Voinko antaa lahjan varatulle naiselle? ns.valmistumilahja
Emme ole ystäviä, mutta tiedän hänet ja haluan onnitella. Voinko antaa korun? Voiko nainen suuttua?
Tämä yksi hyvä idea, mitä mieltä?
http://shop.thomassabo.com/US-en/charm-club/fortune-cat/pid/1006-427-7
Kommentit (53)
Mulle tulisi vähän outo olo tuollaisesta lahjasta, jos ette edes tunne kovin hyvin. Ajatus sinänsä on kaunis, mutta ainakin itse alkaisin heti ajattelemaan, että lahjassa on joku taka-ajatus.
Ei korua missään nimessä, toivottavasti et pahastu kun sanon näin suoraan mielipiteeni. Anna mieluummin pieni kimppu kukkia, pieni rasia käsintehtyjä suklaita, kortti, kuoharipullo, viinipullo, kirja... Jotain tosi pientä. Koru vain luultavasti ahdistaisi häntä ja aiheuttaisit hänelle huonon omatunnon.
Kyllä mä tollasen korun voisin ottaa, sen verran hauska ja epäromanttinen :) Toi vaatii tietynlaisen ranneketjun, että voi liittää siihen kiinni.
Anna! Ihana olet.
Kirjoita korttiin jotain mistä paistaa pitkälle, että kyseessä on platoninen ele.
Anna! Ihana olet.
Kirjoita korttiin jotain mistä paistaa pitkälle, että kyseessä on platoninen ele.
4 jatkaa vielä, että anna hänelle jotain hyvin neutraalia, sellaista mitä voisit kuvitella antavasi jollekin miespuoliselle tutullesi vastaavassa tilanteessa. Pysy hyvin viattomalla linjalla. On kuitenkin tosi ihanaa, että muistat tuttavasi isoa onnen hetkeä elämässään. :)
Ette ole ystäviä, mutta tiedät hänet? Oletko siis joku stalkkeri? Tietääkö nainen myös sinut?
Korut on liian intiimejä lahjoja annettavaksi varatulle naiselle. Naisen puolisosta se tuntuisi varmasti erittäin epäilyttävältä eikä lopulta aiheuttaisi naiselle lainkaan iloa. Nainen on sinulle ilmeisesti tärkeä? Onko sinulla jonkinlaisia ns. kiellettyjä tunteita häntä kohtaan? Vaikutat tosi kivalta kaverilta, joten parempi pysytellä turvallisilla vesillä ja antaa jotain neutraalia että saat olla naisen tuttava vielä jatkossakin. :)
Hän on niin söpö. Olen nähnyt koulussa kahvilassa monta kertaa. Voinko antaa ton korun? Ok? Mikä ketju siihen tarvii?
Miksi ihmeessä haluat antaa (vielä melko kalliin) lahjan naiselle, jonka kanssa et ole edes ystävä? Oletko stalkkeri?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:44"]
Hän on niin söpö. Olen nähnyt koulussa kahvilassa monta kertaa. Voinko antaa ton korun? Ok? Mikä ketju siihen tarvii?
[/quote]
Et, ei ole ok, olet creepy.
Joo, koru oudolta ihmiseltä on vaivaannuttava. Tutulle voi antaa mutta ei jos olet vain vaihtanut muutaman sanan. Suklaata tai pieni kukka.
Minä ostan ja annan sen silti. Googlasin sen ketjun. Ostas senkin. Ihan sama mitä sanotte kateet.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:44"]Hän on niin söpö. Olen nähnyt koulussa kahvilassa monta kertaa. Voinko antaa ton korun? Ok? Mikä ketju siihen tarvii?
[/quote]
No ehkä nainen voisi pitää lahjan antamista ihan kivana eleenä, mutta luultavammin hän ehkä pelästyisi ja ajattelisi, että sinulla on hänestä pakkomielle ja odotat häneltä jotain. Toivottavasti et odota/oleta, että nainen haluaisi olla ystäväsi tai olla jossain tekemisissä kanssasi jos annat hänelle lahjan.
Tuo koru näyttää olevan jonkinlainen avaimenperä tai esim. laukkuun kiinnitettävä koru, joten siihen ei tarvitse mitään ketjua.
Kyse siis tytöstä eikä naisesta?
Jos ootte tosi nuoria niin anna vaan mitä haluat. Virheistä oppii jne, ja saattaa nuori neito vaikka vaihtaa hellunsa suhun. Sitten kun olet tytön kanssa ja joku vieras poika antaa tytölle joululahjaksi korun koska hän on niin söpö tyttö, niin ymmärrät varmaan että ei se ihan ok ole.
hah höps vain. Jos joku mulle antaisi korun lahjaksi, olisin todella iloinen ja kiittäisin kauniisti :) Hellyyttävällä tavalla hassua mutta mitä sitten? Kunhan vain lahja on pyyteetön, muuten tulee bumerangina takaisin.
7
Anna munaa. Se on hänellekin parempi lahja.
Ei ole avaimenperä. Siihen tarvitaa ketju. Tiedän sen vaikka olen mies. Sinä et.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:54"]Minä ostan ja annan sen silti. Googlasin sen ketjun. Ostas senkin. Ihan sama mitä sanotte kateet.
[/quote]
No nyt on meillä kaikilla hyvä mieli, kun haluuttiin sua auttaa kysymyksesi kanssa. Tämä ei ole lasten keskustelupalsta...
Eka täytyy kysyä, miks haluut antaa korun naiselle, jota et tunne ja joka on varattu?