Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun olen nuori, kaunis, hyväkroppainen ja lapseton nainen, mutta minua lähestyy vain ällöttävät miehet?

Vierailija
22.12.2020 |

Olen monilla treffisivuilla ollut ja Tinderissä, viestiä ja super-likeja tulee ainoastaan todella ylipainoisilta, mielisairaan oloisilta, työttömiltä ja ihan todella oudoilta miehiltä. Normaaleja ei näy missään! Mitä voin tehdä!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole objekti, vaan subjekti!

Vierailija
2/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat sinun tasoasi, kun pelkästään heiltä saat lähestymisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene ulkomaille. Minulla oli noin kun olin nuori.

Vierailija
4/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kilttis.

Vierailija
5/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No normaalit miehet ajattelevat, että olet saavuttamaton ja laittavat viestinsä niille harmaammille varpusille.

Vierailija
6/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No normaalit miehet ajattelevat, että olet saavuttamaton ja laittavat viestinsä niille harmaammille varpusille.

Miksi ne ylipainoiset sit ajattelee että olen heidän tasoa? Ovatko ne kaikki psykoosissa?

Vierailija
7/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole passiivinen. Lähesty itse kiinnostaa miestä.

Vierailija
8/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapsia, ikää nelisenkymmentä ja kroppa ok. Hyviltä miehiltä tulee koko ajan treffipyyntöjä ihan in real life. Mitään treffisovelluksia en kyllä tartte. Ja koska olen naimisissa, niin pakkeja jakelen..

Vierailija
9/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin paremmat kuvat? Aivan varmasti tulee tykkäyksiä ja viestiä, jos olet sellainen kuin kuvailet.

Mulla on ollut vähän vastaava ongelma, nimittäin noiden tavalla tai toisella epämiellyttävien miesten lähestyminen arkielämässä. Jossain vaiheessa pelkkä lenkillä käyntikin ahdisti tämän takia, koskaan ei tiennyt mikä juntti tulee pokaamaan. Tinderissä sain sain tykkäyksiä hyvännäköisiltäkin, lähes kaikilta joista itse tykkäsin.

Vierailija
10/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika työttömissä on?

Vierailija
11/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tyyli sinulla on?

"Naapurintyttö" viehättää niitä kunnollisia miehiä. Kuitenkin pitää olla kaunis ja klassinen tyyli.

Jos pukeutuu paljastavasti tai muuten huomiota herättävästi, on hiustenpidennykset, tekoripset ja paljon meikkiä niin se viestittää että olet helppo vaikket sitä olisikaan.

Vierailija
12/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Ehkä et ole niin tasokas, kuin luulet.

Se on otettava, mitä saa, tai sitten pitää olla ilman.

Vierailija
13/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä työttömät ovat ällöttäviä... Tuo kertoo ap:stä ihmisenä ihan tarpeeksi. Tyypillistä sekin, että tällainen ilkeä, ylimielinen aloitus saa naisen tekemänä ymmärtäväisiä vastauksia...

Vierailija
14/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma kuva tai tyyli on vähän halvan oloinen, tasokkaat ei lähesty. Onko liian överi hiusten vaalennus tai räikyvä violetti, vanhanaikainen meikki tai vaatteet tyylittömät?

Vierailija
15/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on normaalia arkipäivää kaikille normaaleille, työssäkäyville, kauniille ja hoikille naisille. Kaikenlaiset ällötykset, ylipainoiset, mielenterveysongelmaiset creepyt lähestyy tositarkoituksin. Tätä on näiden markkina-arvo- ja tasoteoria käytännössä. En oikeesti tajua mikä niiden päässä vippaa, mut näin se vaan menee :D

Kahden kanssa kerran juttelin syvällisemmin näistä ja olivat juuri näitä tasoteoria-tyyppejä, jotka olivat todella hämmentyneitä, etten jostain syystä lämmennyt, vaikka olin heidän mielestään "samaa tasoa" :D :D

Vierailija
16/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile esitellä itsestäsi muutakin kuin nuoruutta, kauneutta ja hyväkroppaisuutta. Viestejä lähetetään kiinnostaville ihmisille.

Vierailija
17/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40 naimisissa ja iskuyrityksiä tulee lähinnä melkein eläkeikäisiltä papparaisilta.

Vierailija
18/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu viiskymppinen mies ja minulle on aina sanottu ettå olen liian komea ettei naiset haluaisi ottaa riskiä petetyksi tulemisesta kanssani. Nuorena minua sanottiin kauniiksi pojaksi ja minulla olikin enemmän tyttöjä kaverina kun poikia.

Jos on liian kaunis nainen tai komea kuten minä niin vastakkainen sukupuoli ajattelee ettei tuo voi olla pettämättä ja sillä kauheesti kumppaneita ja mitä vielä...

Minäkään en koskan ole pettänyt yhtään tyttöä/naista vaikka niitä tosi paljon on ollutkin.

Vierailija
19/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne ylipainoiset sit ajattelee että olen heidän tasoa? Ovatko ne kaikki psykoosissa?

Ehkä ne ovat saaneet niin paljon pakkeja niiltä harmaammilta varpusiltakin, että ovat alkaneet ajatella, että sama se on sitten yrittää saada kaunotar.

Vierailija
20/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on todella negatiivinen asenne, ja se varmasti jotenkin välittyy profiilistasi. Jos joka ikinen mies on jollain lailla viallinen tai vähintään outo, niin vika on sinun pääsi sisällä. Samalla tavalla on miehiäkin, jotka katkeroituvat, kun jokainen nainen on antanut pakit. No yhteinen nimittäjä niiden naisten välillä on se mies, joten olisi peiliin katsomisen aika.

Olet kylmä ihminen ihan pelkän tekstin perusteella, jonka nyt luin. Ei mun edes tarvitse sua sen syvällisemmin tuntea. Havaitsen ihan tämän perusteella, että sulla on paljon matkaa kuljettavana päästäksesi hyvään tilaan pääsi sisällä. Kaikki ei ikinä onnistu siinä, monet katkeroituu todella luotaantyöntäviksi ja vahingollisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän