Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miks musta joskus tuntuu, että joillakin naisilla on joskus tarve

Vierailija
21.07.2014 |

alkaa kilpailemaan mun kanssa? Siis minkä takia? Siis tarve osoittaa, että en ole hyvä.

En kehuskele itseäni. Olen vain. Mutta joku mussa kuitenkin on, mikä saa tällasta aikaan? Onko mussa jotain vikaa? Mitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muilla tällaisia kokemuksia? Mistä johtuu?

Vierailija
2/6 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten sama tilanne, mutta varsinkin miehet ja tanttaramaiset akat haastavat kilpasille. Mistä lie johtuu, kerro jos keksit.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua haastaa miehet?

Mulla taas miesten kanssa ei tuu tällasia kokemuksia. Tnattamaisten akkojen kanssakaan ei ole ongelmia. Lähinnä oman ikäisteni kanssa 5-10v. haarukalla.

Vierailija
4/6 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 03:17"]

Mulla on muuten sama tilanne, mutta varsinkin miehet ja tanttaramaiset akat haastavat kilpasille. Mistä lie johtuu, kerro jos keksit.

N26

[/quote]Ootko huomannut, että haastaisit usein miehiä? Eli käyt helposti väittelemään eri asioista? Kaikenlaisen kyseenalaistamisen luulis ärsyttävän myös tanttamaisia akkojakin?

Vierailija
5/6 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 04:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 03:17"]

N26

[/quote]Ootko huomannut, että haastaisit usein miehiä? Eli käyt helposti väittelemään eri asioista? Kaikenlaisen kyseenalaistamisen luulis ärsyttävän myös tanttamaisia akkojakin?

[/quote]

Voi khyyyllä :)

Vierailija
6/6 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas se kokemus, että nimenomaan nuorilla miehillä on kauhea kilpavietti. Se on varsinkin kova pala jos nuorelle naiselle häviävät.