Onko tällainen tukka muodikas? (kuva)
Jos leikkaisin tumman polkkatukkani lyhyeksi ja laittaisin tuollaisia raitoja.
http://tyyliametsastamassa.refashion.fi/2014/05/21/mita-foliohatun-alta-paljastui/
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:55"]
Mun mielestä tolla Veeralla on ollut tosi kivoja hiusmalleja, mutta nyt tulee tosiaan vähän Kerava mieleen. Samoin jotenkin tekee vanhemman oloiseksi, tulee mieleen sellainen räväkkä keski-ikäistukka jota mun mielestä 32-vuotiaan ei vielä kannattaisi hankkia (jos kenenkään.) Älkääpäs nyt haukkuko Keravaa.
[/quote]
No hyvät keskustelijat, Veeran tukka kasvaa, ja kuukauden-parin päästä hän saattaa olla jo erinäköinen. Mutta moni täällä on edelleen yhtä tollo mitä oma kommentti antaa ymmärtää...
Ei ole muodissa. Lyhyet hiukset ovat aina hyvin haastavat. Kuva mallillekin kävisi pidemmät hiukset: kaventaisi kasvoja ja kaulaa. Nyt kaikki ei niin imartelevat piirteet oikein alleviivautuu tuolla kampauksella. Todella lyhyet hiukset sopivat erittäin siroille kasvoille.
Hetkinen. Ei tämän keskustelun pitänyt ainakaan minun aloitteestani käsitellä mitään muuta, kuin ko. kampausta.
AP
Tässä näemme miten ilkeitä naiset voivat olla.Valitettavasti.Häpeäisitte!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:58"]
Eikös tämäkin blogisti ole porista niin kuin pipsakin?
[/quote]
miksi se PipSa pitää vetää mukaan joka hemmetin ketjuun?!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:16"]
Muistetaan nyt sitten, että veeralla on kilpirauhasen vajaatoiminta (diagnosoitu), johon on vaikeaa suomessa saada lääkitystä kohdilleen.
Toi kilpparin vajis muuttaa ulkonäköä todella paljon.
[/quote]
Paskat. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia lääkityksen ja tukan kanssa, vaikka vajaatoiminta ollut 10 vuotta. Kilpirauhasen vajaatoimintaa on vaan niin helppo syyttää, kun on läski ja laiska ja tukka huonosti.
[/quote]
se, että sulla ei ole ollut asian kanssa ongelmia ei tarkoita, etteikö niitä voisi olla jollakin muulla.
huumoria kaipaavia suosittelen katsomaan myös saman muijan uusimman postauksen kuvat. löytyy muutakin naureskeltavaa kuin kaamee tukka. voi hyvä luoja.... :D
http://tyyliametsastamassa.refashion.fi/2014/05/27/mita-loytyy-mekon-alta-seksintappajat-tietenkin/
Jos on kauniit kasvonpiirteet ja muutakin väriä (tummat kulmat) niin hyvältä näyttää. Vaatii kyllä aina meikkiä, koska on niin vahva ja "epäluonnollinen" väri.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 23:24"]
huumoria kaipaavia suosittelen katsomaan myös saman muijan uusimman postauksen kuvat. löytyy muutakin naureskeltavaa kuin kaamee tukka. voi hyvä luoja.... :D
http://tyyliametsastamassa.refashion.fi/2014/05/27/mita-loytyy-mekon-alta-seksintappajat-tietenkin/
[/quote]
No haloo nyt tuolle ilkeilylle! Rohkea veto, ja sitä paitsi taatusti hyödyllinen postaus monelle. Ihan kaikki meistä kun eivät kuitenkaan mitään kukkakeppejä ole.
Ihan nätti. En tosin itse leikkaisi, ei sopisi kasvoilleni. Sen kun leikkaat.
Onko teillä täydellisen kauniilla, hoikilla trenditietoisilla, pitkähiuksisilla, muodikkailla huippumalliäideillä lapsia?Harmi jos on.Säälin niitä lapsia.Miten mahtaa olla kasvatuksen laita jos äidin käytös on tätä luokkaa, mitä nämä kirjoitukset antavat ymmärtää?
Täähän on kiva blogi, kiitos vinkistä. Ihan eri planeetalta kuin ne supersuositut minkkiripsipissisten pitämät.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:59"]
Mielestäni nätti ja pirteä.
Olette vain kateita.
Tuollaista minäkin käytän en punaista mutta tyyliä, kukaan ei moiti vaikka olen jo iäkäs.
[/quote]
Kyllä minä pidän ihan mielusti vyötärölle yltävät siniset merenneitolaineeni. Voisiko ikäluokkasi lopettaa tuon katteettoman kateus-kortin käytön? Joskus vaan sitä ei tykkää ja se ei tarkoita, että olisi kade. Ja tämä on anonyymi palsta, eli näitä mielipiteitä ei kaakateta ystäville tai perheelle päin naamaa, vaan sanotaan "Kivat hiukset!", ettei loukattaisi toisen tunteita.