Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen (30v) mieheni seurustelee teinin kanssa

Vierailija
20.05.2014 |

Kävin töiden jälkeen eräässä kauppakeskuksessa jossa törmäsin entiseen mieheeni. Ihmettelin kenen kanssa hän oikein on liikkeellä kunnes esitteli seuralaisen tyttöystävänään. Tyttö oli hädin tuskin 18v, korkeintaan 17v. Kuten otsikossa mainitsin entinen mieheni on siis 30v. Oikeasti mikä ihme saa aikuisen miehen seurustelemaan teinin kanssa? Mitä yhteistä aikuisella miehellä ja teinillä edes on? Eipä ole minun asiani mutta väkisinkin rupesin miettimään millaisen miehen kanssa oikein olen seurustellut. Luojan kiitos meillä ei ole yhteisiä lapsia!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet seurustelevat niiden kanssa, joiden kanssa saavat seurustella. Ehkä se tyttö oli tehnyt aloitteen. 

-Mies 29v-

Vierailija
22/27 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse 24v, ihmiset luulee teiniks varsinkin, jos kuljen ilman meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 17:15"]

18-vuotiaan tytön katseessa on vielä ujoa kiimaa kun se hiukan aran uteliaasti vastaa miehen himoitsevaan katseeseen.

30-v nainen jää töllöttämään silmämunat levällään milloin hölmistynyt, milloin muuten vaan retardi ilme kasvoillaan jos mies luo häneen seksi-katseen. 

Ja tämä on muuten fakta. Ei tartte ihmetellä. 

[/quote]

Sinä vain luulet, että se 18-vuotias vastaa katseeseesi. Jokainen 30-vuotias on ollut joskus 18-vuotias joten tietää kyllä miltä on tuntunut kun joku äijä kuolaa.

Vierailija
24/27 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 vuotias ja ihmiset luulevat paljon nuoremmaksi. Usein myös alaikäiseksi. 16-18 vuotiaaksi.

Työkaveri joka oli 22v luuli että olen häntä nuorempi..Siis ymmärrän kyllä jos on vanhempi ihminen, että on vaikea erottaa ikää nuorissa aikuisissa mutta että nuoretkin erehtyvät..huhuh. Tarviikoahan alkaa pelkäämään että miehelläni on jotain pervoja ajatuksia vain nuorista tytöistä.

Toivotaan että tyttö on vain hyvin nuoren näköinen!!

Vierailija
25/27 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han sanoi, että yhteinen tuttu tiesi tytön iäksi 17 v.

Vierailija
26/27 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:06"]

Sinä vain luulet, että se 18-vuotias vastaa katseeseesi. Jokainen 30-vuotias on ollut joskus 18-vuotias joten tietää kyllä miltä on tuntunut kun joku äijä kuolaa.

[/quote]

Hehee, vakiokommentti :D

Vierailija
27/27 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 16:47"]

Aivan kuin jokainen mies etsisi naiseen jotain suurta henkistä yhteyttä. Itse ainakin haluan pelkästään seksiä naisista ja kireä 18-vuotias on unelmani.

[/quote]

Nyt naiset miettikää!!! Kun te puleeraatte itseänne ja kiinnitätte elämässänne huomiota ensisijaisesti ulkoisiin seikkoihin, te teette sitä yllä olevan kirjoittajan kaltaisten miesten vuoksi.

Miettikää, miettikää oikeasti kannattaako?

Ja ei, en tarkoita että pitäisi pukeutua juuttisäkkiin ja ripotella tuhkaa päälleen, mutta tuossa se mun mielestäni kiteytyi niin täydellisesti mitä todella monet kauniiden nuorten naisten perässä kuolaavat miehet oikeasti ja vain ja ainoastaan ovat hakemassa. Eli mieti mitä laitat itsestäsi tarjolle ja millaisen huomion annat imarrella itseäsi. Sitä saa mitä tilaa.

[/quote]

Millä perusteella tämän yhden miehen (?) kommentti nyt yhtäkkiä edustaakin todella monien miesten mielipidettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi