Voinko antaa lahjan varatulle naiselle? ns.valmistumilahja
Emme ole ystäviä, mutta tiedän hänet ja haluan onnitella. Voinko antaa korun? Voiko nainen suuttua?
Tämä yksi hyvä idea, mitä mieltä?
http://shop.thomassabo.com/US-en/charm-club/fortune-cat/pid/1006-427-7
Kommentit (53)
Osta ihmeessä! Mutta älä odota mitään vastalahjaksi. Kiitoksen saat varmasti, mutta mitään muuta turha odottaa, ei edes sitä juttuseuraa. Korkeintaan pikaista moikkauksen huikkausta, kun näette.
Kalliinpuoleinen lahja tuntemattomalle, etenkin kun siihen päälle vielä se Charm Club -rannekoru johon toi kuuluu laittaa... Lähemmäs pari sataa euroa!
SE ON NAINEN. Hah. En ole peruskoulussa.
Siis tietääkö tämä nainen myös sinut? Oletteko jutelleet? Moikkausväleissä?
Hyi nuo fortune/lucky cat -maskotit on rumia ja pelottavia.
Siis miksi ihmeessä haluat antaa lahjan, ja juuri tuon korun? Mitä haluat sillä ilmaista?
Katson häntä kahvilassa. Kerran ostin kahvin. Hänen kortti hylättiin kassalla. Silloin kiitti ja hymyili. Tosi söpö hymy ja nainen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:13"]
Katson häntä kahvilassa. Kerran ostin kahvin. Hänen kortti hylättiin kassalla. Silloin kiitti ja hymyili. Tosi söpö hymy ja nainen.
[/quote]
!!! Mulle on käynyt näin. Mikä oppilaitos kyseessä, tai missä päin Suomea? Toivottavasti en saa lähipäivinä korua...
Ihan järkyttävän näköinen tuo kissakoru. Jos saisin sellaisen, antaisin sen eteenpäin lahjaksi jollekin pikkulapselle. Ei ole aikuisen koru lainkaan, eikä sovi aikuiselle naiselle!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:13"]Katson häntä kahvilassa. Kerran ostin kahvin. Hänen kortti hylättiin kassalla. Silloin kiitti ja hymyili. Tosi söpö hymy ja nainen.
[/quote]
Oletko -Mies 29v-?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:22"]
pk-seutu
[/quote]
No sitten en ole minä, huh. Mutta olisi todella omituista saada (noinkin kallis) lahja tyypiltä, jonka naamaa en edes muista saati sitten tiedä nimeä. En suuttuisi, mutta poikaystävästä en olisi niinkään varma. Lähinnä minulle tuo olisi vaivaannuttavaa, kiusallista, samoin jatkossa en tietäisi kuinka lahjan antajaan oikein suhtautua. (En myöskään pitänyt tuosta linkittämästäsi korusta, mutta lahjan saajahan en olekaan minä (onneksi) :)
Ruma koru ja pitäisin hulluna antajaa... Lisäksi saisi mieheltäni vasta lahjan,mustan silmän.
Outoa ja jollain tavalla pelottavaa antaa noin kallis lahja tuntemattomalle. En haluaisi olla tuo kyseinen nainen.
Pelkäisin ihan sikana jos saisin tuntemattomalta noin kalliin korun. Ton korun oston jälkeen sulla on tuskin enää mahiksia tähän söpöön tyttöön, sillä pitää sua liian creepynä.
Ääliöt. Hän on NAINEN ja minä en ole stalkkaaja. Olen kunnon mies. Mikä on parempi koru?
Älä anna toisen miehen naiselle koruja, varsinkaan jos et ole edes naisen ystävä.
En minä ainakaan haluaisi saada lahjaa joltain randomilta jonka näkee joskus käytävillä tai kahvilassa. Onnittele vaan mutta älä osta mitään, edes korttia.
Huh. En kyllä käyttäisi tai edes säilyttäisi stalkkerilta saatua lahjaa, myisin eteenpäin.