Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun olen nuori, kaunis, hyväkroppainen ja lapseton nainen, mutta minua lähestyy vain ällöttävät miehet?

Vierailija
22.12.2020 |

Olen monilla treffisivuilla ollut ja Tinderissä, viestiä ja super-likeja tulee ainoastaan todella ylipainoisilta, mielisairaan oloisilta, työttömiltä ja ihan todella oudoilta miehiltä. Normaaleja ei näy missään! Mitä voin tehdä!

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta odotat joltain hiton Tinderiltä? Siellä ei mitään laatumiehiä parveile muutenkaan, näkeehän sen näiden Tinderiä käyttävien miesten jutuistakin. 

Laadukkaammat miehet saa seuraa muualtakin. Sun vaan pitää mennä enemmän ihmisten ilmoille. 

Vierailija
22/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä mätchää niit ylipainoisia mielisairaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
24/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä työttömät ovat ällöttäviä... Tuo kertoo ap:stä ihmisenä ihan tarpeeksi. Tyypillistä sekin, että tällainen ilkeä, ylimielinen aloitus saa naisen tekemänä ymmärtäväisiä vastauksia...

Just näin. Jos aloitus olisi miehen tekemä niin paskaa sataisi.

Vierailija
25/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että saisit Konsta Hietasen lumoavalla kauneudellasi, kunhan hieman vaihtaisit asennettasi niin että jos mies on sellainen ettei kiinnosta niin juttelisit niitä näitä ja mahdollisimman kohteliaasti torjuisit tapaamisen eikä ketjua jossa "läski psykoosi juntti kuvitteli liikoja"

Vierailija
26/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen tyyli sinulla on?

"Naapurintyttö" viehättää niitä kunnollisia miehiä. Kuitenkin pitää olla kaunis ja klassinen tyyli.

Jos pukeutuu paljastavasti tai muuten huomiota herättävästi, on hiustenpidennykset, tekoripset ja paljon meikkiä niin se viestittää että olet helppo vaikket sitä olisikaan.

voi luoja. nyt tytöt ei meikata kuin maksimissaan ripset, otetaan pois pitkät hiukset ja älkääkä vain pukeutuko siten miten teidän mielestä on paras!!!!

ei mutta oikeasti, rajansa kaikella kyllä mutta mikä vika esimerkiksi hiustenpidennyksissä? ei voi yleistää tietenkään mutta useimmat miehet pitävät pitkistä hiuksista.

Vierailija
27/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa ap lähestymiskielto ja teet rikosilmon jokaisesta ällöstä joka tykkää sun prof. Alkaa kummasti väheneen kun ällöt lähtee kaikki vankilaan.

Vierailija
28/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ällöttävää

Vierailija
29/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No normaalit miehet ajattelevat, että olet saavuttamaton ja laittavat viestinsä niille harmaammille varpusille.

Näin minäkin toimin, en laita ollenkaan tykkäyksiä niille paremman näköisille sillä tiedän jo etukäteen että ne ei tykkää takaisin koska ovat ylimielisiä nirppanokkia.

t. tumma komea sporttinen

Vierailija
30/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitä vastaatte, mutta....jos olet niin näyttävät tms. niin voipi olla, että olet todella omaa luokkaasi, jolloin ne tosi alfatkin toteaa, et "not for me" eli tietää häviävänsä taiston. Tee itsestäs astetta "tavallisemman" näköinen, niin voi ehkä toimia. Ehdotus mieheltä, joka "luultavasti on yli-ikäinen + ruma ja tietää ettei mitään mahiksia ole" kuitenkin on saanut elämältään paljon ja kokenut kaikenlaista.

Vierailija
31/90 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työttömyys on huono. Ei kaikkien ihmisten "tarvii" rahan takia käydä ansiotyössä. Tekeekö tämä näistä onnenpekoista jotenkin huonompia parisuhteeseen, jos niin miten?

Vierailija
32/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla komeana, sporttisena ja lapsettomana miehenä on sama ongelma, minua lähestyy rumat, lihavat ja yh naiset. Mitä tehdä?

Vierailija
33/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näkee jo profiilikuvasta sun silmistä paistavan narsismin.

Vierailija
34/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit vastaavasti etääntyä miehistä.

Vierailija
35/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pyyhkäistä nope-suuntaan. Dislike, yuo know?

Vierailija
36/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tyhjä profiiliteksti ja kuvissa omahyväisen näköinen/totinen ilme?

Vierailija
37/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmeininki. Ei itse olla valmiita tekemään mitään vaan odotetaan valmista. Ota itse yhteyttä kiinnostaviin miehiin.

Vierailija
38/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen 38v ja lapsiakin on. Kroppa on kyllä hyvä, hoikka, mutta muodokas. Naamasta ihan tavallinen, kuulemma nuoremman näköinen. Ja tykkäyksiä satelee etenkin nuorilta miehiltä. Tuskin ne parisuhdetta haluaa mun kanssa, mutta en itsekään sellaista kaipaa. Nyt löytyi vakkariksi todella komea, pitkä ja tumma mies, nuorempi hänkin ja urheilija. Joten mikäs tässä, hyvää on seksikin.

Vierailija
39/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No normaalit miehet ajattelevat, että olet saavuttamaton ja laittavat viestinsä niille harmaammille varpusille.

Miksi ne ylipainoiset sit ajattelee että olen heidän tasoa? Ovatko ne kaikki psykoosissa?

Ei yrittäminen maksa mitään ja "kasvottomat" pakit on suhteellisen helppo kestää. Sinunkaan ei tarvitse välittää heistä tuon taivaallista.

Kumpi on isompi ongelma, se että ällöt lähestyvät, vai se, että normaalit eivät lähesty? Ensimmäinen ei nimittäin voi olla mikään ongelma, mutta sinä teet siitä nähtävästi ongelman.

Vierailija
40/90 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et itse lähesty miehiä? Miksi odotat vain miesten lähestyvän sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi