Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko "rokotekriittiset" salaliitto? En epäile koronaviruksen vakavuutta. Enkä ota rokotetta.

Vierailija
22.12.2020 |

On kaksi eri asiaa.

1. Koronavirus on vaarallinen oikea tauti, en hillu "rokotekriittisten" tapahtumissa. Suojaan läheisiä ja itseäni.

2. En silti ota rokotetta. En luota, yhtään.

Miksi, ja haluaako media esittää kaikki jotka eivät luota, noina hillujina, koronaviruksen kieltäjinä? Se ei nimittäin ole totta.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ilmiön (leimaamisen ja vähättelyn) ja itsekin tiedän että virus on kyllä todellinen. Ei silti kiinnosta olla koekaniinina huonosti testatuille ja nopeasti markkinoille ryysätyille rokotteille.

Vierailija
2/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei nyt salaliitto.. jotkut varmaan oikesti sitten luulevat, ettei korona ole vakava.

Ei ole mitään takeita rokotteestakaan, miten se vaikuttaa tai kerrotaanko kaikkea oleellista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se änkyröinti kielii siitä, ettei ymmärrä miten rokotteet toimii.

Vierailija
4/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ei nyt salaliitto.. jotkut varmaan oikesti sitten luulevat, ettei korona ole vakava.

Ei ole mitään takeita rokotteestakaan, miten se vaikuttaa tai kerrotaanko kaikkea oleellista.

Ap

Uutisissahan on selitetty tuon tuosta miten se rokote vaikuttaa. Mikä siinä on vielä epäselvää?

Vierailija
5/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin rokotetaan hoitoalan ihmiset, sitten yli 80 vuotiaat... kertoo Teksti-TV. Miten mahtaa jatkua?

Vierailija
6/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyön vetoa, ettet itse nimenomaan ymmärrä, miten tämä uusi rokote toimii.

Ap

Vierailija
7/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen covid ja rokotekriittinen. Uskon, että covidista voi saada vaikean version, mutta asiaa on paisuteltu mediassa ja todennäköisyys perusterveellä on sama kuin influenssassa tai flunssassa. En usko, että näin nopeasti markkinoille tuotu rokote on tarpeeksi tutkittu, joten skippaan sen ensimmäiset pari vuotta ainakin. Olen siis nykyajan foliohattu.

Vierailija
8/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jauhat täällä koko ajan samasta asiasta ap?

Kun et ota rokotetta, niin et ota.

Ei se muille kuulu, kaikesta viimeisimmäksi tälle palstalle.

Vierailija
9/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronahysteria ole mikään salaliitto, vaan ihan pelkkää bisnestä. Täsmälleen samaa temppua yritettiin H1N1:n kanssa 10 vuotta sitten, mutta eihän sitä kukaan enää muista. Tässä hyvä 45 minuutin yhteenveto aiheesta.

https://www.bitchute.com/video/Hmxo720ccw4V/

Vierailija
10/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse ymmärrän ihan tarpeeksi rna-rokotteesta jotta uskallan sen ottaa ja perheeni myös.

Ainoatakaan hyvää syytä olla ottamatta ei toistaiseksi ole esitetty.

Vierailija
11/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se muuten jännä, kun Facebook, Youtube ja kaikki uutispalvelut ja keskustelufooromut sensuroivat kaikki virallisesti liturgiasta poikkeavat lausunnot, olivat ne sitten kuinka asiallisesti ja hyvin argumentointu. Ei kyllä kuulu sellainen DDR-meininki vapaaseen yhteiskuntaan tai hyvään tieteelliseen diskurssiin.

Vierailija
12/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jauhat täällä koko ajan samasta asiasta ap?

Kun et ota rokotetta, niin et ota.

Ei se muille kuulu, kaikesta viimeisimmäksi tälle palstalle.

Ööh, tuliko mieleen ettei kyse ole yhdestä ihmisestä? Älä tule keskusteluun, keskustele jostain muusta, tärkeämmästä tai ajankohtaisemmasta aiheesta ;)

Ap

Vierailija
13/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedän oikein hyvin mihin rokotteet perustuvat. Tiedän myös miten RNA:t, kuten esimerkiksi mRNA:t toimivat. Tiedän myös miten virukset toimivat. Tiedän miten immuunipuolustus toimii. Siksi tämä jatkuva "en ymmärrä en luota" jankkaus tuntuu hölmöltä.

Vierailija
14/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun väitteesi ovat siis:

1) uskon asiantuntijoita, kun he sanovat, että rokotevirus on vaarallinen ja

2) en usko asiantuntijoita, kun he sanovat, että rokote on paras ulospääsy tilanteesta.

En tiedä oletko hilluja, mutta johdonmukainen et ole.

Vierailija
15/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun väitteesi ovat siis:

2) en usko asiantuntijoita, kun he sanovat, että rokote on paras ulospääsy tilanteesta.

Asiantuntijoita on useita, jotka antavat lausuntoja. Jokaisella on oma agenda, niin sieltä tulee jopa saman lafkan sisältä ristiriitaista tietoa.

Vierailija
16/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun väitteesi ovat siis:

Yksi asia omata sen hetken paras virallinen tieto ja toinen asia olla oikeassa. Teen kuten se yksi THL:n asiantuntija kehotti: teen riskiarvion itse.

Ap

Vierailija
17/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedän oikein hyvin mihin rokotteet perustuvat. Tiedän myös miten RNA:t, kuten esimerkiksi mRNA:t toimivat. Tiedän myös miten virukset toimivat. Tiedän miten immuunipuolustus toimii. Siksi tämä jatkuva "en ymmärrä en luota" jankkaus tuntuu hölmöltä.

Ymmärrät sitten paremmin kuin minä. Minä ymmärrän vain sen, että DNA:hani en halua jonkun rokoteyhtiön valmistamia nano-osasia.

Ap

Vierailija
18/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrät sitten paremmin kuin minä. Minä ymmärrän vain sen, että DNA:hani en halua jonkun rokoteyhtiön valmistamia nano-osasia.

Ap

RNA ei pysty muuttamaan perimää.

Vierailija
19/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

RNA ei pysty muuttamaan perimää.

Mistä sinä sen tiedät, oikeasti? Tiede korjaa itseään. 5 vuoden päästä voi selvitä uusi tulos "rna:n vaikuttaa dna:han".

Sitten on jo liian myöhäistä lukea taas uutta tutkimuspaperia kun rokote on jo sisuksissa.

Ap

Vierailija
20/110 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Siis MITÄ VITTUA!!!!!!!

DNA:si ei muutu koronarokotteen myötä.

Kas noin -voit ottaa rokotteen kuten me muutkin ilman huolia.