Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa naisille että on hyvä sängyssä?

Vierailija
21.05.2014 |

Sen mitä naisista ymmärrän, niin moni olisi valmis lähtemään baarista jos tietäisi että mies todella osaa asiansa eikä homma olisi parin minuutin ähkiminen ilman tietoakaan naisen orgamista. Kuitenkin naisilla on kokemuksia niin komeista kuin vähemmän komeista miehistä, jotka ovat sängyssä onnettomia. Itse miehenä tiedän osaavani sängyssä yhtä sun toista ja tiedän että jos naiset tämän tietäisivät, seksiseuran löytäminen helpottuisi huomattavasti. En kuitenkaan voi keskustelussa ruveta itseäni kehumaan ja usein kyse onkin paljon siitä, ovatko ns. taivaanmerkit kohdallaan (miten keskustelu lähtee käyntiin vai lähteekö ja onko karisma ja itsevarmuus niin kohdallaan, että saan monet tuntemattomat naiset tuntemaan voimakasta vetoa, jolloin jonkun kanssa homma etenee sänkyyn asti). Onko tähän mitään oikotietä? Onko mitään mitä voi sanoa, jotta saisi naiselle olon, että tämä mies tulee antamaan minulle uskomattoman kyydin? Mitä ajattelisit jos mies alkaisi hyvin pian viedä keskustelua esim. naisen erogeenisiin pisteisiin puhuessaan kanssasi baaritiskillä?

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:17"]

No tämä täällä provoilu ei ole ihan terveen merkki ainakaan. Hirvee selittely.

[/quote]

Saatiin selvästi oikeen mielenterveyden ammattilaisen lausunto.

[/quote]

Saatiin selvästi oikea mielensäpahoittaja.

Vierailija
22/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Välinpitämättömyys ja kusipäisyys "toimii". :D Voi vittu mikä urpå. Mene lukemaan jotain miesasiasivustoa, niiltä olet tuonkin paskan poiminut. Et todellakaan ole terve vaikka yrität herättää jotain empatioita noilla sepustuksillasi. Et voi ensin sanoa että olet tosi tiedostava ja hurjan kehittynyt naisasian suhteen ja sitten yhtäkkiä pieraista tuollaista perus "naiset tykkää kusipäistä" -paskaa. Olet paatunut nausvihaaja ja olisi hienoa jos oikeasti tiedostaisit ongelmasi etkä vain selittäisi ummet ja lammet paskaa jotta "voittaisit" jonkun keskustelun anonyymilla palstalla jolla trollaat päivittäin.

[/quote]

No sulla on selvästi joku ongelma. Kuten sanoin, olen AIEMMIN ollut hieman kusipääkin joitain naisia kohtaan, mutta en enää pidä sitä kovin hyvänä tyylinä luoda ihmissuhteita. Pahat pojat saavat naisia satavarmasti enemmän kuin liian kiltit miehet. En ole kuitenkaan missään väittänyt, että se olisi paras tai muutenkaan suositeltava tapa tutustua naisiin. Vähän nyt jäitä hattuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:17"]

No tämä täällä provoilu ei ole ihan terveen merkki ainakaan. Hirvee selittely.

[/quote]

Saatiin selvästi oikeen mielenterveyden ammattilaisen lausunto.

[/quote]

Saatiin selvästi oikea mielensäpahoittaja.

[/quote]

Ai saatana, nyt on olo kuin antiloopilla leijonan hampaissa. Säästä mua edes vähän ettei mene ihan nöyryytyksen puolelle.

Vierailija
24/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkkinä. ..älä helvetissä mene kehuskelmaan taidoillasi esim baarissa..jäät taatusti ilman :D

Vierailija
25/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:30"]

[/quote]

Välinpitämättömyys ja kusipäisyys "toimii". :D Voi vittu mikä urpå. Mene lukemaan jotain miesasiasivustoa, niiltä olet tuonkin paskan poiminut. Et todellakaan ole terve vaikka yrität herättää jotain empatioita noilla sepustuksillasi. Et voi ensin sanoa että olet tosi tiedostava ja hurjan kehittynyt naisasian suhteen ja sitten yhtäkkiä pieraista tuollaista perus "naiset tykkää kusipäistä" -paskaa. Olet paatunut nausvihaaja ja olisi hienoa jos oikeasti tiedostaisit ongelmasi etkä vain selittäisi ummet ja lammet paskaa jotta "voittaisit" jonkun keskustelun anonyymilla palstalla jolla trollaat päivittäin.

[/quote]

No sulla on selvästi joku ongelma. Kuten sanoin, olen AIEMMIN ollut hieman kusipääkin joitain naisia kohtaan, mutta en enää pidä sitä kovin hyvänä tyylinä luoda ihmissuhteita. Pahat pojat saavat naisia satavarmasti enemmän kuin liian kiltit miehet. En ole kuitenkaan missään väittänyt, että se olisi paras tai muutenkaan suositeltava tapa tutustua naisiin. Vähän nyt jäitä hattuun.

[/quote]

Tyypillinen naisvihaajan kommentti. Pahat pojat saa, siksi minä kunnon mies olen ilman. :( Aika todellisuudesta vieraantunutta.

Vierailija
26/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tyypillinen naisvihaajan kommentti. Pahat pojat saa, siksi minä kunnon mies olen ilman. :( Aika todellisuudesta vieraantunutta.

[/quote]

Suosittelen lukemaan mun kommentit ennen kuin oksennat näkemyksiäsi tänne.

Vierailija
27/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin että itse luet saamasi vastaukset. Vaikka olet se vitun ärsyttävä trolli joka on aina oikeassa vaikka Stephen Hawking tulis ja todistais muuta. Että sulle on ihan turha jutella. Jäitä hattuun vaan itsellesi, näiden ketjujen availu kertoo aikamoisesta kuumakallesta.

Vierailija
28/122 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:43"]

Suosittelisin että itse luet saamasi vastaukset. Vaikka olet se vitun ärsyttävä trolli joka on aina oikeassa vaikka Stephen Hawking tulis ja todistais muuta. Että sulle on ihan turha jutella. Jäitä hattuun vaan itsellesi, näiden ketjujen availu kertoo aikamoisesta kuumakallesta.

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta: kukas on tämä toinen tyyppi, joka kirjoittaa niin kuin minä? :D Siinä olet kyllä ihan oikeassa että meidän on ihan turha jutella, jos uskot minun olevan joku täällä useita ketjuja avaava trolli.

Vierailija
29/122 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:23"]

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta: kukas on tämä toinen tyyppi, joka kirjoittaa niin kuin minä? :D Siinä olet kyllä ihan oikeassa että meidän on ihan turha jutella, jos uskot minun olevan joku täällä useita ketjuja avaava trolli.

[/quote]

No voi LOL vaan sulle.

Vierailija
30/122 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:59"]

[/quote]

[/quote]

No voi LOL vaan sulle.

[/quote]

:D Haha kaveri hajoilee

Vierailija
31/122 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:59"]

[/quote]

[/quote]

No voi LOL vaan sulle.

[/quote]

:D Haha kaveri hajoilee

[/quote]

Haha kaveri on rentoa jätkää.

Vierailija
32/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kipee tyyppi. "Äiti rankaisi" ja "mielistelin naisopettajia". Ja puuhunkin on sidottu niin joku nöyryytyskompleksi... Vaikutat ihmiseltä joka ei näe naisia millään tavalla tasavertaisina, ja luultavasti tyttöystävät joutuvat elämään kompleksiesi kanssa ja saamaan päälleen kaiken naisia kohtaan tuntemasi alemmuuden. Aloitusviestisi oli sairasta tekstiä joka paljasti asenteesi. Sinun ei tarvitse sanasta sanaan ilmoittaa pitäväsi naisia tasapäisenä karjana, se tulee ilmi asenteistasi. Oletko jotenkin autistinen kun tällainen normaali tilannepäättely ei luonnistu?

Vierailija
33/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:10"]

Paljon tottahan tuossa aloituksessa on. Irtosuhteita väheksyvät naiset valittavat monesti juuri miesten olevan huonoja. Jostakin syystä niitä neuvoja ei sitten haluta antaa kun mies naisten valituksia kuunneltuaan niitä kysyy. Aika erikoinen ilmiö kaiken kaikkiaan. 

Yksi juttu mitä olen joskus myös miettinyt on se, miten joku pelimies "todellakin tietää miten naiselle puhutaan!" 

Miten naiselle siis pitää puhua? Mitä ne hurmurimiehet oikein sanovat*?

-Mies 29v-

[/quote]

Se on se itsevarma olemus. Mutta ei ylimielinen. Eikä lipevä. Ihan NORMAALIA keskustelua, taito kuunnella ja saada nainen tuntemaan itsensä ihanaksi ja kiinnostavaksi. Toiset osaa toiset ei.

