Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen tukka muodikas? (kuva)

Vierailija
21.05.2014 |

Jos leikkaisin tumman polkkatukkani lyhyeksi ja laittaisin tuollaisia raitoja. 

http://tyyliametsastamassa.refashion.fi/2014/05/21/mita-foliohatun-alta-paljastui/

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:55"]

Mun mielestä tolla Veeralla on ollut tosi kivoja hiusmalleja, mutta nyt tulee tosiaan vähän Kerava mieleen. Samoin jotenkin tekee vanhemman oloiseksi, tulee mieleen sellainen räväkkä keski-ikäistukka jota mun mielestä 32-vuotiaan ei vielä kannattaisi hankkia (jos kenenkään.)

[/quote]

Blogin oikeassa laidassa olevasta kuvasta tulee ihan Sirpa Pietikäinen (55v.) mieleen :)

Vierailija
22/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hiusten massa pitäisi suhteuttaa kropan massaan. Noin lyhyeksi kynitty malli sopii pitkille ja hoikille tai pienille ja siroille. Mutta kun naisessa on ns. mistä ottaa kiinni, niin hiuksissakin pitäisi olla enemmän pituutta ja varsinkin runsautta.

Väritys on tosiaan aikansa elänyt ja kieltämättä tuollaisesta kananpersusmallista tulee lesbovaikutelma, ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeralla on söpöt kasvot, mutta kuten jokainen tietää, ylipaino vanhentaa ihmistä paljon. Myös tuota mainittua Pietikäistä, joka myös näyttäisi hoikempana nuoremmalta. 

Veeran pitäisi mennä jollain Helsingin reissullaan hyvään kampaamoon ja pyytää, että joku taitava kampaaja tekisi hänelle kunnon muodonmuutoksen. Oikeanlaisella hiusmallilla on valtavan suuri vaikutus koko olemukseen ja sillä pystyy myös hämäämään kasvoja kapeammaksi.

Vierailija
24/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:55"]

Mun mielestä tolla Veeralla on ollut tosi kivoja hiusmalleja, mutta nyt tulee tosiaan vähän Kerava mieleen. Samoin jotenkin tekee vanhemman oloiseksi, tulee mieleen sellainen räväkkä keski-ikäistukka jota mun mielestä 32-vuotiaan ei vielä kannattaisi hankkia (jos kenenkään.)

[/quote]

Blogin oikeassa laidassa olevasta kuvasta tulee ihan Sirpa Pietikäinen (55v.) mieleen :)

[/quote]

Komppi! Mäkin luulin tätä Sirpaksi.

Vierailija
25/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan nyt sitten, että veeralla on kilpirauhasen vajaatoiminta (diagnosoitu), johon on vaikeaa suomessa saada lääkitystä kohdilleen.

Toi kilpparin vajis muuttaa ulkonäköä todella paljon.

Vierailija
26/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkiksi, että leikkauta polkkatukkaasi mieluummin rikottu malli, johon jää kuitenkin pituutta ja ota siihen raitoja. Mutta älä punaisia :)

Vierailija
27/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:14"]

Veeralla on söpöt kasvot, mutta kuten jokainen tietää, ylipaino vanhentaa ihmistä paljon. Myös tuota mainittua Pietikäistä, joka myös näyttäisi hoikempana nuoremmalta. 

Veeran pitäisi mennä jollain Helsingin reissullaan hyvään kampaamoon ja pyytää, että joku taitava kampaaja tekisi hänelle kunnon muodonmuutoksen. Oikeanlaisella hiusmallilla on valtavan suuri vaikutus koko olemukseen ja sillä pystyy myös hämäämään kasvoja kapeammaksi.

[/quote]

Ensimmäinen joka sanoi söpöt kasvot, miksi muut ovat negatiivisia?

Vierailija
28/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niinsanottu WT-tukka jos mikä. Ei tuollaista...

Vierailija
29/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 13:57"]

Noniin ...koska ylläpito puuttuu noihin ala-arvoisiin hiekkalaatikko ikäisten kommentteihin????

[/quote]

aika lailla tosiaan jo ohi alkuperäisen aiheen kommentointi tässä ketjussa. 

Vierailija
30/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuollainen lyhyt tukkamalli tuo mieleen lähinnä Jesse Kaikurannan, tai 50v. plus konttorirouvat paksuine silmälasinsankoineen.

Vierailija
31/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kampaus on kiva! Raidoista en kyllä tiedä (kai nekin on ihan ok) mutta tuollaiset hiukset minä leikkauttaisin, jos ei olis tämmöstä hemmetin luonnonkiharaa tukkaa jota ei voi pitää muuta kuin ponnarilla!

Vierailija
32/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ottaa samanlaisen leikkauksen, mutta haluaisin luonnollisen värin.

Vierailija
33/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten versio pojilla suositusta Ronaldo-tukasta!

Vierailija
34/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:59"]Mielestäni nätti ja pirteä.

Olette vain kateita.

Tuollaista minäkin käytän en punaista mutta tyyliä, kukaan ei moiti vaikka olen jo iäkäs.

[/quote]

Kateuskortti :D :D :D säälittävää.

Vierailija
35/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, siinpä ehta Poritukka! Ei Kerava, vaan PORI! Kävin Porissa työmatkalla ja näky oli kuin 90-luvun loppupuolen Helsingistä: palkkivärjättyjä hiuksia, alta mustia - päältä vaaleita, - ja kaikenmaailman "salamoita" ja ristikoita...ja erittäin monella n. 50v naisella MUSTAT hiukset? Siis MIKSI ihmeessä? Missään muualla koo maailmassa eivät vaaleaihoiset, vanhemmat naiset värjää hiuksiaan mustiksi tollasella volyymillä? Vannon, etten ole muualla nähnyt niin paljon värjättyjä hiuksia, kuin Porissa. Tämä korostui, koska pukeutuminen oli myös jotain aivan...käsittämätöntä. Hohhoijaa, eipä ole pikkukaupungissa paineita ulkonäöstä; näytti riittävän kun laittaa tekoripset, värjää hiuksensa ( mielellään kahdella, voimakkaalla eri värillä ) ja ostaa henkkamaukasta päälleen jonkun trikoorievun, niin Voilà!

Vierailija
36/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Kerava-tukka? Mä käyn töissä Keravalla, eikä siellä kyllä ton näköisiä kampauksia ole tullut sen enempää vastaan kuin vaikka Helsingissä.

Ap:lle: leikkaa ihmeessä, jos tykkäät! Ja jos alkaa harmittamaan, niin noin lyhyt kasvaa nopeasti niin, että siihen saa toisen mallin, ja värikin on helppo vaihtaa.

Vierailija
37/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, mun rehellinen mielipide tuosta tukkamallista on, että se on tosi ruma. Kuin monelle muullekin tähän ketjuun kommentoineelle, myös minulle tulee siitä mieleen keski-ikäinen "räväkkä" tätimäisyys.. Mutta tietysti jollekin tuo voi sopia. 

Vierailija
38/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no no  kamalaaaaaa

Vierailija
39/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseat, miksi kukaan nainen haluaa tollaset mieshiukset? :o

Vierailija
40/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta muodikas, mutta kuvan naiselle sopii.