Mitä teen saamilleni 12 alkoholipullolle?
Yksi menee kastikkeeseen, mutta entä loput? En juo eikä lähipiirissä kukaan.
Kommentit (24)
Tuo on ikävää. Mulla on sama ongelma.Kellarissa on 50 pulloa alkoholia enkä tiedä, että mihin ne laittaisin.
Ei kelpaa minullekkaan ja siksi ehdotankin, että kaada vaikka viemäriin.
Melko pienet piirit jos et tiedä kenelle antaisit. Keneltä sä niitä saat?
Vaihdat.
Annat kaverillesi pullon alkoholia. Saat takaisin vaikka 5 kg punajuuria.
Lahjoita jollekin vähävaraiselle vanhukselle.
Tai jos et löydä semmoisia kenelle kelpaa niin hirviporukat saa ne kyllä nopeastikin hävitettyä.
Paikallinen AA-kerho osaisi arvostaa tuollaista lahjaa!
Juot niistä saamastasi 12 pullosta saman tien 11 pulloa kertahuitaisulla, niin sulla on vielä kakshi pulloa jäl... jällellä. Hik!
Kun meillä alkoi noita pulloja kertymään, niin aloin ottamaan aina pullon mukaan kaikenlaisiin iltatapahtumiin. Sen kun jättää sinne jonnekin pöydälle, niin sieltä katoaa kyllä.
Ja sukulaisten joulukassiin lisäsin yhtenä vuonna kaikille pullon, niin hyvin siivoutui kaappi.
Tämä ketju on oivallinen esimerkki raittiina raivojen hengenköyhyydestä. Aivan kun viinasta ei eroon pääsisi. Aina voi antaa ne jollekin. Jos ei ole alkoholia käyttäviä tuttuja, niin vaikka vie sitten vaikka pullot paikallisille juopoille. Voi ne myös kaataa vaikka viemäriin. Silti nämä henkisesti vajavaiset pilkkivät stressitilassaan tuijoittaen juomattomia viinojaan.
Meillä mies saa lahjaksi väkeviä, joita emme itse juo. Miksi kukaan ei tajua tuoda hyvää punkkua?
Laitamme ne väkevät kiertoon.
Huikka-Heikki kirjoitti:
Tämä ketju on oivallinen esimerkki raittiina raivojen hengenköyhyydestä. Aivan kun viinasta ei eroon pääsisi. Aina voi antaa ne jollekin. Jos ei ole alkoholia käyttäviä tuttuja, niin vaikka vie sitten vaikka pullot paikallisille juopoille. Voi ne myös kaataa vaikka viemäriin. Silti nämä henkisesti vajavaiset pilkkivät stressitilassaan tuijoittaen juomattomia viinojaan.
Ei vaan esimerkki kuinka tyhmiä ihmiset ovat, jotka lahjoittavat viinipulloja. Minkä ihmeen takia? Antaisivat suoraan senkin lahjan rahana, jos oletetaan, että vedä viemäristä jos et juo. Mikä lahja se on minulle, jos minun on alettava kuskaamaan niitä juopoille? Haittaa ja vaivaa.
Viinalahja on paskin lahja ikinä. Vie tilaa ja aiheutta vaan stressiä.
Viini on hyvä lahja silloin kun tietää mitä antaa ja kenelle.
Tämä. Nuo riittäisivät 12 vuodeksi, ja jos joukossa on punaviiniä, niin en avaisi niitä koskaan.
MIssä ammatissa tulee tuollaisia lasteja?
Saan itse väh 10 pulloa joululahjaksi. En ole käynyt töissä, en tiedä onko tänä jouluna tullut vastaavaa määrää.
Kävin n kerran kk laivalla ennen koronaa. Lähdin torstaisin Tukholmaan ja tulin la takaisin.
Otin mukaan viinipullon, joskus 2.
Tai kirkasta ja pari pulloa jotain lantrinkia. Silloin, mun olin sinkku, tämä oli hyvä paikka tuhota pullot.
Ex mieheni saa niitä vielä enemmän ja olen joskus kysynyt onko ylimääräistä.
Nykyään kysyy itse onko käyttöä.
Jos ei ole käyttöä, jollain on.
Jätä ne kadulle niin joku kyllä ottaa ne. Viemäriin laittaessa ne menee kyllä hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on yrittäjä rakennusalalla. Siellä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ostajat firmoissa.
Anna tänne ne.