Näin kiristän mieheltäni rahaa.
Kun kesä tulee ja joudun lasta kotona taas yli 2kk hoitamaan niin valitan miehell(en lapsen kuullen) kuinka raskasta hänen hoitonsa on niinkuin onkin kun mies tekee yrittäjänä 12 tunnin työpäiviä enkä minä viihdy kotiäitinä. Joskus mies sitten antaa 50€ vaivanpalkkaa.
Kommentit (13)
Mitäs sille puhelinmyyntityölle on tapahtunut?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:06"]
Mitäs sille puhelinmyyntityölle on tapahtunut?
[/quote]
Firma meni konkurssiin,joudun olemaan lapsen kanssa kesän kotona.
tienaat enemmän, kun uhkailet paljastella tussuasi ja tissejäsi naapureille jos et saat satasta
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:09"]
tienaat enemmän, kun uhkailet paljastella tussuasi ja tissejäsi naapureille jos et saat satasta
[/quote]
Olen niin ruma ettei kukaan halua katsella.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:12"]
[/quote]
[/quote]
Sitä suuremmalla syyllä, kiristä mieheltäsi viisisataa euroa. Hän ei varmaan halua että naapurit soittavat poliisit paikalle.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:12"]
[/quote]
[/quote]
Sitä suuremmalla syyllä, kiristä mieheltäsi viisisataa euroa. Hän ei varmaan halua että naapurit soittavat poliisit paikalle.
[/quote]
Ei onnistu mutta tällä lapsen hoidolla kiristäminen on onnistunut tosi hyvin,etenkin heinäkuussa kun hänellä pitkät työpäivät.
Hieno suhde teillä. Aika erikoista että joutuu kiristämään rahaa, että saa sitä vaivanpalkaksi ja että vielä ilkeää tulla tänne kertomaan tuollaisia juttuja.
Onks kaikki inkkarit varmasti kanootissa?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:29"]
Hieno suhde teillä. Aika erikoista että joutuu kiristämään rahaa, että saa sitä vaivanpalkaksi ja että vielä ilkeää tulla tänne kertomaan tuollaisia juttuja.
Onks kaikki inkkarit varmasti kanootissa?
[/quote]
Moniko muu äiti saa yhtään rahaa lapsensa hoitamisesta?
Luinkohan ja ymmärsinköhän nyt oikein. Siis j-o-u-d-u-t lastasi hoitamaan?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:34"]
Luinkohan ja ymmärsinköhän nyt oikein. Siis j-o-u-d-u-t lastasi hoitamaan?
[/quote]
Tavallaan ennemmin olisin töissä.
Ok.