Voinko antaa lahjan varatulle naiselle? ns.valmistumilahja
Emme ole ystäviä, mutta tiedän hänet ja haluan onnitella. Voinko antaa korun? Voiko nainen suuttua?
Tämä yksi hyvä idea, mitä mieltä?
http://shop.thomassabo.com/US-en/charm-club/fortune-cat/pid/1006-427-7
Kommentit (53)
Toi riippuisi ihan täysin siitä, mitä mieltä olisi lahjan antajasta.
Jos siis olisi neutraali suhtautuminen, kenties edes olisi huomannut koko tyyppiä, niin koru olisi ihan ok. Ja niin olisi myös miehelleni. Kenties vähä outoa, mutta ennen kaikkea imartelevaa ja jopa hellyttävää.
Jos sen sijaan mulla olisi lahjanantajasta negatiivinen fiilis eli kokisin hänet esim. stalkkeriksi, en edes vastaanottaisi häneltä mitään.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:19"]
Ääliöt. Hän on NAINEN ja minä en ole stalkkaaja. Olen kunnon mies. Mikä on parempi koru?
[/quote]
Korun antaminen tuntemattomalle naiselle kyllä vähän viittaa stalkkaukseen. Sen maineen sä saat jos menet korun antamaan. Ei voi mitään. Kyllä sitä itsekin pitäis tyyppiä outona ja stalkkarina jos sais kalliin korun, vaikka on nähty vaan vilaukselta jossain kahvilassa. Ihan itsesi takia, älä anna sitä korua.
Huhhuh, mä en tiedä ottaisinko edes vastaan korua vieraalta ihmiseltä. Mua ahdistaisi jo miespuoliselta työkaverilta saatu korulahja, saatika sitten vieraalta ihmiseltä. Vieraalta ihmiseltä en haluaisi yhtään mitään, en korua enkä edes korttia. Vaikuttaa sekopäiseltä stalkkerilta. Nainen todennäköisesti alkaa pelkäämään ja karttamaan sinua AP.
Hän ei varmasti käytä korua, koruihin liittyy useasti tunneside ja siitä syystä tämä koru voisi tuntua oudolta, vaikka muuten olisikin kiva. Osta mieluummin kukkia tai suklaita.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:04"]
mä ostin sen
[/quote]
Taidat olla vähän tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:50"]
Hän ei varmasti käytä korua, koruihin liittyy useasti tunneside ja siitä syystä tämä koru voisi tuntua oudolta, vaikka muuten olisikin kiva. Osta mieluummin kukkia tai suklaita.
[/quote]
Kukat tai suklaakin voisi tuntua oudolta koska kyseessä ei ole ystävä tai edes tuttu, vaan joku kahvilassa tuijottava tyyppi.
''Ääliöt. Hän on NAINEN ja minä en ole stalkkaaja. Olen kunnon mies. Mikä on parempi koru?'' vai että kunnon mies.. sanonpa suoraan.. vittu kunnon mies jos olisit niin et kyselisi asiasta vauva.fi sivustolla.. ja hei ''ääliö'' - kaikki kommenttisi lukeneena voin sanoa - olet stalkkeri :D
Kysy sen mieheltä voitko antaa lahjan hänen naiselle. Näin vältät saamasta turpaan.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:47"]
Kysy sen mieheltä voitko antaa lahjan hänen naiselle. Näin vältät saamasta turpaan.
[/quote]
Tai sitten saat turpaan ennen kuin edes ehdit antaa lahjan naiselle.
Olet siis ihastunut?