Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen äänestää Stubbia?

Vierailija
20.05.2014 |

Jotenkin tosi vaikeata ymmärtää näitä suuria gallup-lukemia. Onko ne jotain wt-yh:ita, jotka haluavat samaistua tuollaiseen myyntitykin oloiseen "menestyjään" ?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä voisin. Olen Helsingin keskustassa asuva, akateemisesti koulutettu kahden lapsen äiti. Työnkuva tällä hetkellä toimitusjohtaja. Ja olen kaksikielinen (siis suomi-ruotsi).

Vierailija
22/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haluaa vihdoin Natoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. On menestyvä yrittäjä, oikeistolainen, natomyönteinen. Itsekin äänestin Kokoomusta, mutta en Stubbia.

Vierailija
24/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:21"]

Mun mies. On menestyvä yrittäjä, oikeistolainen, natomyönteinen. Itsekin äänestin Kokoomusta, mutta en Stubbia.

[/quote]

Minä äänestin myös Stubbia samoista syistä :-) 

Vierailija
25/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiöhyysäri joka haluaa maksaa rupumaiden velat ja haluaa mahdollisimman paljon ählämeitä tänne täysihoitoon loisimaan. Tälläinen henkilö äänestää stupidoa. Tälläisiä henkilöitä on tällä palstalla noin 85%.

Vierailija
26/32 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi sinunkaltainen hyväosainen roikkuu täällä?

Vierailija
27/32 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:31"]

No minä voisin. Olen Helsingin keskustassa asuva, akateemisesti koulutettu kahden lapsen äiti. Työnkuva tällä hetkellä toimitusjohtaja. Ja olen kaksikielinen (siis suomi-ruotsi).

[/quote]

miksi tämä on saanut alapeukkuja? ihan perusteltu vastaus. en kyllä tajua tätä palstaa...

[/quote]

Up

Vierailija
28/32 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:26"]

[/quote]

Miksi sinunkaltainen hyväosainen roikkuu täällä?

[/quote]

Mikä kirjoituksessani sai sinut mieltämään minut hyväosaiseksi? Sekö, että mieheni on menestyvä yrittäjä? Aika jännä mielikuva. Ja toinen, mitä ihmettelen, on se, että vain "huono-osaiset" kävisivät täällä. Mistä Se on peräisin?

Vierailija
29/32 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset koulukiusaajat haluaa Stubbista Kok. pj:n. Törmäsin taannoin kaupungilla entiseen lukiokiusaajaani, joka kehui Stubbia "hyvänä tyyppinä", "pomona" ja "menestyjänä". Entisen kiusaajani ammatti on kiinteistönvälittäjä. Minä akateemisesti koulutettuna en halua Stubbia pääministeriksi. Sinänsä hänen ulkopoliittiset linjauksensa ovat ok, mutta sisäpolitiikassa Stubb on surkimus. Valitettavasti juuri sisäpolitiikka on nyt ulkopolitiikkaa paljon tärkeämpää, tämä maa on saatava ylös lamasta. Stubbin persoonallisuudessa on myös jotain hyvin vastenmielistä.

Vierailija
30/32 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:31"]

[/quote]

miksi tämä on saanut alapeukkuja? ihan perusteltu vastaus. en kyllä tajua tätä palstaa...

Vierailija
31/32 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:42"]Jotenkin tosi vaikeata ymmärtää näitä suuria gallup-lukemia. Onko ne jotain wt-yh:ita, jotka haluavat samaistua tuollaiseen myyntitykin oloiseen "menestyjään" ?

[/quote]

Typerä, koulukiusaamisen hyväksyvä pässi.

Vierailija
32/32 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jota elämä ei ole koetellut ja luulee, ettei koettelekkaan. Elämän nurjempaa puolta ymmärtämätön ja kokematon ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi