Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun olen nuori, kaunis, hyväkroppainen ja lapseton nainen, mutta minua lähestyy vain ällöttävät miehet?

Vierailija
22.12.2020 |

Olen monilla treffisivuilla ollut ja Tinderissä, viestiä ja super-likeja tulee ainoastaan todella ylipainoisilta, mielisairaan oloisilta, työttömiltä ja ihan todella oudoilta miehiltä. Normaaleja ei näy missään! Mitä voin tehdä!

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika työttömissä on?

Sitä minäkin ihmettelen, olen työtön ja löytyy velaton omistusasunto. Jos molemmat elää omilla rahoilla niin mitä väliä olenko töissä?

Vierailija
82/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla naisille status juttu että pitää saada kavereille kehua että minun mies on sitä ja tätä. Työtön ei kuulosta kovin hyvältä vaikka olisi rahaa kuin roope-ankalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen 38v ja lapsiakin on. Kroppa on kyllä hyvä, hoikka, mutta muodokas. Naamasta ihan tavallinen, kuulemma nuoremman näköinen. Ja tykkäyksiä satelee etenkin nuorilta miehiltä. Tuskin ne parisuhdetta haluaa mun kanssa, mutta en itsekään sellaista kaipaa. Nyt löytyi vakkariksi todella komea, pitkä ja tumma mies, nuorempi hänkin ja urheilija. Joten mikäs tässä, hyvää on seksikin.

0/5.

Uskon tuohon täysin. Olen 50-vuotias ja saan yhteydenottoja komeilta miehiltä juurikin seksiä ajatellen, ja sehän minulle sopii vallan mainiosti. 

En jaksa uskoa, että huomattavan komeiden miesten tarvitsee panna itseään vanhempia naisia. Seuraa luulisi löytyvän omanikäisistäkin.

Ja mikä vielä parempaa, sitä löytyy nuorien ja seksikkäiden naisten joukosta. Tietenkin joillakin komistuksilla voi olla jotain Macronin kaltaisia perversioita, mutta joka toisella mammapalstalaisella on muka joku nuorempi ja komea atleetti-kotletti kuolaamassa perään, mille nyt harakatkin nauraa.

Eikä tuo aloittajankaan sepustus vaikuta yhtään uskottavalta. Naama on oikeasti ruma tai vartalo mitä sattuu, jos tuo on tarjonta. Voi toki kuvistakin huokua jotain epämiellyttävää, mutta kaunista ja seksikästä poljetaan silti vähintään kerta innolla, vaikka olisi miten inhottava nainen kyseessä.

Ei tuota ole mitenkään vaikea uskoa, suurinosa naisista ei ole kiinnostunut pelkästä seksistä (ainakaan ilmaiseksi), joten halukkaille naisille riittää varmasti valinnanvaraa. Parisuhde olisi tietysti eri asia.

Vierailija
84/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla naisille status juttu että pitää saada kavereille kehua että minun mies on sitä ja tätä. Työtön ei kuulosta kovin hyvältä vaikka olisi rahaa kuin roope-ankalla.

Niille ostovaimoille tuntuu olevan ihan sama, kunhan mies kustantaa vaimokkeen elämisen.

Vierailija
85/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille ostovaimoille tuntuu olevan ihan sama, kunhan mies kustantaa vaimokkeen elämisen.

Kyllä minä miehenä lähtisin jonkun rikkaan naisen mukaan että heilahtaa, jos sieltä joku parin miljoonan tulotaso per vuosi olis tiedossa. Ei paljon puristelisi, mitä aaveella asiasta sanotaan.

Vierailija
86/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala tienaamaan 5000 viikossa.

Pikemminkin 1000 kuukaudessa riitäisi

Vierailija
87/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä miehenä lähtisin jonkun rikkaan naisen mukaan että heilahtaa, jos sieltä joku parin miljoonan tulotaso per vuosi olis tiedossa. Ei paljon puristelisi, mitä aaveella asiasta sanotaan.

Saahan ukotkin mennä tyrkylle noille saiteille mistä rikkaat etsii rakasta. Samoilla ehdoilla kuten naisetkin: laadukkaat ja erottuvat kuvat, samoin erinomainen mainospuhe. Varaudu siihen että saatat saada enimmäkseen iäkkäiltä vastauksia. Ellet sitten onnistu myymään itseäsi liberaalina kotimiehenä jollekin uranaiselle.

Vierailija
88/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on todella negatiivinen asenne, ja se varmasti jotenkin välittyy profiilistasi. Jos joka ikinen mies on jollain lailla viallinen tai vähintään outo, niin vika on sinun pääsi sisällä. Samalla tavalla on miehiäkin, jotka katkeroituvat, kun jokainen nainen on antanut pakit. No yhteinen nimittäjä niiden naisten välillä on se mies, joten olisi peiliin katsomisen aika.

