Ei hitto, löysin 50e kun kävin kaupassa:D
Ja oli viimeiset 20e et ruokaa piti ostaa ja elää perjantaihin... Löysin 50e ja aijon pitää sen :) tuli kyllä vähän huono omatunto :/
Kommentit (52)
Tuli jotenki Semmonen olo niinku olis ollu varas :( mut en vieläkään voi uskoa :D ukolla hermot menee kun höpötön löydöstä :D
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:25"]Tuli jotenki Semmonen olo niinku olis ollu varas :( mut en vieläkään voi uskoa :D ukolla hermot menee kun höpötön löydöstä :D
[/quote]
Höpsis. Jos olisit jättänyt sen sinne, niin joku muu olis ottanut sen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:25"]
Tuli jotenki Semmonen olo niinku olis ollu varas :( mut en vieläkään voi uskoa :D ukolla hermot menee kun höpötön löydöstä :D
[/quote]
HuuHaata.
Mä löysin kerran kaksi viidenkympin seteliä rullalle käärittynä. Olin ihan onnessani, kun näin ensin viisikymppisen ja sitten niitä olikin kaksi. Todellakin pidin ne itselläni.
Löysin viimr viikolla 5e ja siitä tuli toai huono omatunto!!!
Eiks se oo niin, et vielä viiskymppisen saa pitää ja suuremmat summat poliisille löytötavarana, vrt lompakko. Eli sait pitää! Sen sijaan sinä, joka löysit satasen, soo soo että "todellakin" pidit, entä jos ne oli köyhän vanhuksen vikat rahat, hän kierteli etsimässä että mihin tippui ja poliisilta kyseli....No, ymmärrän että ei malta palauttaa ku seteleitä, mut jos löytäisitte lompsan jossa satku, ette kai sieltäkään ottaisi rahoja itellenne?!
No en palauta kyllä vaikka tonnin löytäisin. Jos lompakossa olis niin Sitte mut jos pelkkää rahaa niin kyllä pitäisin.
Pittääki käydä löytötavara toimistosta kyseleen,että onko nökyny satasta. Pudotin maanantaina sen :D
Kuka alapeukuttaa lapsen valitsemaa tonnin arpaa? Mahtaa olla tosi kateellinen ja pahansuopa henkilö!
Jos mä löytäisin lompakon, niin tasan tyhjentäisin sieltä setelit omaan taskuun. Lompakon kortteineen veisin poliisille tms. löytötavaraan ja sanoisin, että löyty tyhjennettynä.
Tunnustan tässä ja nyt, että joskus opiskeluaikana löydettiin kaverin kanssa kadulta lompakko, jossa oli muistaakseni AINAKIN 700 euroa ellei jopa enemmän. Nopeasti pistettiin laukkuun ja jatkettiin pokerinaamoilla matkaa. Mentiin jonnekin yleiseen vessaan, alettiin laittaaa seteleitä pinoon ja jaettiin ne.
Kyllä muuten syötiin ja juotiin hyvin pari seuraavaa viikkoa :D Silloin olin niin nuori etten ajatellut juttua sen enempää ja nyt siitä on jo niin kauan ettei enää omatunto soimaa.
Löysin lukiolaisena koulun pihatieltä 30 €... Harkitsin pitäisinkö itselläni, mutta pidin sitä sen verran isona summana, että ajattelin viedä koululle. Sanottiin, että jos kukaan ei ole tullut kyselemään niin summan saan itselleni kuukauden kuluttua.
Kukaan ei lopulta käynyt kyselemässä rahoja. Sääli sitä, jolta rahat tippuivat. Ainakin yritin.
Itse löysin kauppakeskuksen pankkiautomaatista 100 euroa! Joku oli ne nostanut ja unohtanut ne siihen seteli luukkuun:O pidin itselläni!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:32"]S-marketin pihalta käyty :)
[/quote]
oulussa?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:32"]S-marketin pihalta käyty :)
[/quote]
oulussa?
[/quote] Eiku kemistä ;)
Ja me saatiin lapsen valitsemasta euron arvasta tonni :)