Katson muutamalle. Tai oikeastaan kerron. Laita kysymys tai jotain pientä sinuun liittyvää?
Kommentit (65)
Tuleeko meille lisää lapsia? Koska näet minulle töitä ja millä alalla? Pysytäänkö terveinä? Terv, tumma vesimies 24v.
jos vielä jaksaisit vastata... kiitos
tuleeko vauvan isä olemaan yhteydessä lapseensa vai hylkääkö tämän kokonaan? miten minun ja tämän miehen välit? yhtä tappelua, ei mitään yhteyttä vai jotain ihan muuta...?
kiitos, jos jaksat vastata
Terveysasiat todella mietityttävät. Kiitos kovasti jos jaksat vastata.
En oikein enää jaksa uskoa mutta joku minut tässä tilanteessa kuitenkin pitää. Millainen tuleva vuosi tulee olemaan? Näetkö minulle lapsia?
Onko lapsilukumme täynnä?
Miten lapsemme tulevat pärjäämään elämässään?
Muutammeko joskus niin että meillä olisi omaa pihaa?
Riittääkö perheessämme onnellisuutta ja terveyttä?
Olen kohta 33v. helsinkiläinen, neitsyt horoskoopiltani, vaalea nainen
Kiittäen!
niin paljon ongelmia elämässä etten jaksa niitä edes erittelemään. en jaksa oikein valoa nähdä, kai sitä vielä jossain on? siis surua ja vaikeutta kaikilla osa-alueilla elämässä. onko Sinulla antaa minulle toivoa?
Tunne tulee siitä ettei sinulla olisi voimiakaan enään. Unettomuus vaivaa ja se ei tekisi sinulle hyvää enää(valvominen). En saa käsitystä siitä onko sinulle tarkoitettu se kolmas, mutta tunnen kumminkin että jos näin käy niin ongelmia on tiedossa. Ei mitään vakavaa, lähinnä suhteessanne karikot kasvaa ja jotain etääntymistä. Mies ei jaksaisi enää vaikka välillä tuntuu että hänkin sitä toivoo.
Miehesi, onko ollut pienessä auto onnettomuudessa? Siitä saan varoituksen. Punaisen auton näen tässä, varoitetaan.
Miehellani on viininpunainen auto, tarkoititkohan tata vai kolaria punaisen auton kanssa? Pyysin miestani olemaan extra tarkkaavainen liikenteessa.
Ja lisaksi tuohon vauvakysymykseen, niin olen jatkuvasti vasynyt kun niin paljon teen toita, mutta tosiaan kovasti haluttaisiin kolmas lapsi, muut raskaudet alkaneet heti, siis ihan ensiyrittamalla, mutta nyt yritetty jo noin 10kk, eika ole onnistunut... Etko siis nae meille enaa vauvaa?
Kiitos aivan valtavasti vastauksestasi!
Numero 7.
Olen tumma kolmen lapsen äiti. Haluaisin kovasti vielä yhden lapsen! Suostuuko mies vai joko pitää luovuttaa...
Jos saan vielä vauvan, ajankohta ja sukupuoli?
Kiitos!
Olen vaalea kaurisnainen ja seurustellut reilun kaksi vuotta tumman kaksosmiehen kanssa. Tuleeko meistä ihan oikea pari? Tällä hetkellä tilanne on lähes lähtökuopissa. Vauvaa myös toivomme, saammeko vielä?
Kiitos, jos jaksat vielä vastata :)
kolmas lapsi vielä vai pitäisikö jo lopettaa yrittäminen? Onko mitään valoisaa uutista minulle? Olen 34v. ristiverinen nainen.
Kiitos jo etukäteen ,jos vielä palaat tähän ketjuun
Montako lasta näet meille yhteensä? Miten parisuhteemme? Entä työni? jatkanko samassa, tulenko saamaan vakituisen työn? Jos niin milloin? Entä opiskelut? Kiitos paljon, jos ehdit vastata=)
tapasin mukavan miehen, jokohan se olisi minulle se oikea, kannattaako panostaa suhteeseen
kiitos
Olen 36-v rapu. Haluaisin tietää ovatko lapsemme tässä vai vieläkö joskus synnytän. Unissani synnytän aika usein nykyään. Mites meidän avioliiton käy? Miksi eräs ihminen on vaikuttanut minuun niin vahvasti, enkä saa häntä mielestäni? Miten onko tämä ihminen hyvä ystäväni loppu elämäni vai miten välimme kehittyvät?
Olisin tosi kiitollinen, jos saat yhteyden minuun:)
Kiitos vastauksesta. Ainakaan tällä hetkellä ei työni ole mitenkään ihmisläheistä (enkä sellaista edes oikeesti halua). Papereita kyllä pyörittelen ;)
Rupesi huolestuttamaan tuo kommenttisi tyttärestäni "pitää hänet kasassa".... voitko yhtään tarkentaa, mitä sillä tarkoitit?
Tyttösi ei tarvitse muuta apua kun sen että olet läsnä ja kerrot että olet siinä kun hän sinua tarvitsee. Rahallista apua kaipaa kyllä paljon jossain vaiheessa. Näen hänellä tukijan ystäväpiiristä, pitää hänet kasassa.
Työsikuva on ihmisläheistä. Papereita näen myös sinun setvivän. Hoitotyö.
i]Kuinka lapseni pärjäävät? Miten voin auttaa tyttöäni hänen vaivan kanssa?
Olen 39 vuotias vaaleaverikkö. Horoskoopilta Neitsyt.
Tytölläsi on henkisiä ongelmia, pulmaa itsetunnon kanssa ja ongelmia myös jonkun sortin päihteen kanssa. Ystävä auttaa häntä jaksamaan. Asia korjaantuu ajan kanssa. Tyttö kokeilee nyt kaikennäköistä ja on henkisellä tiellään, kasvaa siitä ja oppii. Ei pidä huolehtia asioista liikaa.
17