Vierailija
34/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikutat ihmiseltä joka ei näe naisia millään tavalla tasavertaisina, ja luultavasti tyttöystävät joutuvat elämään kompleksiesi kanssa ja saamaan päälleen kaiken naisia kohtaan tuntemasi alemmuuden."

Sä taas vaikutat tyypiltä, joka on kova tuomitsemaan toisia. Toivottavasti olemme molemmat väärässä toistemme suhteen.

" Aloitusviestisi oli sairasta tekstiä joka paljasti asenteesi."

You know, opinions are like assholes...

Vierailija
35/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksimessuilla voi Lotharin opastuksella kisata pillunnuolennan Suomen mestaruudesta. Osallistu siihen ja ota diplomi lompakkoon. Voit sitten sopivassa tilanteessa vahingossa pudottaa diplomin esimerkiksi baaritiskille.

Vierailija
36/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi noista onnistuneista suorituksista ei muuten ole sulle tullut vakipanoi???"

Niistä on aikaa, olen tässä välillä seurustellut ja nyt pitää aloittaa puhtaalta pöydältä.

Vierailija
37/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hakeudu terapiaan ja käsittele nuo kokemuksesi, joista tännekin kirjoitit. Sinun on aivan turha etsiä normaalia ihmissuhdetta kun et ole terve tällä hetkellä.

Seksuaalissävytteinen puhe naisista, heidän määrittelemisensä kylmin termein ja jopa pakkomielteinen suhtautuminen "pilluun" taas kertoo, että joissain tilanteissa voit olla jopa vaarallinen. Et osaa kontrolloida itseäsi.

Eli hae apua itsellesi. Voin luvata, että maailma näyttää aivan erilaiselta paikalta kun olet saanut itsesi kuntoon.

Vierailija
38/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:50"]"Vaikutat ihmiseltä joka ei näe naisia millään tavalla tasavertaisina, ja luultavasti tyttöystävät joutuvat elämään kompleksiesi kanssa ja saamaan päälleen kaiken naisia kohtaan tuntemasi alemmuuden." Sä taas vaikutat tyypiltä, joka on kova tuomitsemaan toisia. Toivottavasti olemme molemmat väärässä toistemme suhteen. " Aloitusviestisi oli sairasta tekstiä joka paljasti asenteesi." You know, opinions are like assholes...[/quote]

Unohdin sanoa että ylimielisyyskin paistaa läpi. Onko sinussa nyt tai onko koskaan ollut mitään vikaa?

Vierailija
39/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap, hakeudu terapiaan ja käsittele nuo kokemuksesi, joista tännekin kirjoitit. Sinun on aivan turha etsiä normaalia ihmissuhdetta kun et ole terve tällä hetkellä."

Ihan normaaleja rakkaussuhteita ym. olen tässä pystynyt muodostamaan. Olen kyllä ongelmiani työstänyt paljonkin.

"Seksuaalissävytteinen puhe naisista, heidän määrittelemisensä kylmin termein ja jopa pakkomielteinen suhtautuminen "pilluun" taas kertoo, että joissain tilanteissa voit olla jopa vaarallinen. Et osaa kontrolloida itseäsi."

Nääh, mulla oli mm. hyvä rakastava parisuhde ex-tyttöystävääni eikä mulla ole mitään ongelmia sinänsä kohdella naisia ihmisinä. Ongelmana on vaan se, että joskus menee pupu pöksyyn erittäin kauniiden naisten kanssa, niin kuin käy yli 90 % miehistä jatkuvasti. Ei se tarkoita että mulla olis jotain erityisempää vikaa päässä, aikoinaan on toki ollut vikaa ja paljonkin. Varmasti jos puhun yhdenillanjutuista kuulostaa se kylmältä. Niin varmasti kuulostaa "pelkkää seksiä" harrastavan naisen puhe miehistäkin. Ei ne ole mitään valtavaa tunteiden paloa ja suurta välittämistä, eikä niiden kuulukaan. Riittää että kaksi ihmistä pitää toisistaan ja haluaa samaa juttua.

Vierailija
40/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Unohdin sanoa että ylimielisyyskin paistaa läpi. Onko sinussa nyt tai onko koskaan ollut mitään vikaa?"

Sanoo ihminen jonka mielestä mä olen "kipee tyyppi" ja joka vihjailee että mulla olisi autismi. Kannattaa nyt eka hoitaa se oma ruutu kuntoon ennen kuin alat avautumaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme