Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostellaan uutuusjäätelöitä

Vierailija
20.05.2014 |

Eli mitä oot maistanut? Miltä maistui?

Itse oon maistanut Pantteri-tuuttia ja Jättis Souria. Pantteri-tuutti oli ihan ok, mutta minusta sen Pantteri-maku sopii paremmin karkkeihin kuin jäätelöön. Ei siis mikään suosikki. Sitten oon maistanut keltaista Jättis-tuttia ja se puaninen kastike oli tosi pahaa, muuten oli ihan ok.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psst! Kohta tulee myyntiin Magnum Dolce&Gabbanan suunnittelema. Siinä on ainakin tummaa suklaata ja pähkinöitä..

Vierailija
42/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psst! Kohta tulee myyntiin Magnum Dolce&Gabbanan suunnittelema. Siinä on ainakin tummaa suklaata ja pähkinöitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben & Jerrys Hunajakaramellin makunen frozen yogurth IHANAA. Mukavan raikasta. Muutenkin rakastan b&j jäätelöitä.

Vierailija
45/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kuuloisia uutuuksia... Perhana kun pitääkin olla herkkulakossa. Tykkään varsinkin Räpylä Banaanista ja sekä Kingis-maitosuklaapuikosta että -pikarista. Ja tuo puolikuun muotoinen klassikko, aah... Saan kohta orkun.

Vierailija
46/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyrsii tuo joka paikkaan työnnettävä omnomnom. Voiko rasittavampaa sanaa olla? Avokämmenellä hanuriin!

Vierailija
47/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:02"]

Se skumppa-magnum oli pahaa.

[/quote]

Sillä jäätelöllä ei muuten ole mitään tekemistä skumpan kanssa. Marc de Champagne on brandya (konjakkia). 

Vierailija
48/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih ja voih, mun rukouksiin on vastattu ku Solero löytyy taas kaupan pakastealtaasta! <3 parasta ikinä, ja vähän terveellisempi vaihtoehto.. ;-)

Vierailija
49/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:02"]

Se skumppa-magnum oli pahaa.

[/quote]

Sillä jäätelöllä ei muuten ole mitään tekemistä skumpan kanssa. Marc de Champagne on brandya (konjakkia). 

[/quote]

Heh tätä olin itsekin tulossa kommentoimaan luettuani mielipiteitä "skumppamagnumista" :D Marc de champagne on siis samppanjan valmistuksen ns. mäski jota jatketaan brandyksi, mutta ei ikäännytetä kuten konjakkia. Viinajäätelöstä kyse siis.

Vierailija
50/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:10"]

Onko olemassa jotain vähän luomuja jäätelöitä, eli ei kamalasti lisäaineita eikä glukoosisiirappia tai muuta karseeta?

[/quote]

On ja vieläpä kotimaista sellaista! Kolmen kaverin jäätelö. 

[/quote]

Olen nähnyt noita kaupassa ja ihme kyllä ihan samat aineet sielläkin on eli on glukosisiirappia yms...

Vierailija
51/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta mulle oli uutta se, että Suomessa vaniljajäätelönä saa myydä sellaistakin, joka ei vaniljaa edes sisällä (vrt. Ingman kermajäätelö). Siis apinanleipäpuuta, pthyi !

Vierailija
52/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättis Sour testattu ja oli herkkua. :) 

Varsinkin lämpimänä päivänä ei itselläni tee niinkään mieli tuhtia suklaata tai makeaa, joten tuo oli sopivan raikas mutta silti makean raskas. 

Ja tuohon "skumppajädeen", en ole itse maistanut mutta kaveri haukkui ihan huonoksi ja ihmetteli kovaan ääneen ettei kyllä shampanjalle maistunut, ihan huijausta koko jäätelö. :D

Vierailija
53/55 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnumin skumppa jäätelö oli aivan taivaallisen ihanaa!!

Samoin Pantteri tuutti oli hyvää!!

Classicin valkosuklaa-salmiakki oli iha ok, pieni pettymys kylläkin.

Syy miksi kirjoitan menneessä muodossa johtuu herkkulakosta. :( En siis saa syyä mitää herkkuja ja jos juhannuksee asti pärjään niin oon erittäin tyytyväinen itteeni!! :)

Vierailija
54/55 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mövenpick suklaa (0,5l), ja Aino Mokkajäätelö (1,0l) on parhaita. Myös pirkka suklaakimara on hyvää.

Vierailija
55/55 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari mielenkiintoista uutuutta tulossa.