Ovatko "rokotekriittiset" salaliitto? En epäile koronaviruksen vakavuutta. Enkä ota rokotetta.
On kaksi eri asiaa.
1. Koronavirus on vaarallinen oikea tauti, en hillu "rokotekriittisten" tapahtumissa. Suojaan läheisiä ja itseäni.
2. En silti ota rokotetta. En luota, yhtään.
Miksi, ja haluaako media esittää kaikki jotka eivät luota, noina hillujina, koronaviruksen kieltäjinä? Se ei nimittäin ole totta.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se änkyröinti kielii siitä, ettei ymmärrä miten rokotteet toimii.
Lyön vetoa, ettet itse nimenomaan ymmärrä, miten tämä uusi rokote toimii.
Ap
Tiedän oikein hyvin mihin rokotteet perustuvat. Tiedän myös miten RNA:t, kuten esimerkiksi mRNA:t toimivat. Tiedän myös miten virukset toimivat. Tiedän miten immuunipuolustus toimii. Siksi tämä jatkuva "en ymmärrä en luota" jankkaus tuntuu hölmöltä.
Ymmärrät sitten paremmin kuin minä. Minä ymmärrän vain sen, että DNA:hani en halua jonkun rokoteyhtiön valmistamia nano-osasia.
Ap
RNA ei pysty muuttamaan perimää.
Mistä sinä sen tiedät, oikeasti? Tiede korjaa itseään. 5 vuoden päästä voi selvitä uusi tulos "rna:n vaikuttaa dna:han".
Sitten on jo liian myöhäistä lukea taas uutta tutkimuspaperia kun rokote on jo sisuksissa.Ap
Miten minusta tuntuu että et ole lääkäri etkä ymmärrä yhtään mistä puhut. :)
Voin lohduttautua sillä että korona puhdistaa ihmiskuntaa kaltaisistasi -edes vähäsen.
Noo, se nähdään.
Ap
Niin nähdään, se on varma.
Koulutuksesi jätit sitten kertomatta.....
Niin, jokainenhan tietysti lähtee joskus. Kuolemanpelolla uhkailu ei vaan itseeni tehoa sillä tykkään DNA:stani enemmän ilman lisäosia.
Ap
Mutta rna-rokotehan ei muuta dna:tasi millään tavalla. Siihen faktaan nähden kirjoituksesi tuntuu yhtä fiksulta kuin Trump-uskovaisten väitteet vaalivilpistä.
Tai Hilary-uskovaisten väitteet Venäjän sekaantumisesta Usan vaaleihin? Uutistenkin toitotus asiasta...
Niinpä niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedän oikein hyvin mihin rokotteet perustuvat. Tiedän myös miten RNA:t, kuten esimerkiksi mRNA:t toimivat. Tiedän myös miten virukset toimivat. Tiedän miten immuunipuolustus toimii. Siksi tämä jatkuva "en ymmärrä en luota" jankkaus tuntuu hölmöltä.
Ymmärrät sitten paremmin kuin minä. Minä ymmärrän vain sen, että DNA:hani en halua jonkun rokoteyhtiön valmistamia nano-osasia.
Ap
Siis MITÄ VITTUA!!!!!!!
DNA:si ei muutu koronarokotteen myötä.
Kas noin -voit ottaa rokotteen kuten me muutkin ilman huolia.
Ruokakin vaikuttaa DNA:han, niin miten rokote ei sitä tekisi?
Niin varsinkin jos sitä oikein injektoidaan läheisesti dna:n kanssa tekemisissä olevaan osaseen. Pitää ottaa tästä enemmän selvää. Nyt muistan vain peruskoulun biologian kirjasta kuvat dna-ketjuista ja miten rna siellä kulkee, viestinviejänä... Hoh hoi. Mutta pointti on se, että kapealla tiedolla ihmiskoetta. Ei kiitos.
Ap
Jos nyt kuvitellaan joku villi fantasia, missä joku solu ja sen DNA pääsisi kosketuksiin sen RNA:n kanssa. Tiedätkö montako solua sinulla on, ja miten suuri merkitys sen yhden solun DNA:lla on?
Valtava.Se on järjestelmä, joka monistaa ja muokkaa itseään.
Ap
Sieltä myös tuhotaan jatkuvalla syötöllä soluja joissa on tapahtunut joku pieni mutaatio. Mutta joo, tuokin vastaus todistaa ettet tiedä mitä siellä varsinaisesti tapahtuu.
Et tiedä sinäkään
Ap
Ja mistäs päättelet näin?
Oletko tyhmä? Vai oletko kenties Jumala? Tietenkään et tiedä.
Ap
Voi ei, olen opiskellut näitä asioita siis turhaan. Nyt ketuttaa, olisin voinut käyttää tenttikirjojen parissa tuhlatut tunnit johonkin mukavampaan tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Rokotuksesta kieltäytyminen ei ole änkyröintiä.
Kun ihminen ottaa rokotuksen, hänen henkilökohtainen immuniteettinsa laskee. Minä en ota sen takia rokotuksia. Olen sairastanut kaikki influenssat -60 luvulta tähän päivään. Pari kolme on ollut tosi kovaa tautia, mutta hyvin niistäkin olen selvinnyt.
Minä tiedän, miten rokotteet toimivat ja juuri se on se syy, miksi en niitä ota. Minä arvostan omaa, henkilökohtaista immuniteettitasoani enemmän, kuin pelkoa mahdollisesta tartunnasta. Sitäpaitsi rokotteen mahdollisista seurauksista ei kukaan tiedä mitään. Oikeasti rokotteen ottaminen heti, kun se on mahdollista, on sekin riski, mutta suoko kukaan hysteriassaan ajatustakaan sille asialle.
Ja jos nyt sitten änkyröinnistä puhutaan, se tapahtuu rokotteen puolustajien suulla. Mutta hehän eivät tiedä mistään mitään, joten suotakoon edes se suuri onni heille.
Immuniteetti ei ole taso. Se ei ole vesilasi missä on joko paljon tai vähän vettä. Se on monen osasen monimutkainen järjestelmä. Immuniteetti perustuu siihen että se tunnistaa taudiniheuttajat. Rokotteella vain kerrotaan omalle immuniteetille että sen pitää hyökätä tällaista taudinaiheuttajaa vastaan. Siinä vain ohitetaan se osa, missä taudinaiheuttaja kerkeää tehdä tuhojaan kehossa.
Olet väärässä. Joka kerta kun otetaan rokotus, henkilökohtaisen immuniteetin taso laskee. Ja se jää matalammalle tasolle, kuin se oli ennen rokotusta. En ole sanallakaan väittänyt sen olevan yksinkertainen asia.
Miten? Mikä taso? Siis väheneekö jonkun valkosolutyypin määrä, laatu, mitä tarkoitat tällä? Puhut immuniteetistä kuin se olisi henkimaailman asioita.
Sinulle se tuntuu olevan henkimaailman asia, koska sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä lääketieteestä. Mutta se hyvin yksinkertainen fakta, mikä on todistettavissa oleva asia.
Ihmisen heikko immuniteettitaso altistaa herkemmin taudeille. Korkea taso huolehtii asian, ilman suurempaa ongelmaa. Jos ihmisellä on korkea immuniteettitaso, jokainen influenssa kannattaa sairastaa, koska sairastaminen vain ylläpitää, tai nostaa henkilökohtaista immuniteettitasoa.
Kyseessä, noin periaatteessa on hiukan sama asia, kuin ihmisen henkilökohtainen henkinen taso. Joillakin sitä on enemmän ja joillakin vähemmän. Vähemmällä henkisellä tasolla ihminen luottaa sanaan. Korkeammalla tasolla ihminen itse tarkistaa asian todenperäisyyden taholta, mikä tietää totuuden. Rokotuksen puolestaänkyröitsijöiden mielipide ohittaa henkilön peruuttamattoman oikeuden itse määritellä henkilökohtaisen näkemyksen rokotuksen tarpeellisuudesta / tarpeettomuudesta.
Minä luotan asiantuntijan sanaan omasta immuniteetistani, koska olen kykeneväinen itsenäiseen ajatteluun, toisin kuin änkyrät, missä tahansa asiassa. Tehkää mitä haluatte, se on teidän oikeutenne. Minullakin on omat oikeuteni, mitkä eivät ole kyseenalaistettavissa. Kukin tavallaan ja mielellään ilman riitaa, koska se ei rakenna mitään.
Ei ole tiedevastaisuutta tiedostaa teteen rajat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mistä sinä sen tiedät, oikeasti? Tiede korjaa itseään. 5 vuoden päästä voi selvitä uusi tulos "rna:n vaikuttaa dna:han".
Sitten on jo liian myöhäistä lukea taas uutta tutkimuspaperia kun rokote on jo sisuksissa.Ap
Voin lohduttautua sillä että korona puhdistaa ihmiskuntaa kaltaisistasi -edes vähäsen.
Noo, se nähdään.
Ap
Niin, jokainenhan tietysti lähtee joskus. Kuolemanpelolla uhkailu ei vaan itseeni tehoa sillä tykkään DNA:stani enemmän ilman lisäosia.
Ap
Mutta rna-rokotehan ei muuta dna:tasi millään tavalla. Siihen faktaan nähden kirjoituksesi tuntuu yhtä fiksulta kuin Trump-uskovaisten väitteet vaalivilpistä.
Niin, se on tämän hetken ajatus ettei vaikuta.
Ap
Niin, se on hamaan tulevaisuuten asti se sama ajaut ettei vaikuta.
Sano nyt missä tuo fakta muka kumotaan, pliiz!
Vastaan itse: Ei. Missään.
No mitäs sitten kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Noo, se nähdään.
Ap
Ap
Ap
Se on ollut ajatus siitä asti kun rna on havaittu ja sitä on tutkittu, eli jotain 60 vuotta.
Eli aika pieni aika ihmisen historiassa ja tämä ilmeisesti on ensimmäinen rokote jossa koko hommaa testataan.
Ap
Koko hommaa? Rna:n toimintaa on tutkittu paljon, se toimii miten toimii. Ei rokottaminen saa sitä toimimaan jotenkin eri tavalla. Soluissasi on tällä hetkellä rna:ta. Virusten lisääntyminenkin perustuu rna:han.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Rokotuksesta kieltäytyminen ei ole änkyröintiä.
Kun ihminen ottaa rokotuksen, hänen henkilökohtainen immuniteettinsa laskee. Minä en ota sen takia rokotuksia. Olen sairastanut kaikki influenssat -60 luvulta tähän päivään. Pari kolme on ollut tosi kovaa tautia, mutta hyvin niistäkin olen selvinnyt.
Minä tiedän, miten rokotteet toimivat ja juuri se on se syy, miksi en niitä ota. Minä arvostan omaa, henkilökohtaista immuniteettitasoani enemmän, kuin pelkoa mahdollisesta tartunnasta. Sitäpaitsi rokotteen mahdollisista seurauksista ei kukaan tiedä mitään. Oikeasti rokotteen ottaminen heti, kun se on mahdollista, on sekin riski, mutta suoko kukaan hysteriassaan ajatustakaan sille asialle.
Ja jos nyt sitten änkyröinnistä puhutaan, se tapahtuu rokotteen puolustajien suulla. Mutta hehän eivät tiedä mistään mitään, joten suotakoon edes se suuri onni heille.
Immuniteetti ei ole taso. Se ei ole vesilasi missä on joko paljon tai vähän vettä. Se on monen osasen monimutkainen järjestelmä. Immuniteetti perustuu siihen että se tunnistaa taudiniheuttajat. Rokotteella vain kerrotaan omalle immuniteetille että sen pitää hyökätä tällaista taudinaiheuttajaa vastaan. Siinä vain ohitetaan se osa, missä taudinaiheuttaja kerkeää tehdä tuhojaan kehossa.
Olet väärässä. Joka kerta kun otetaan rokotus, henkilökohtaisen immuniteetin taso laskee. Ja se jää matalammalle tasolle, kuin se oli ennen rokotusta. En ole sanallakaan väittänyt sen olevan yksinkertainen asia.
Miten? Mikä taso? Siis väheneekö jonkun valkosolutyypin määrä, laatu, mitä tarkoitat tällä? Puhut immuniteetistä kuin se olisi henkimaailman asioita.
Sinulle se tuntuu olevan henkimaailman asia, koska sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä lääketieteestä. Mutta se hyvin yksinkertainen fakta, mikä on todistettavissa oleva asia.
Ihmisen heikko immuniteettitaso altistaa herkemmin taudeille. Korkea taso huolehtii asian, ilman suurempaa ongelmaa. Jos ihmisellä on korkea immuniteettitaso, jokainen influenssa kannattaa sairastaa, koska sairastaminen vain ylläpitää, tai nostaa henkilökohtaista immuniteettitasoa.
Kyseessä, noin periaatteessa on hiukan sama asia, kuin ihmisen henkilökohtainen henkinen taso. Joillakin sitä on enemmän ja joillakin vähemmän. Vähemmällä henkisellä tasolla ihminen luottaa sanaan. Korkeammalla tasolla ihminen itse tarkistaa asian todenperäisyyden taholta, mikä tietää totuuden. Rokotuksen puolestaänkyröitsijöiden mielipide ohittaa henkilön peruuttamattoman oikeuden itse määritellä henkilökohtaisen näkemyksen rokotuksen tarpeellisuudesta / tarpeettomuudesta.
Minä luotan asiantuntijan sanaan omasta immuniteetistani, koska olen kykeneväinen itsenäiseen ajatteluun, toisin kuin änkyrät, missä tahansa asiassa. Tehkää mitä haluatte, se on teidän oikeutenne. Minullakin on omat oikeuteni, mitkä eivät ole kyseenalaistettavissa. Kukin tavallaan ja mielellään ilman riitaa, koska se ei rakenna mitään.
Et vastannut kysymykseeni. Mihin tämä taso perustuu? Mikä immuniteetistä vastaava solu toimii silloin paremmin? Vai onko niitä enemmän? Miten tämä on tieteellisesti testattavissa tai mitattavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Siis MITÄ VITTUA!!!!!!!
Niin varsinkin jos sitä oikein injektoidaan läheisesti dna:n kanssa tekemisissä olevaan osaseen. Pitää ottaa tästä enemmän selvää. Nyt muistan vain peruskoulun biologian kirjasta kuvat dna-ketjuista ja miten rna siellä kulkee, viestinviejänä... Hoh hoi. Mutta pointti on se, että kapealla tiedolla ihmiskoetta. Ei kiitos.
Ap
Jos nyt kuvitellaan joku villi fantasia, missä joku solu ja sen DNA pääsisi kosketuksiin sen RNA:n kanssa. Tiedätkö montako solua sinulla on, ja miten suuri merkitys sen yhden solun DNA:lla on?
Ap
Sieltä myös tuhotaan jatkuvalla syötöllä soluja joissa on tapahtunut joku pieni mutaatio. Mutta joo, tuokin vastaus todistaa ettet tiedä mitä siellä varsinaisesti tapahtuu.
Et tiedä sinäkään
Ap
Ap
Voi ei, olen opiskellut näitä asioita siis turhaan. Nyt ketuttaa, olisin voinut käyttää tenttikirjojen parissa tuhlatut tunnit johonkin mukavampaan tekemiseen.
Varmaan siinä tapauksessa jos ajattelit niiden tekevän sinusta kaikkitietävän. Jos joku valmistuu fysiikasta, oliko kirjoissa kaikki tieto esim. valon luonteesta jota Einsteinkin varmaan selvitti vain osan. En usko että tosissasi väität tietäväsi kaiken, ihmisen elimistön toiminnasta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
On, jos käyttää tieteeseen kuuluvaa epäilyä vain vastapuolen argumentteihin.
Jos oikeasti olet huolissasi siitä, että mRNA muuttaa DNA:ta, mikset pelkää että koronaviruksen RNA muuttaa DNA:tasi? Koronavirus menee solujesi sisään ja valjastaa ne koronatehtaiksi. Virukset ovat luonnon omia nanokoneita. Sen lisäksi korona todistetusti tappaa ja aiheuttaa pitkäkestoisia terveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Siis MITÄ VITTUA!!!!!!!
Ap
Ap
Et tiedä sinäkään
Ap
Ap
Varmaan siinä tapauksessa jos ajattelit niiden tekevän sinusta kaikkitietävän. Jos joku valmistuu fysiikasta, oliko kirjoissa kaikki tieto esim. valon luonteesta jota Einsteinkin varmaan selvitti vain osan. En usko että tosissasi väität tietäväsi kaiken, ihmisen elimistön toiminnasta?
Ap
Tai ennemmin siitä miten joku vieras aine loppujen lopuksi vaikuttaa. En luota näiden yhtiöiden motiiveihin, Gates-puheisiin jne, mitä ne oikein ovat? Lääkäreitä vastaan minulla ei ole mistään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No älä ota. Älä ota myöskään sairaala-/ tehohoitoa vastaan, jos sitä tarvitsisit koronan takia. Saksassa fiksusti tätä ehdotettu.
Oletko koskaan ajatellut... (ilmeisesti et tietenkään) sellaista vaihtoehtoa, että ihminen voi tehdä hoitotahdon, missä hän kieltää tehohoidon? Saksan ulkopuolellakin on fiksuja ihmisiä, mutta se ei tietenkään koske sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Noo, se nähdään.
Ap
Ap
Ap
Se on ollut ajatus siitä asti kun rna on havaittu ja sitä on tutkittu, eli jotain 60 vuotta.
Eli aika pieni aika ihmisen historiassa ja tämä ilmeisesti on ensimmäinen rokote jossa koko hommaa testataan.
Ap
Koko hommaa? Rna:n toimintaa on tutkittu paljon, se toimii miten toimii. Ei rokottaminen saa sitä toimimaan jotenkin eri tavalla. Soluissasi on tällä hetkellä rna:ta. Virusten lisääntyminenkin perustuu rna:han.
Missä on rokotteen testitulokset?
Loisiahan ne ovat, jos ei ole jotain lääketieteellistä syytä olla ottamatta rokotetta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Siis MITÄ VITTUA!!!!!!!
Rokotteella on ekan kerran muutettu DNA:a 2011, malariaa levittävien moskiittojen dna muutettiin siten, että ne olivat täysin lisääntymiskyvyttömiä 8.-12. sukupolvessa. Gene drive -tekniikka.
Kirjoittajana arvostettu tiedelehti Nature.
"With the drive in place, female mosquitoes cannot bite and do not lay eggs; within 8–12 generations, the caged populations produced no eggs at all."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On, jos käyttää tieteeseen kuuluvaa epäilyä vain vastapuolen argumentteihin.
Jos oikeasti olet huolissasi siitä, että mRNA muuttaa DNA:ta, mikset pelkää että koronaviruksen RNA muuttaa DNA:tasi? Koronavirus menee solujesi sisään ja valjastaa ne koronatehtaiksi. Virukset ovat luonnon omia nanokoneita. Sen lisäksi korona todistetusti tappaa ja aiheuttaa pitkäkestoisia terveysongelmia.
Jos virus tuleeelimistööni, on elimistöllä myös oma puolustuskyky. Tekemällä tehtyä ja ottamalla otettua, ja vielä eri tasolla kuin aiemmat rokotteet, epämääräisten huhujen keskiössä olevaa ainetta, ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Loisiahan ne ovat, jos ei ole jotain lääketieteellistä syytä olla ottamatta rokotetta,
Äläs ny, on paljon hienompaa olla "kriittinen" .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Siis MITÄ VITTUA!!!!!!!
Ap
Ap
Et tiedä sinäkään
Ap
Ap
Ap
En väitä tietäväni kaikkea mutta väitän tietäväni enemmän kuin sinä, joka muistelee ehkä joskus kuulleensa jotain RNA:sta koulun biologian kirjoista. Milläs alalla olet itse? Miten reagoisit jos joku kyseisestä alasta mitään tietämätön alkaisi esittää väitteitä, joiden tiedät olevan oman koulutuksesi perusteella virheellisiä ja tuulesta temmattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs ny, on paljon hienompaa olla "kriittinen" .
Te olette selkeästi vihaisia meille rokotetta epäileville. Sitähän valtiovalta kaipaakin teiltä - vihaisuutta. Te tartutte siihen ja oikeutatte sitten mitä oikeutatte heidät tekemään. Näin se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ei koronahysteria ole mikään salaliitto, vaan ihan pelkkää bisnestä. Täsmälleen samaa temppua yritettiin H1N1:n kanssa 10 vuotta sitten, mutta eihän sitä kukaan enää muista. Tässä hyvä 45 minuutin yhteenveto aiheesta.
Omasta lähipiiristä löytyy yksi niistä yli sadasta tuhannesta, jotka Euroopassa saivat narkolepsian H1N1-rokotteen seurauksena. Ei varsinaisesti rohkaise oottamaan COVID-piikkiä...
Niin, se on hamaan tulevaisuuten asti se sama ajaut ettei vaikuta.
Sano nyt missä tuo fakta muka kumotaan, pliiz!
Vastaan itse: Ei. Missään.