Mitä tehdä kun olen nuori, kaunis, hyväkroppainen ja lapseton nainen, mutta minua lähestyy vain ällöttävät miehet?
Olen monilla treffisivuilla ollut ja Tinderissä, viestiä ja super-likeja tulee ainoastaan todella ylipainoisilta, mielisairaan oloisilta, työttömiltä ja ihan todella oudoilta miehiltä. Normaaleja ei näy missään! Mitä voin tehdä!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen 38v ja lapsiakin on. Kroppa on kyllä hyvä, hoikka, mutta muodokas. Naamasta ihan tavallinen, kuulemma nuoremman näköinen. Ja tykkäyksiä satelee etenkin nuorilta miehiltä. Tuskin ne parisuhdetta haluaa mun kanssa, mutta en itsekään sellaista kaipaa. Nyt löytyi vakkariksi todella komea, pitkä ja tumma mies, nuorempi hänkin ja urheilija. Joten mikäs tässä, hyvää on seksikin.
0/5.
Uskon tuohon täysin. Olen 50-vuotias ja saan yhteydenottoja komeilta miehiltä juurikin seksiä ajatellen, ja sehän minulle sopii vallan mainiosti.
En jaksa uskoa, että huomattavan komeiden miesten tarvitsee panna itseään vanhempia naisia. Seuraa luulisi löytyvän omanikäisistäkin.
Ja mikä vielä parempaa, sitä löytyy nuorien ja seksikkäiden naisten joukosta. Tietenkin joillakin komistuksilla voi olla jotain Macronin kaltaisia perversioita, mutta joka toisella mammapalstalaisella on muka joku nuorempi ja komea atleetti-kotletti kuolaamassa perään, mille nyt harakatkin nauraa.
Eikä tuo aloittajankaan sepustus vaikuta yhtään uskottavalta. Naama on oikeasti ruma tai vartalo mitä sattuu, jos tuo on tarjonta. Voi toki kuvistakin huokua jotain epämiellyttävää, mutta kaunista ja seksikästä poljetaan silti vähintään kerta innolla, vaikka olisi miten inhottava nainen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen 38v ja lapsiakin on. Kroppa on kyllä hyvä, hoikka, mutta muodokas. Naamasta ihan tavallinen, kuulemma nuoremman näköinen. Ja tykkäyksiä satelee etenkin nuorilta miehiltä. Tuskin ne parisuhdetta haluaa mun kanssa, mutta en itsekään sellaista kaipaa. Nyt löytyi vakkariksi todella komea, pitkä ja tumma mies, nuorempi hänkin ja urheilija. Joten mikäs tässä, hyvää on seksikin.
0/5.
Uskon tuohon täysin. Olen 50-vuotias ja saan yhteydenottoja komeilta miehiltä juurikin seksiä ajatellen, ja sehän minulle sopii vallan mainiosti.
En jaksa uskoa, että huomattavan komeiden miesten tarvitsee panna itseään vanhempia naisia. Seuraa luulisi löytyvän omanikäisistäkin.
Ja mikä vielä parempaa, sitä löytyy nuorien ja seksikkäiden naisten joukosta. Tietenkin joillakin komistuksilla voi olla jotain Macronin kaltaisia perversioita, mutta joka toisella mammapalstalaisella on muka joku nuorempi ja komea atleetti-kotletti kuolaamassa perään, mille nyt harakatkin nauraa.
Eikä tuo aloittajankaan sepustus vaikuta yhtään uskottavalta. Naama on oikeasti ruma tai vartalo mitä sattuu, jos tuo on tarjonta. Voi toki kuvistakin huokua jotain epämiellyttävää, mutta kaunista ja seksikästä poljetaan silti vähintään kerta innolla, vaikka olisi miten inhottava nainen kyseessä.
Kolme vuotta olen nyt ollut seksisuhteessa melkoiseen komistukseeen.
N48
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä alle keskitason olevat yh naiset kuvittelee kun tykkäävät itseään paljon tasokkaampaa miestä joka on komea ja hyväkroppainen? Tällä palstalla on yh naisia niin kertokaa mikä on homman nimi?
En ole yh, mutta miksi en tykkäisi? Eihän siinä mitään menetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No normaalit miehet ajattelevat, että olet saavuttamaton ja laittavat viestinsä niille harmaammille varpusille.
Miksi ne ylipainoiset sit ajattelee että olen heidän tasoa? Ovatko ne kaikki psykoosissa?
Treffisivuista en osaa sanoa, mutta jos olisi tuollainen tilanne muuten, varsinkin jos samoissa porukoissa pyörii muita naisia samoilla ”apajilla”: voisi olla kyse siitä, että osa miehistä - ehkä juuri se osa joka sinua kiinnostaisi - viedään puoliväkisin. Sinun pitäisi olla valmis taistelemaan ja tekemään tyhjäksi se, että selkäsi takana joku joka pitää sinua pahimpana kilpailijanaan yrittää saada sinut näyttämään miesten silmissä pahalta ja tyhmältä. Mihinkään yhteisöihin ei oikeastaan kannata edes kuulua, varsinkaan jos olet kaunis ja huomiotaherättävä ja joukossa on potentiaalisesti kateellisia panettelijoita kuten yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä alle keskitason olevat yh naiset kuvittelee kun tykkäävät itseään paljon tasokkaampaa miestä joka on komea ja hyväkroppainen? Tällä palstalla on yh naisia niin kertokaa mikä on homman nimi?
Tiedät varmaan sen jo etukäteen että komea mies tykkää kauniita naisia, mutta kuvitteletko tosissaan että saisit komean miehen? Tykkäätkö omatasoisista miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Itse en toki ole huomattavan komea, mutta 28v mies kuitenkin, eikä nykyiset nuoret naiset niin erikoisia ole. Suurin osa samaa massaa identtisine tyyleineen ja kiinnostuksen kohteineen. Itsekin katselen itseäni vanhempia naisia, koska he ovat kokonaisvaltaisesti parempaa seuraa ja itsestään huolta pitänyt nelikymppinen on paljon seksikkäämpi mitä suurin osa nuoremmista naisista.
"Normaalit" ihmiset eivät deittaile, tai käytä deittisovelluksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmaan sen jo etukäteen että komea mies tykkää kauniita naisia, mutta kuvitteletko tosissaan että saisit komean miehen? Tykkäätkö omatasoisista miehistä?
Aina olen tykännyt sellaisista, jotka miellyttää silmää enkä ajattele mitään tasoja.
Ja hyvännäköisiä seurustelukumppaneita on kyllä aina ollut. Nyt eron jälkeen etsin vain seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki tykkää sellaisesta, joka kiinnostaa. Ei kai kukaan ihan tosissaan mieti noita tasoeroja?
Veikkaan että et ole niin hyvä ulkoiselta olemukseltasi, kuin itse oletat olevasi ja saat lähestymisiä vain ”omalta tasoltasi”. Se että näytät hyvältä filtteröidyssä kuvassa, ei tarkoita että näytät hyvältä livenä. Voi myös olla ja tekstisi perusteella varmaan onkin, että olet todella tusinatavaraa Tinderissä poseerauksinesi ja kuvinesi, etkä herätä kenessäkään järkevässä tai ns. normaalissa miehessä mielenkiintoa.
Olen huomannut myös että nuoren tai nuorekkaan oloisia ja näköisiä naisia lähestyy kaikki creepyt iljetykset jotka haluavat vain sitä yhtä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki tykkää sellaisesta, joka kiinnostaa. Ei kai kukaan ihan tosissaan mieti noita tasoeroja?
Senhän tietää jo etukäteen että omassa naamassa ei riitä taso kauniiseen naiseen niin miksi tykkäisi? Ihan turhaa ajanhukkaa tutkia ylimielisten kauniiden naisten profiileja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Niin sitä luulisi. Mutta niin vaan ainakin tälläisen 36v pöksyihin pyrkivät niin innokkaasti että ihan saa kyllä valita itseä eniten miellyttävän. Itse olen seksisuhteessa 28v järkyttävän komean sporttipojan kanssa joka tasan saisi minkä tanhansa tyttelin mukaansa koska vaan. Ei voi valittaa.
Ja vastauksena ap:lle, ne nimeämäsi ukkelit lähestyvät sinua ja kaikkia muitakin naisia siellä Tinderissä koska heillä ei ole mitään hävittävää.
Minä taas olen seksisuhteessa Sara Siepin kanssa, vaikka olen ihan tavismies ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senhän tietää jo etukäteen että omassa naamassa ei riitä taso kauniiseen naiseen niin miksi tykkäisi? Ihan turhaa ajanhukkaa tutkia ylimielisten kauniiden naisten profiileja.
Kauneus on katsojan silmissä. Ei kannata tehdä niitä päätöksiä toisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Niin sitä luulisi. Mutta niin vaan ainakin tälläisen 36v pöksyihin pyrkivät niin innokkaasti että ihan saa kyllä valita itseä eniten miellyttävän. Itse olen seksisuhteessa 28v järkyttävän komean sporttipojan kanssa joka tasan saisi minkä tanhansa tyttelin mukaansa koska vaan. Ei voi valittaa.
Ja vastauksena ap:lle, ne nimeämäsi ukkelit lähestyvät sinua ja kaikkia muitakin naisia siellä Tinderissä koska heillä ei ole mitään hävittävää.
Minä taas olen seksisuhteessa Sara Siepin kanssa, vaikka olen ihan tavismies ;)
Onneksi olkoon!
Selvästi monella (vanhemmalla miehellä?) on vaikeaa uskoa tuota, että nuoret komeat miehet useinkin tykkää vanhemmista naisista (jotka muuten voivat myös olla hyvännäköisiä, sporttisia ja mukavia ihmisiä - shock!) mutta näin on. :)
Surullista mutta semmosia suomimiehet on,ällöjä prvoja suurin osa.
Kysynnän ja tarjonnan laki. Huono mies joutuu kysymään tuhatta naista, hyvä ehkä kymmentä. Suurin osa lähestymisistä tulee pakosta huonoilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Ei kannata tehdä niitä päätöksiä toisten puolesta.
Niin on se varmaan näin mutta kun siitä kauniista naisesta tykkää muutama tuhat miestä niin eipä ole paljon mahdollisuuksia, sanomattakin selvää että se valitsee ulkonäön perusteella sieltä komeimmat miehet. Vaikka olisi komeakin mies niin siinä joukossa on varmasti monta vieläkin komeampaa.