Pitäisikö joulu siirtää ihan suosiolla kuukauden myöhemmäksi
Suomessakin olisi silloin, jos koskaan, oikea talvi joka puolella maata.
Koronatilanteen myötä varmaan kaikille sopisi tämä tilanne, ei vähiten Doverissa jumissa oleville rekkakuskeille ja brexit-neuvottelijoille, joten siirtäminen olisi helppoa poliittisesti.
Kommentit (17)
Miltä susta tuntuisi, jos sun synttäriä siirreltäisi noin vaan! Ajattele Jeesusta.
Sähän voit siirtää. Minulle ei mitään väliä, sitä lunta on tulossa ja 20 asteen pakkaset näköjään kuitenkin, vaikken niistäkään piittaisi.
Ja sitten pitäisi taas siirtää? Ei se lumi vaan se yhteinen aika ja vapaus loppuvuodesta perheen kanssa. No, niillä joilla se on. Itsehän olen yksin, oli vuodenaika tai päivä mikä hyvänsä. Mutta niin ajattelisin...
Miten sitten selvittäisiin vuoden pimeimmästä päivästä, kun ei ole luntakaan.
Yksin kotonakin kuvattiin oikeasti helmikuussa ja on jouluelokuvien kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Miltä susta tuntuisi, jos sun synttäriä siirreltäisi noin vaan! Ajattele Jeesusta.
No sen synttäriähän on nimenomaan siirrelty, ja aika monena vuonna. Jäbä syntynyt oikeasti 29.9. Syntymävuosi lienee oikein.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten selvittäisiin vuoden pimeimmästä päivästä, kun ei ole luntakaan.
Sit voitaisin pitää pakanamekkalat.
Ei missään nimessä. En piittaa joulusta, ja sitä kun tulee monta viikkoa joka tuutista niin ihanaa että muutaman päivän päästä se on vihdoin ohi. Tammikuussa alkaa aina uusi elämä ja on taas energiaa vaikka mihin.
Haluan pitää pääsiäiskoristeet koko vuoden sopiiko?
Pikkuisen myöhään tuli tämö idea. Kinkku on jo sulamassa ja lohi suolautumassa, joten ei pysty enää siirtämään.
Ei pidä koska kautta aikojen jo pakanat ovat juhlineen talvipäivän seisauksen aikaan. Ei sillä ole mitään tekemistä tuontitavaran eli joulun kanssa.
"Siirtäminen olisi helppoa poliittisesti"???? - Juu: yhtä helppoa kuin kellojen viisarien siirtelyn lopettaminen.
Niin, pitäisikö? Sehän on joulu taas!
Siirrä itse vaan. Meidän jouluun ei korona vaikuta millään tavalla ja luntakin tulee.