Olet kylmä ihminen ihan pelkän tekstin perusteella, jonka nyt luin. Ei mun edes tarvitse sua sen syvällisemmin tuntea. Havaitsen ihan tämän perusteella, että sulla on paljon matkaa kuljettavana päästäksesi hyvään tilaan pääsi sisällä. Kaikki ei ikinä onnistu siinä, monet katkeroituu todella luotaantyöntäviksi ja vahingollisiksi.

Joopajoo taas näitä olkiukkoilevia vastauksia ja oletuksia aloituksista. Mä en alkanut kaivella aloittajan viestin takaa mitään kun ihan hyvin tuossa se pointti tulee esille. Mulla on eräs ystävä jolla oli täysi työ löytää Tinderistä täysjärkinen mies ja jolle tuli vastaan näitä urpoja joka paikassa. Takuulla sivistyneellä, raportilla ja fiksulla ihmisellä on oikeasti sitä tasoa.

Mikä on ongelma on se, että netissäkään ei saa näemmä sanoa asioita suoraan! Tuolla on liikkeellä läjäpäin stalkkaavia kummajaisia. Ei sen ääneen sanominen tee sanojasta vastenmielistä k***ipäätä kun se nyt vain on niin. Itsekin olen joskus kärsinyt stalkkereista, se laji on rasittava. Itsellekin ovat nuorempana tulleet oudot tyypit iholle. Minäkö siinä outo olen?

Tuo sinun saarnasi vasta onkin alentavaa. Oikein asetut neuvomaan aloittajaa. Tätähän nykymeno tosin on kun aina löydetään jotain lytättävää ihmisistä jotka palstalle tekevät aloituksia.

Vierailija
89/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen 38v ja lapsiakin on. Kroppa on kyllä hyvä, hoikka, mutta muodokas. Naamasta ihan tavallinen, kuulemma nuoremman näköinen. Ja tykkäyksiä satelee etenkin nuorilta miehiltä. Tuskin ne parisuhdetta haluaa mun kanssa, mutta en itsekään sellaista kaipaa. Nyt löytyi vakkariksi todella komea, pitkä ja tumma mies, nuorempi hänkin ja urheilija. Joten mikäs tässä, hyvää on seksikin.

0/5.

Uskon tuohon täysin. Olen 50-vuotias ja saan yhteydenottoja komeilta miehiltä juurikin seksiä ajatellen, ja sehän minulle sopii vallan mainiosti. 

En jaksa uskoa, että huomattavan komeiden miesten tarvitsee panna itseään vanhempia naisia. Seuraa luulisi löytyvän omanikäisistäkin.

Niin sitä luulisi. Mutta niin vaan ainakin tälläisen 36v pöksyihin pyrkivät niin innokkaasti että ihan saa kyllä valita itseä eniten miellyttävän. Itse olen seksisuhteessa 28v järkyttävän komean sporttipojan kanssa joka tasan saisi minkä tanhansa tyttelin mukaansa koska vaan.  Ei voi valittaa.

Ja vastauksena ap:lle, ne nimeämäsi ukkelit lähestyvät sinua ja kaikkia muitakin naisia siellä Tinderissä koska heillä ei ole mitään hävittävää.

Minä taas olen seksisuhteessa Sara Siepin kanssa, vaikka olen ihan tavismies ;)

Onneksi olkoon!

Selvästi monella (vanhemmalla miehellä?) on vaikeaa uskoa tuota, että nuoret komeat miehet useinkin tykkää vanhemmista naisista (jotka muuten voivat myös olla hyvännäköisiä, sporttisia ja mukavia ihmisiä - shock!) mutta näin on. :)

Niinpä. Oli se itselläkin alkuun vaikea uskoa sinkuksi jäätyä. Ex oli jonkun verran vanhempi ja nykyään tosiaan nämä nuoret miehet ympärillä pyörii. Ja tämä tuorein rakastaja, nuorempi urheilija poju, todellakin kuolaa mun vartaloa jne. Ja minä hänen. ;) Ja kai se on uskottava, että tää kroppa hyvä on, toisella sivulla saan säännöllisesti tarjouksia jopa rahasta. Voisin toki linkata profiilini, mutta ei sitäkään varmaan uskottaisiin minun profiilisi. Ja mulle on sama vaikka ei uskota, itse kyllä tiedän elämäni. Ja kiva kuulla että muillakin naisilla vientiä riittää.

N38, tuo ekana lainattu

Vierailija
90/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sanonu mitään siitä tärkeimmästä, eli luonteestasi. Hyväkroppaisuus ei oo luonteenpiirre. Voipi olla, et "normaalit" miehet kiertää siut kaukaa just ton takii. Et jos jonkun neuvon tarviit, nii koita kertoo luonteestasi, tai sit kehittää itteesi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä