Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mustat ovat aina iloisia?

Vierailija
21.05.2014 |

Hymyilevät, nauravat ja jutteleva innoissaan kovaan ääneen toisilleen. Ärsyttävää, kun itse ei osaa muuta kuin turjottaa elämän kurjuudessa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mä olen lähes albino ja aina iloinen. Lienee kasvatus- ja elämänkatsomusasia.

Vierailija
22/26 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Nelson Mandelakin kuulemma vaan riemuitsi ja hihkui ne 27 vuotta, kun virui vankilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bestis on musta ja sellaista PMS-synkeyttä ei ole edes muuttotappioalueiden pahiten sisäsiittoisella juopolla kuin sillä 2 pv kuussa.

Vierailija
24/26 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ihanpa oikeesti, hei. Asun alueella, jossa on paljon mustia, jopa naapurissa. Aina he jaksavat hymyillä ja heidän keskuudestaan kantautuu iloinen puheensorina ja nauru. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta kun osaisi itsekin nauttia elämästä eikä vain turjottaa kurjuudessa. ap

Vierailija
25/26 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut ihan saman. Negatiivisuudesta ei tietoakaan. 

Vierailija
26/26 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 20:09"]

^ Ihanpa oikeesti, hei. Asun alueella, jossa on paljon mustia, jopa naapurissa. Aina he jaksavat hymyillä ja heidän keskuudestaan kantautuu iloinen puheensorina ja nauru. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta kun osaisi itsekin nauttia elämästä eikä vain turjottaa kurjuudessa. ap

[/quote]

Toi on kuitenkin yleistämistä. Ihan niinkuin sekin, kun sanoisit etteivät mustat myös osaisi surra ja etteivät valkoihoiset osaisi olla yhtälailla iloisia ja pitää hauskaa.

Miksi turjotat, hanki kavereita ja lopetat sen turjotuksen ja murjotuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän