Onko eilinen Kaappaus keittiössä jo käsitelty.
Mielestäni kaamea riivinrauta-perfektionisti se äiti ja aivan liian kiltti mies. Jos jopa haarukanpiikeistä pitää valittaa niin on se elämä rankkaa.
Kommentit (24)
No joo, kieltämättä vähän erikoiselle touhulle vaikutti että noin telkkarissakin tylytetään toista puhumaan nopeammin, saattaahan siinä jännittää ja muutakin... Ei silti tarvitsisi toista nolata vaikka ei saisi sanaa suustaan sillä hetkellä, ei se kukko käskien laula.
Mutta on se Kape vaan kuumin kokki:) Vaikuttaa todella symppikselle ja reilulle, sellainen mukavan jalat maassa-tyyppi, on myös aina ihanan tsemppaava ja positiivinen. En seuraa muita kokkausohjelmia, mutta tuo Kaappaus keittiössä on kiva, paljolti Kapenkin ansiosta. Onpa tullut reseptejäkin kokeiltua ja hyvää tuli, kokeilen jatkossakin. Ei oikein iske kaikki hifistely ruokaohjelmat joissa pitäisi aina hommata joku 100 erikoista ainesosaa yhtä ruokaa varten ja jonka tekeminen vaatii tuntikausia... Kiva kun on reseptejä niillekin jotka ei ole mestarikokkeja ja jotka haluavat saada helpolla hyvää.
Jos olisi joku Suomen kuumin kokki kilpailu niin Kapelle tulisi ääni täältäkin:) Ystävällisyys kun on aika kiva piirre ihmisessä, monet kokit vaikuttavat vähän tylyille ja ylimielisille.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 17:36"]
Mä kyllä ymmärrän sitä vaimoa. Oma hermo ei kestäis yhtään tollasta ohjailtavaa kuudetta lasta. Toki vikansa vaimossakin, kun antaa epäselviä ohjeita ja oli vaikea luopua ohjaksista. Eikä kunnioittanut miestään. Mutta toi mies oli suloinen, kiltti ja hyväntahtoinen varmaan, mutta silti niin hidas. Eihän ton kanssa vois keskustellakaan mitään, kun ei saa kakistettua, mitä teki 10 minuuttia sitten.
[/quote]
Mutta on se vaan aika törkeätä ilmoittaa että mulle ei sitten tarvitse kattaa (kun tekemäsi ruoka on kumminkin pahaa) silloin kun mies on tehnyt ruokaa :o
Mä kyllä ymmärrän sitä vaimoa. Oma hermo ei kestäis yhtään tollasta ohjailtavaa kuudetta lasta. Toki vikansa vaimossakin, kun antaa epäselviä ohjeita ja oli vaikea luopua ohjaksista. Eikä kunnioittanut miestään. Mutta toi mies oli suloinen, kiltti ja hyväntahtoinen varmaan, mutta silti niin hidas. Eihän ton kanssa vois keskustellakaan mitään, kun ei saa kakistettua, mitä teki 10 minuuttia sitten.