Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mustat ovat aina iloisia?

Vierailija
21.05.2014 |

Hymyilevät, nauravat ja jutteleva innoissaan kovaan ääneen toisilleen. Ärsyttävää, kun itse ei osaa muuta kuin turjottaa elämän kurjuudessa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he ole. Kulttuurieroja kuitenkin on. Intialaiset naapurit esimerkiksi ovat kovaäänisiä siitä johtuen, vanhojen "rotuoppien" mukaan kuitenkin arjalaista ihmisrotua.

Vierailija
2/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset ihmiset ovat yleensä iloisia niistä pienistä asioista joiden ymmärtämiseen heidän kykynsä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 20:13"]

Huomannut ihan saman. Negatiivisuudesta ei tietoakaan. 

[/quote]

Otos on kovin pieni, mutta mulla on sama havainto. Yliopiston käytävällä vastaantuleva hymyilevä on ollut poikkeuksetta musta, jos ei ole ollut  joku tuttu. Käsittämätöntä, se yliopisto on Rovaniemellä.

Vierailija
4/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat hieman yksinkertaisia ja sellaisia luonnonlapsia. Menevät nukkumaan auringon laskiessa ja heräävät auringon noustessa. Leikkisää porukkaa joilla hyvä rytmitaju :)

Vierailija
5/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen on koko ajan iloinen ja sanoi sen johtuvan varmaan siitä, että asiat on paljon paremmin kuin monella muulla. Kerran kuussa sitten synkistyy kotiin, ei vastaa puhelimeen ja käsittelee negatiiviset asiat. Olisiko mustilla myös näin? Ja ihan hyvinhän niillä menee suhteessa niihin kotimaassa olijoihin, on aihetta hymyillä.

Vierailija
6/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkisiä, iloisia ja äänekkäitä.

Vierailija
7/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 02:13"]Yksinkertaiset ihmiset ovat yleensä iloisia niistä pienistä asioista joiden ymmärtämiseen heidän kykynsä riittää.

[/quote]

Mitä vähämmän ymmärrät maailmasta, sitä vähemmän huolia ja on luonnollisesti onnellisempi. En usko mustien miettivät suomen politiikkaa.

Vierailija
8/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kulttuuriin kuuluu yltiöpositiivisen kulissin kiillotus. Mutta niin kai se on, että iloisuuden teeskentelykin parantaa mielialaa, ja vielä enemmän kun se tehdään porukassa.

Vierailija
9/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useassa maassa on sosiaalisia iloisia ihmisiä. Suomessa ihminen on tyytyväisimmillään yksinään mökillä. Eli kansanluonteessa on eroa. Itse kadehdin muiden maiden yhteisöllisyyttä, jopa mustalaisten yhteisöllisyyttä vaikka olenkin onnellisimmillani yksinäni mökillä.

Vierailija
10/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskoo ainakin pieksää sen musta mies, et ei varmaan oo ilonen sillon.

Vierailija
11/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puoliksi tumma ja paljon iloisempi kuin kaverini. Persoonallisuus kysymys

Vierailija
12/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puoliksi tumma ja paljon iloisempi kuin kaverini. Persoonallisuus kysymys

Vierailija
13/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ice cube ei ollut kovin iloinen kun ampui haulikolla poliiseja. Kyllä valkonaamakin osaa hymyillä, et vaan kiinnitä siihen huomiota.

Vierailija
14/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä on naureskellessa, rahat kolisee tilille tekemättä mitään. Kaiken saa valmiina. Kyllä mäkin olisin iloinen, sais päivät lorvia ja olla kavereitten kaa.

Vierailija
15/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ne näytä paljon hymyilevän telkkarissa tulevissa dokkareissa jotka on kuvattu niitten omassa maassa.

Eiköhän niillä ole täällä asiat niin hyvin että jaksavat olla iloisia. Ja mikäs on ollessa, mitään ei tarvitse tehdä ja rahaa saa sossusta joka kuukausi enemmän kuin tarvii ja jos tulee jotain ylimääräistä menoa niin käy vaan pyytämässä ja aina saa toisin kuin suomalaiset avuntarvitsijat.

Vierailija
16/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! Miksi av-palstailijat ovat aina tyhmiä?

Vierailija
17/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:01"]

[/quote]

Ajattelin just samaa. Monissa asioissa rientävät kommentoimaan ne, jotka eivät kuitenkaan asiasta tiedä mitään. 

Vierailija
18/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:04"]

[/quote]

Ajattelin just samaa. Monissa asioissa rientävät kommentoimaan ne, jotka eivät kuitenkaan asiasta tiedä mitään. 

[/quote]

no no sä varmaan kerrot tästä asiasta jotain suurta, mitä me muut ei tiedetä. :)

Vierailija
19/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:04"]

[/quote]

[/quote]

no no sä varmaan kerrot tästä asiasta jotain suurta, mitä me muut ei tiedetä. :)

[/quote]

Voisin kertoakin, mutta ei taida asiaan vaikuttaa mitenkään? Se on se perusluonto joko suhtaudutaan pääsääntöisesti positiivisesti tai sitten lähtökohtaisesti negatiivisesti. 

Vierailija
20/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat ottavat aina rennosti paikasta ja ajasta riippumatta. Koko elämänasenne on aika erilainen tältä osin. Kelle teistä on tuttua että myös aikakäsitys on erilainen? Jos musta sanoo esim tulevansa. 5 min, se voi yhtä hyvin tarkoittaa puolta tuntia. Ainoa paikka missä tämä voi haitata on työpaikka, jossa näitä aikakäsityksiä ei oikein tahdota Suomessa ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi