Onko tällainen tukka muodikas? (kuva)
Jos leikkaisin tumman polkkatukkani lyhyeksi ja laittaisin tuollaisia raitoja.
http://tyyliametsastamassa.refashion.fi/2014/05/21/mita-foliohatun-alta-paljastui/
Kommentit (66)
Ei ihan Kouvola- vaan Keravatukka.
Mun mielestä toi Veera on tosi hyvän tyypin oloinen ja luen blogiakin aina välillä. Noita hiuksia en kyllä ymmärrä yhtään. Hirveät, kuten useimmat edellisistäkin kampauksista. Voisin veikata, että tuollaista lookia ei KUKAAN Kehä III:n sisäpuolella asuva kampaaja olisi tehnyt asiakkaalleen ainakaan vuoden -96 jälkeen.
Mitä liikkuu ihmisen päässä, jos tekee hiuksilleen jotain tuollaista? En ymmärrä. Juuri tuollainen "pirteä kesätukka", arggh.
Oonko jotenkin vajaa, kun mun mielestä toi on pirteen näkönen. 8)
Mielestäni nätti ja pirteä.
Olette vain kateita.
Tuollaista minäkin käytän en punaista mutta tyyliä, kukaan ei moiti vaikka olen jo iäkäs.
Nämä ovat niitä kuuluisia mielipide asioita
Ihan kauheet. Just tollaset keski-ikäisen "pirtsakka sähäkkä -olet tosi vauhdikas, hyvä mimmi ja cool- tukka.
Ei ole muotia. Yllättävän kiva tuo Veeran tukka on, mutta hieman siitä tulee Kerava-assosiaatioita. Idea on minusta ihan kiva, että tuodaan pirteyttä hiuksiin tuollaisilla raidoilla, mutta miksi niiden pitää olla noin yliampuvan väriset? Miksei aste tai pari omasta hiuksesta vaaleampi riittäisi, sellainen että tulee pirteämpi vaikutelma, mutta ei välttämättä edes tajuaisi että hiuksissa on raitoja.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:58"]
Oonko jotenkin vajaa, kun mun mielestä toi on pirteen näkönen. 8)
[/quote]
Olet :-)
Jos on hyvä naama niin voi ajaa itsensä vaikka kaljuksi, ei haittaa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:25"]
[/quote]
Ja jos ei ole, niin kannattaa ehkä vähän panostaa siihen hiusten malliin. Vaikka eniten tuossa kyllä häiritsee tuo kananpersusväri.
Miksi naisen pitää yleensäkin kyniä tukkansa?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:32"]Miksi naisen pitää yleensäkin kyniä tukkansa?
[/quote]
koska joillekin se ihan oikeasti sopii.
Mun mielestä tolla Veeralla on ollut tosi kivoja hiusmalleja, mutta nyt tulee tosiaan vähän Kerava mieleen. Samoin jotenkin tekee vanhemman oloiseksi, tulee mieleen sellainen räväkkä keski-ikäistukka jota mun mielestä 32-vuotiaan ei vielä kannattaisi hankkia (jos kenenkään.)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:25"]
[/quote]
Ja jos ei ole, niin kannattaa ehkä vähän panostaa siihen hiusten malliin. Vaikka eniten tuossa kyllä häiritsee tuo kananpersusväri.
[/quote]
Ei pitäis sun ongelma olla kuitenkaan.
Homomiehillle tuo malli on ainakin sopinut jo pitkään. Mutta tota väriä hekin karttavat...
tuota kuvaa kun katsoo niin alkaa conchita wurst näyttää jo hyvännäköiseltä naiselta!
Joku kuusi-seitsemänkymppinen kulturelli täti, joka kuljeskelee isokuosisissa kaftaaneissa ja käyttää paksusankaisia violetteja silmälaseja, voisi leikkauttaa ja värjäyttää tällaisen ja kaikki ystävättäret kehuisivat "nuorekasta" hiustyyliä.
Lyhyesti: älä tee sitä. Kamala.