Miten joku jaksaa maata auringossa monta tuntia?!
Makasin puolituntia terassilla ja huono olo siinä vain tuli.
Kommentit (8)
Helposti!
kyllä rusketuksen eteen jaksaa töitä tehdä :)
Minä rakastan auringossa makaamista :) Olen muutenkin laiskanpulskea ja tykkään vaan makailla, sohvalla silloin kun sää ei salli ulkona. Mutta jos ulkona on lämmin ja paistaa aurinko, mikään ei voita laiskana siellä auringonpaisteessa makoilua. Minulle ei tule siitä huono olo, enkä edes pala - en kyllä myöskään rusketukaan.
Mä en kyllä jaksa. Tuli taas todistettua. Mielummin olen valkoinen kuin kärsin siitä heikotuksesta ja ällöolosta. Mulla on varmaan joku heikko lämmönsietokyky...
ap.
Samaa mietin, tulee vain tylsää ja huono olo :D joskus viihdyn terassilla kun kuuntelen musiikkia samalla tai luen vaikka lehteä :) Voi sitä istualteenkin ottaa, silloin on helppo lukea tai vaikka täytellä ristikkoa. Ja hattu päähän ettei tule auringonpistosta! Ja vettä ja jotain naposteltavaa :)
Kiitos hyvin. Jaksan lukea kirjaa vaikka 8 tuntia yhteen menoon, ja ihan yhtä hyvin se menee auringossa. Ihana kun on lämmin ja ruskettuu.
Se on ihan pakkomielle joillekin. Eräskin tuttu saa sydänoireita mutta sitkeesti vaan pillerit rantakassissa suuntaa rannalle, jos vähänkään aurinko pilkahtaa ja hellepäivät makaa siellä kokonaan.
Minäkään en tajua. Ehkä keskittymiskyvyssäni on vikaa, mutta paikallaan makaaminen kuumassa on niin turhauttavaa. Hankin rusketukseni vaikka pyörän satulasta käsin, mutta paikalleni asetun vasta kun väsyttää.
Mä, se on rentouttavaa mutta nykyään en enää viitsi kun en halua lisää luomia tai ihosyöpää.