Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi valvotte vielä?

Vierailija
21.05.2014 |

Minulla vapaata. Ei töihin menoa. Olen surffannut av:lla nyt klo 21 lähtien. Ketuttaa tämä riippuvuus :(

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pääsee töistä puolilta öin. Kotona haukkuva koira, joka pitää päästää ulos miestä vastaan, muuten haukkuu ulko-oven ääntä ja herättää vauvan.

Vierailija
2/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei huvita nukkua aikaisin vain siksi, että sinä luulet kaikkien nukkuvan silloin. Menen yleebsä nukkumaan klo 5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tänään neljältä iltapäivällä joten tuskin tulee uni ennen aamuyötä.

Vierailija
4/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylikierroksilla stressin takia. Arvasin etten saa unta stressaavan päivän jälkeen, ei lähelläkään vaikka olen umpiväsynyt. Menen kohta vetämään vatsan täyteen ruisleipää, se saattaa tainnuttaa jos on hyvä tuuri.

Vierailija
5/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin yhtä miestä. Haluaisin olla hänelle hyvä, mutta hän vain vetäytyy. Eikä meillä ole edes suhdetta. Hänestä on vain tullut aivan liian tärkeä minulle. Tämä on ihan kamalaa. Flirttaili mulle mutta jätti sitten asiat sikseen, VAIKKA hänellä on ollut tasan yksi naissuhde ja mies on 45. Tiedän. 

Vierailija
6/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 35 menossa ja vauva potkii ja mellastaa vatsassa niin älyttömästi, etten saa unta kuitenkaan. Sama notkua siis vielä koneella.

Vierailija
7/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa liikaa. Pää täynnä murheita. Vauva nukahti vasta äsken. Parisuhde on huonossa jamassa ja riitoja on päivittäin. Olispa joku paikka minne lähteä vauvan kanssa vaikka viikoksi lataamaan akkuja.

Vierailija
8/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelen kotona, lapset ovat mummolassa. Huomenna mekin mennään perässä mökille (mä en aja).

Vierailija
9/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:21"]Koska ei huvita nukkua aikaisin vain siksi, että sinä luulet kaikkien nukkuvan silloin. Menen yleebsä nukkumaan klo 5.

[/quote]

Kysyin mielenkiinnosta. En luule yhtään mitään. Melko monet ihmiset nyt yleensä menevät näihin aikoihin nukkumaan jos työt aamulla.

Vierailija
10/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä.  Valvon vielä n.10 tuntia, sitten pääsen nukkumaan.

Vierailija
11/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva herää kohta kuitenkin syömään, ja yläkerran mamut pitää jokailtaista mekkalaansa. Lapset juosta tömistää, jotain painavaa kolahtelee lattialle, kymmenkunta ihmistä pitää äbäläwäbälää toistensa päälle :(

Vierailija
12/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan saa unta. Ylikierrokset. Rakkaushuolia, suhde varattuun mieheen ja ratkaisun hetket käsillä jäänkö sittenkin yksin.

Vierailija
13/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan kanssa valvon :)

Vierailija
14/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina hereillä tähän aikaan. Uni tulee joskus 01. Nautin hiljaisesta talosta kun muut nukkuu.

Aamulla herätys 6:45.

Vierailija
15/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut iltapainotteinen.

Mulla olis kyllä herätys seiskalta mutta en silti saa unta sillä olen jännitysvalvoja ja huominen todellakin jännittää.

Peruskauraa vaikkakin v*maista.

Vierailija
16/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää nousta 5.30, mutta jostain syystä iltaisin vaikea saada unta. Nukun noin 5 tuntia yössä. Alkuillasta olen ihan zippi ja tänäänkin oli pakko silloin nukkua 2 h. Meni taas yöunet.

Vierailija
17/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join taas päivällä liikaa energiajuomia..

Vierailija
18/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Itse tarvitsen unta 9-10h yössä. Onneksi ei tarvi aamulla herätä aikaisin.

Vierailija
19/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoron jälkeen sitä käy aina kierroksilla eikä nukuta, ja kun huomennakin on iltavuoro niin aamulla saa muutenkin nukkua pidempään.

Vierailija
20/34 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt tosi rajusta yskästä jo monta viikkoa. Tänään sitten ostin yskänlääkettä ja otin kunnon huikat vittuuntuneena ja keuhkoni kipeiksi yskineenä.

Nyt sitten istun vessassa kun maha on ihan kuralla ja surffaan kännykällä av:llä. Ei muuten yskitä enää, että näyttäähän nuo litkut toimivan. Ja saanpa suolentyhjennyksen samaan hintaan..