Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demariedustaja raivoissaan liikenteessä

Vierailija
17.08.2026 |

Timo Suhonen raivoaa liikeenteessä kun jotkut ajavat rauhallisesti hivenen alinopeutta,karmea sosialisti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ovat humalassa kuten Joonakin silloin on syytä ajaa varovasti,koska kuitenkin menevät liikenteeseen vaikka humalassa ei saa ajaa.

Vierailija
2/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali minä minä demari minulla on kiire tytöväenyhdistyksen illalliselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenyhdistyksen viulut kuittaa toverit veronmaksajien piikkiin ilmaiset lounaat kiinnostaa edustajaa.

Vierailija
4/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole ymmärtänyt, että tuo nopeusrajoituskyltti osoittaa sen suurimman sallitun nopeuden. Se ei ole vähimmäisnopeus. Mutta noilla eväillä se nyt on vähän niin ja näin. 

Vierailija
5/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Antti ja Tytti voi auttaa tätä typerystä?

Vierailija
6/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalliseen tapaan liikkujia pitää rangaista. Sossulla ei käynyt mielessä, ketkä vastaavat tierakentamisen päälinjoista? Kun ohitusmahdollisuudet poistetaan ja tehdään tahallaan liikenteestä mahdollisimman takkuista, myös tyhmät päätökset tehneet poliitikot juuttuvat siihen. Niin makaa kuin petaa, toveri.

Vierailija
7/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutaajat voivat siirtyä käyttämään julkisia, eikä kiusaa tekemään teille.

Vierailija
8/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla tämä demari ajaa? Bemarilla vai Audilla?

Vierailija
9/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.ttu mikä uuvatti? Itsekin jonkun verran ajan maantieajoja, enkä muista että ikinä olisi ollut ongelmana liian hitaasti ajavat? Pääseehän niistä ohi. Jos ei osaa ajaa maantiellä, niin ei se niiden hitaampien vika ole. Yleensä raskas liikenne ajaa omaa nopeuttaan, joskus ne kannattaa ohittaa, joskus taas tyytyä ajamaan sitä yhdeksää kymppiä satasen tiellä. Kun kuitenkin ollaan seuraavissa liikennevaloissa vierekkäin, vaikka miten kaahaa. Itse nykyään vältän motaria ja valitsen tietoisesti rauhallisemman paikallistien. Ei ole perillä stressaantunut ja kämmenet hiessä olo. 

Vierailija
10/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi demarit vähän laskea autoilun kuluja, jotta pienituloisillakin (jotka joutuvat ajamaan eniten kuluttavilla romuilla) olisi varaa ajaa lujempaa

Vierailija
11/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus ajaa kuuttakymppä satasen rajoituksella. Muista viis. Minä minä.

Vierailija
12/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi siinä sitten tilannenopeus esim. kunnon kaatosateessa, lumipyryssä tai sakeassa sumussa. Pakko ajaa satasta kun numerokyltti niin sanoo. 😁

Vierailija
13/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lujempaa demari pääsee, sitä enemmän se ehtii kerätä veronmaksajilta itselleen kilometrikorvauksia

Vierailija
14/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Peltokankaalla sujuu? 

Vierailija
15/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos motarilla lonnittaan alinopeutta. No se kyllä vähän meinaa jurppia jos sitten 110 ajava etana lähtee ohittamaan 108 ajavaa etanaa.

Vierailija
16/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennerasisti.

Vierailija
17/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V.ttu mikä uuvatti? Itsekin jonkun verran ajan maantieajoja, enkä muista että ikinä olisi ollut ongelmana liian hitaasti ajavat? Pääseehän niistä ohi. Jos ei osaa ajaa maantiellä, niin ei se niiden hitaampien vika ole. Yleensä raskas liikenne ajaa omaa nopeuttaan, joskus ne kannattaa ohittaa, joskus taas tyytyä ajamaan sitä yhdeksää kymppiä satasen tiellä. Kun kuitenkin ollaan seuraavissa liikennevaloissa vierekkäin, vaikka miten kaahaa. Itse nykyään vältän motaria ja valitsen tietoisesti rauhallisemman paikallistien. Ei ole perillä stressaantunut ja kämmenet hiessä olo. 

Juuri sinunlaisten takia jono kasvaa.

Vierailija
18/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalla tämä demari ajaa? Bemarilla vai Audilla?

Vaikuttaa sen verran mulkulta, että sopisi kumman vaan auton rattiin

Vierailija
19/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ylinopeuksia voisi nostaa ainkin 20km?

Vierailija
20/25 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen demari ja mullon bemari.

takapuskurissa roikun, töötti soi ja valot vilkkuu (paitsi suuntavilkku, jota en koskaan käytä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi