Mitä tehdä kun olen nuori, kaunis, hyväkroppainen ja lapseton nainen, mutta minua lähestyy vain ällöttävät miehet?
Olen monilla treffisivuilla ollut ja Tinderissä, viestiä ja super-likeja tulee ainoastaan todella ylipainoisilta, mielisairaan oloisilta, työttömiltä ja ihan todella oudoilta miehiltä. Normaaleja ei näy missään! Mitä voin tehdä!
Kommentit (90)
Naiset ovat ulkoistaneet aloitteenteon miehille. Ei kannata siis valittaa ettei saa sitä mitä haluaa, jos itse vain odottelee passiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen 38v ja lapsiakin on. Kroppa on kyllä hyvä, hoikka, mutta muodokas. Naamasta ihan tavallinen, kuulemma nuoremman näköinen. Ja tykkäyksiä satelee etenkin nuorilta miehiltä. Tuskin ne parisuhdetta haluaa mun kanssa, mutta en itsekään sellaista kaipaa. Nyt löytyi vakkariksi todella komea, pitkä ja tumma mies, nuorempi hänkin ja urheilija. Joten mikäs tässä, hyvää on seksikin.
0/5.
Uskon tuohon täysin. Olen 50-vuotias ja saan yhteydenottoja komeilta miehiltä juurikin seksiä ajatellen, ja sehän minulle sopii vallan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen 38v ja lapsiakin on. Kroppa on kyllä hyvä, hoikka, mutta muodokas. Naamasta ihan tavallinen, kuulemma nuoremman näköinen. Ja tykkäyksiä satelee etenkin nuorilta miehiltä. Tuskin ne parisuhdetta haluaa mun kanssa, mutta en itsekään sellaista kaipaa. Nyt löytyi vakkariksi todella komea, pitkä ja tumma mies, nuorempi hänkin ja urheilija. Joten mikäs tässä, hyvää on seksikin.
0/5.
Uskon tuohon täysin. Olen 50-vuotias ja saan yhteydenottoja komeilta miehiltä juurikin seksiä ajatellen, ja sehän minulle sopii vallan mainiosti.
En jaksa uskoa, että huomattavan komeiden miesten tarvitsee panna itseään vanhempia naisia. Seuraa luulisi löytyvän omanikäisistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Perusmeininki. Ei itse olla valmiita tekemään mitään vaan odotetaan valmista. Ota itse yhteyttä kiinnostaviin miehiin.
Sinä on vain se ongelma että kaunis/komea hyväkroppainen mies tai nainen saa niin paljon tykkäyksiä että sinne massaan hukkuu, kilpailu on todella kovaa.
kaipa niitä mt eläkeläisiä peruskouluun opinnot jättäneitä on niin paljon eikä niille ole kumppania. Saahan sitä yrittää. Ne kunnon miehet on kaikki varattuina jo 15-vuotiaasta asti. On jono naisista.
Vierailija kirjoitti:
Perusmeininki. Ei itse olla valmiita tekemään mitään vaan odotetaan valmista. Ota itse yhteyttä kiinnostaviin miehiin.
Luuletko tosiaan että kaunis nainen tekee aloitteen? Ne ovat niin ylimielisiä nirppanokkia että eivät varmasti tee, kusi on noussut päähän.
Sulla on liian vaativa maku. Toivottavasti muistat että sun nuoruus ja kauneus ei kestä ikuisesti.
Nothing lasts forever. Sometimes just a little while.
Sun pitää vaan ottaa asenne muutos, että ällöttävätkin on vain ihmisiä ja kestää niitä.
Ihminen kestää mitä vaan, jos vaan päättää että muuta mahdollisuutta ei ole ja pystyy siihen. Muista asenne.
Ehkä sinä et kuitenkaan lopulta ole niin kaunis, nuori ja hyväkroppainen kuin kuvittelet? Voit olla sitä omasta mielestäsi, mutta ällöt miehet kokevat sinut vertaisekseen. Ehkä se lapsi on syynä, etteivät miljonäärilentäjäkalsarimalliaivokirurgit lähesty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä on vain se ongelma että kaunis/komea hyväkroppainen mies tai nainen saa niin paljon tykkäyksiä että sinne massaan hukkuu, kilpailu on todella kovaa.
Massaan hukkuu kyllä helposti. Onneksi porukka ei juuri kehittele mitään, millä erottuisi, joten massasta pystyy kyllä erottumaan aika helpostikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Massaan hukkuu kyllä helposti. Onneksi porukka ei juuri kehittele mitään, millä erottuisi, joten massasta pystyy kyllä erottumaan aika helpostikin.
Jos nainen saa tuhansia tykkäysiä, niin mikähän mahtaa olla prosentti että tykkää takaisin? Lottovoitto on yhtä todennäköinen ja sinun täytyy olla superkomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
En jaksa uskoa, että huomattavan komeiden miesten tarvitsee panna itseään vanhempia naisia. Seuraa luulisi löytyvän omanikäisistäkin.
Niin sitä luulisi. Mutta niin vaan ainakin tälläisen 36v pöksyihin pyrkivät niin innokkaasti että ihan saa kyllä valita itseä eniten miellyttävän. Itse olen seksisuhteessa 28v järkyttävän komean sporttipojan kanssa joka tasan saisi minkä tanhansa tyttelin mukaansa koska vaan. Ei voi valittaa.
Ja vastauksena ap:lle, ne nimeämäsi ukkelit lähestyvät sinua ja kaikkia muitakin naisia siellä Tinderissä koska heillä ei ole mitään hävittävää.
Siirry Tinderillä ulkomaille. Pääset valitsemaan jos oot oikeasti kaunis ja lapseton. Saksa/USA (bible belt alue)
Minä komeana urheilullisena miehenä en enää anna tykkäyksiä kauniille naisille, siitäs saitte. Se on teidän vuoro tehdä alotteita tai olkaa ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Usko mitä haluat, mutta näin on. :)
Minä olen vanha, kaunis, hyväkroppainen ja lapseton nainen. Minua lähestyy kivat ja hyvät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömyys on huono. Ei kaikkien ihmisten "tarvii" rahan takia käydä ansiotyössä. Tekeekö tämä näistä onnenpekoista jotenkin huonompia parisuhteeseen, jos niin miten?
Ainut huonompi kuin työtön on perijä, joka ei ymmärrä elämästä yhtään mitään.
0/5.