Arvostellaan uutuusjäätelöitä
Eli mitä oot maistanut? Miltä maistui?
Itse oon maistanut Pantteri-tuuttia ja Jättis Souria. Pantteri-tuutti oli ihan ok, mutta minusta sen Pantteri-maku sopii paremmin karkkeihin kuin jäätelöön. Ei siis mikään suosikki. Sitten oon maistanut keltaista Jättis-tuttia ja se puaninen kastike oli tosi pahaa, muuten oli ihan ok.
Kommentit (55)
Onko dumlejäätelö hyvää? Mun mielestä fazerinatuutti on ainoa hyvä "karkkijäätelö".
Vähän ot, mutta kolmen suklaan jäätelöt on mitä suurinta kusetusta. Niissä on aina se yksi vahva maku, joka peittoaa alleen ne miedommat maut. Päällä jotain valkosuklaarouhetta... niinku sillä olis oikeesti jotain merkitystä.
Vähän ot, mutta kolmen suklaan jäätelöt on mitä suurinta kusetusta. Niissä on aina se yksi vahva maku, joka peittoaa alleen ne miedommat maut. Päällä jotain valkosuklaarouhetta... niinku sillä olis oikeesti jotain merkitystä.
Entäs Ben&Jerryt? Kaverukset ovat latoneet jäätelöihin huumorilla mitä mielikuvituksellisimpia js tunkkaisempia makuyhdistelmiä aina kakkutaikinasta alkaen.
Ot tämäkin, mutta silti.
Tässäkö nää uutuudet nyt oli? Höh!
Onko olemassa jotain vähän luomuja jäätelöitä, eli ei kamalasti lisäaineita eikä glukoosisiirappia tai muuta karseeta?
Angry Birds tuutti oli hyvää :D Magnumin skumppa iha hanurista.
Miksi voi miksi ne Oma-jäätelöt on kadonnut? Ihana Oma mansikka, missä oli oikeasti mansikan makuista jätskiä ja sitä mansikkasurvosta päällä. Onomnomnom.
Odotan innolla Sortolan Qstock-jäätelöitä lime-minttu ja skumppa-mansikka. Ainakin tuo mojito-jäätelö voisi olla hyvää.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:03"]
Tässäkö nää uutuudet nyt oli? Höh!
[/quote]
Tuolta löytyi listattuna kaikki tämän kevään uutuudet:
-ap
Ingmanin pakkausjäätelö Rocky Road, tykkäsin! Toimii hyvin makeannälkään ja,paljon ei tarvi kerralla syödä. Mukana mm toffeeta ja vaahtokarkkia.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:14"]Miksi voi miksi ne Oma-jäätelöt on kadonnut? Ihana Oma mansikka, missä oli oikeasti mansikan makuista jätskiä ja sitä mansikkasurvosta päällä. Onomnomnom.
[/quote]
Tätä minäkin kaipailen takaisin. Oli lempparijäätelöäni, niin kesäistä ja raikasta. Tämän kesän jäätelövalikoima on kehno! Ei juuri mitään, mitä tekisi mieli ostaa ja maistaa. Sanottakoon, että yleensä tähän aikaan vuodesta olen lappanut jäätelöä naamariin kaksin käsin, mutta nyt... ei iske.
No eipä tuo listakaan kamalasti innostanut kirmaamaan jädeä ostamaan. Kauheesti vaniljakermajäätelöä näytti olevan ainakin alkupäässä listaa! nro 20
Ne pingviini-Räpylät on ihan rääpäleitä. Kuorrutus on ihan hyvää, mutta se lohkeaa sen räpylämuodon takia hankalasti, ja sisällä on sitten pikkuisen jotain vaniljajätskiä :/
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:10"]
Onko olemassa jotain vähän luomuja jäätelöitä, eli ei kamalasti lisäaineita eikä glukoosisiirappia tai muuta karseeta?
[/quote]
On ja vieläpä kotimaista sellaista! Kolmen kaverin jäätelö.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:02"]
Onko kukaan maistanut Classicin valkosuklaa-salmiakkia?
[/quote]
Mulle uppos tää myös! Monta jätskiä syöty jo tänä keväänä..
Magnum frozen yoghurt oli tosi hyvä ja raikas, ei ollenkaan niin makea kuin magnumit yleensä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:02"]Pantteri-tuutti oli hyvä, tykkäsin Pantterin mausta.
Onko kukaan maistanut Classicin valkosuklaa-salmiakkia?
[/quote] Valkosulkaa-salmiakki ihan huippua!
Me hommataan jätskikone heikon tarjonnan + heikentyneen laadun vuoksi viimeinkin tänä kesänä!