Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto, löysin 50e kun kävin kaupassa:D

Vierailija
20.05.2014 |

Ja oli viimeiset 20e et ruokaa piti ostaa ja elää perjantaihin... Löysin 50e ja aijon pitää sen :) tuli kyllä vähän huono omatunto :/

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:01"]

Itse löysin kauppakeskuksen pankkiautomaatista 100 euroa! Joku oli ne nostanut ja unohtanut ne siihen seteli luukkuun:O pidin itselläni!

[/quote]

Automaateissa on kamerat, joten joku siellä on nähnyt sun nappaavan ne rahat.

Vierailija
42/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin kauppakeskuksen pankkiautomaatista 100 euroa! Joku oli ne nostanut ja unohtanut ne siihen seteli luukkuun:O pidin itselläni!

[/quote]

Automaateissa on kamerat, joten joku siellä on nähnyt sun nappaavan ne rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minäkin löytäisin.

Jos itse pudotan niin olen varma että ikuisesti menetetty. Siksi pitäisin löytämäni rahat.

Jos löytäisin ison summan pitäisin senkin. Käyttäisin vähitellen, en veisi pankkiin.

rutiköyhä

Vierailija
44/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on varastamista! Automaatti nappaa jonkin ajan kuluttua seteliluukkuun unohtuneet rahat takaisin ja ne palautetaan asiakkaan tilille.

Vierailija
45/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:01"]Itse löysin kauppakeskuksen pankkiautomaatista 100 euroa! Joku oli ne nostanut ja unohtanut ne siihen seteli luukkuun:O pidin itselläni!

[/quote]

Mulle kävi samoin, tosin rahaa oli kunnon tukko. Näin kuitenkin vielä ihmisen, joka automaatilta oli juuri poistunut ja vein rahat hänelle.

Vierailija
46/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö... Miten se voi napata jos seuraava on jo jonossa , vittuako unohtaa!! ei kukaan mullekkaan palauttas mitään jos itellä jäis tai tippuis.

Vierailija
47/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:13"]

No höpö höpö... Miten se voi napata jos seuraava on jo jonossa , vittuako unohtaa!! ei kukaan mullekkaan palauttas mitään jos itellä jäis tai tippuis.

[/quote]

Oletpa ihana ihminen....huhhuh näitä Suomen toivoja.

Vierailija
48/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarkistanut että se on aito? Että et joudu syytteeseen väärän rahan levityksestä.

Vierailija
49/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:13"]

[/quote]

Niin, eikö muka tosiaan? Toisilla meistä on korkeampi moraali, toisilla alhaisempi. Eikö sillä ole teille joillekin väliä, että itse tietäisitte toimineenne oikein ja hyvin, eli vaikka löytäisitte sen lompakon jossa on rahaa, ja todellakin palauttaa omistajalle kaiken, ei vain kortteja ja itse lompakkoa? Illalla kivempi mennä nukkumaan, kun tietää olevansa aika hyvä ihminen.

Vierailija
50/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan he****in tyhmää viedä setelit ja sit palauttaa lompakko.. Hohhoijaa, ei tulis mieleenikään varastaa toisilta ihmisiltä!! Kerran olen löytänyt lompakon jossa oli rahaa 250 euroa, tietenkin vein sen poliisiasemalle. Kyllä lämmitti mieltä ne jälkeenpäin tulleet kiitokset, jotka sain lompakon omistavalta eläkeläiseltä! Onneks just ite satuin löytämään lompakon, muuten olis rahat saattanu mennä jonkun idiootin taskuihin. Ja niitä valitettavasti riittää :/

Vierailija
51/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palautin (köyhänä opiskelijana muuuten silloin) löytämäni lompakon kortteineen rahoineen päivineen. Lompsassa oli rahaa käteisenä liki 500 silloista markkaa, mutta eipä tullut mieleenkään pitää itse, kun eivät mulle kuuluneet. No, mites kävikään. Lompakon omistaja, joku eläkeläispappa, oli niin riemuissaan siitä, että sai lompakkonsa takaisin, jossa oli hänen kaikki korttinsa ja rakkaat lastenlasten kuvat, että lahjoitti mulle ne rahat, jotka lompakossa oli. Vaikka vastustelin. Kiitoksena siitä, että "Suomen nuorisossa on sittenkin vielä toivoa"! Ja lähetti muuten vielä sytävänpäiväkortinkin mulle parinma vuonna tuon tapauksen jälkeen :D

Vierailija
52/52 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttipä tuo s-markettiin kelpaavan kun ostin ostoksia enempikin sitten :) käytti siinä "koneessa" sitä 50eurosta :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi