lla nyt klo 21 lähtien. Ketuttaa tämä riippuvuus :(
Kommentit (34)
Mulla on koko naama helesvetin kipeä, kun vedettiin viisaudenhammas pois. Nukuttaa, mutta sattuu. Ja ei auta tropit.
Tulin katsomaan, olisiko maikkarin vaalitentistä ollut täällä keskustelua. Eipä tietenkään ollut.
Valvon, koska mulla alkoi tänään loma!
Vauvalla on flunssa lopuillaan ja taapero on flunssan alussa, heräilevät vuoron perään. Vauva yskii ja taapero on kuumeinen. Katselen telkkua ja odottelen, että taapero herää taas ja voin antaa lääkettä. Mies nukkuu. Oon vähäuninen ja valvon ihan mielelläni näitä sairasöitä. Minusta on kiva valvoa toisten unta.
.
Tulin klo 22.00 töistä, ei väsytä vielä.
Olen kipeä (ja ahdistunut), ja menen nukkumaan vasta kun nukahtaminen tuntuisi mahdolliselta...
Mies ei jaksanut (tänäänkään) rakastella. Panetus ja pieni turhautuminen siis valvottaa.
Yleensä puran paineet tällaisina öinä vibralla, mutta eihän kone korvaa ihmistä.
Teen tämän viikon iltavuoroa, joten menen nukkumaan siinä klo 01 aikaan.
En mene koskaan nukkumaan ennen puoltayötä. Pärjään 6 tunnin unilla, enkä pysty nukahtamaan aikaisemmin, kuin poikkeustapauksissa.
Tulin baarista juuri, kävin synttäreiden kunniaksi muutamalla siiderillä.
Saan nukkua huomenna melkein puoleenpäivään, joten valvon, koska olen ilta-/yöihminen. Tykkään olla yksin hereillä hiljaisessa talossa ja menen nukkumaan vasta sitten, kun nukuttaa. Varmaan kahden kolmen maissa.
Nukuin päivällä vähän. Oon flunssassa niin väsytti. Enkä mä muutenkaan tähän aikaan vielä nuku ellei oo aamuvuoro.
Telkkarista tulee A little thing called murder.