Mitä teen saamilleni 12 alkoholipullolle?
Yksi menee kastikkeeseen, mutta entä loput? En juo eikä lähipiirissä kukaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Huikka-Heikki kirjoitti:
Tämä ketju on oivallinen esimerkki raittiina raivojen hengenköyhyydestä. Aivan kun viinasta ei eroon pääsisi. Aina voi antaa ne jollekin. Jos ei ole alkoholia käyttäviä tuttuja, niin vaikka vie sitten vaikka pullot paikallisille juopoille. Voi ne myös kaataa vaikka viemäriin. Silti nämä henkisesti vajavaiset pilkkivät stressitilassaan tuijoittaen juomattomia viinojaan.
Ei vaan esimerkki kuinka tyhmiä ihmiset ovat, jotka lahjoittavat viinipulloja. Minkä ihmeen takia? Antaisivat suoraan senkin lahjan rahana, jos oletetaan, että vedä viemäristä jos et juo. Mikä lahja se on minulle, jos minun on alettava kuskaamaan niitä juopoille? Haittaa ja vaivaa.
Viinalahja on paskin lahja ikinä. Vie tilaa ja aiheutta vaan stressiä.
Henkisesti vajavainen pullontuijottaja bongattu. Kuka aikuinen ihminen antaa toiselleen rahaa lahjaksi? Se sama henkisesti vajavainen, stressaantunut viina- tai viinipullon tuijottaja?
Mun poika on työnjohtajana raksafirmassa, viime jouluna sillä oli viinapulloja niin, että olisi Alkolle voinut ryhtyä kilpailijaksi. Mutta joo, raksa-alalla muistavat pullolla, tylsä lahja.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika on työnjohtajana raksafirmassa, viime jouluna sillä oli viinapulloja niin, että olisi Alkolle voinut ryhtyä kilpailijaksi. Mutta joo, raksa-alalla muistavat pullolla, tylsä lahja.
Voisihan sitä muurarille vaikka muumi-sukat antaa pullon sijaan.
Yrittäjä järjestää yhden saunaillan työntekijöille ja pullojen sisältö on hävinnyt.