Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on ihastunut?

Vierailija
13.07.2014 |

Ja ettei halua vain pelkkää seksiä?

Mulla tilanne päällä, eilen päädyttiin sänkyyn ja nyt on jäänyt jotenkin sellainen outo olo päälle.. Olen vähän ujo sängyssä ja mies kokeneempi ja nyt pelkään että en ollut tarpeeksi hyvä tai jotain :D eikä ole mikään teini, mutta niin se ihastuminen sekoittaa aikuisenkin pään näköjään.

Ollaan vietetty aikaa yhdessä ja juteltu kaikenlaista, mies tuntuu todella olevan kiinnostunut, luo pitkiä katseita ja haluaa miellyttää joka tavalla. Meillä on toki hauskaa yhdessä, mutta nyt pelkään että seksi pilasi kaiken..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että laskee spermat suuhusi vaikka vaimolla onkin isommat tissit.

Vierailija
2/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä sanoisin että seksuaalinen kiinnostus on yksi ihastumisen merkki. Miehesi haluaa miellyttää sinua koska haluaa olla kanssasi ja pelkää ettei muuten kelpaa. Veikkaan vähän että tuo mieskään ei ole kovin kokenut naisten mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja seksin jälkeen halusi kovasti tietää jatkoa varten että mistä pidän ja mistä en pidä. Mulla on itselläni sellanen olo että musta tykätään tosi paljon, ei kai sellaista pysty feikkaamaan? Kaikki mitä sanoo, tekee, koskee, haluaa halailla, pitää kädestä, suudella, suutelee otsalle, sanoo hassuksi ja vahingossa sanoi "rakas". Ollaan nähty nyt yhteensä kolme kertaa.

Olen itse todella ihastunut enkä voi uskoa että mitään tällaista voisi tapahtua mulle, tuntuu oudolta. Pelkään pettymystä, mutta toisaalta jos menee puihin, oli ainakin kivaa niin kauan kuin sitä kesti. Ja kerranhan täällä vain eletään, eikö? En vain ymmärrä miten voin olla niin epävarma seksin suhteen..

-ap

Vierailija
4/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo nyt ihan siltä kuulostaa, että mies on tosissaan ihastunut. Moni tekisi mitä tahansa, että saisi tuollaisen miehen! Anna palaa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi