Päätin ottaa palstan neuvoista vaarin, ja muuttaa elämäni
Professori katsoi hämmästyneenä kun viime kuussa ilmoitin että en aio palauttaa viittä vaille valmista graduani, koska olen nainen, lyhyt ja uskovainen, joten kuulun tutkimusten mukaan tyhmimpään kansanosaan, eikä minulla voi täten olla riittävästi aivokapasiteettia maisteriksi valmistumiseen. Pyysin professoria ottamaan tilalle jonkun yli kaksimetrisen miespuolisen ateistin opiskelijan, koska en voi turhaan varastaa yhtä opiskelupaikkaa, ja tuolla yli kaksimetrisellä miehellä on varmasti niin paljon älliä että se voi siirtyä suoraan viidennen vuoden opintoihin, ja tehdä vaan pelkän gradun käymättä muita kursseja ollenkaan.
Seuraavaksi jätin lähes 190cm pitkän mieheni, koska olen hänelle liian lyhyt, lisäksi minulla ei ole treenattua lihaksikasta vartaloa vaan olen itsekuriton plösö, vaikka normaalipainoinen olenkin, emättimenikin on vielä tunnoton.
Sitten tein itsestäni ja miehestäni lastensuojeluilmoituksen ja annoin 3-vuotiaan lapsemme huostaan, koska syötimme hänelle viime viikolla vaniljajäätelöä ja toissaviikolla vanukkaan, ja meillä on ainakin kerran kahdessa viikossa makaronia sisältävää ruokaa. Ei lasta vaan voi kasvattaa tällä tavalla...
Sen jälkeen erosin kirkosta jotta ÄO:ni nousisi edes hieman. Mutta se ei ilmeisesti toiminut sillä yritin kokonaisen vuorokauden tehdä fiksua päivitystä facebookiin, mutta en koko sinä aikana osannut muotoilla sitä mitenkään niin, että se ei olisi löytynyt ärsyttävimpien facebook-päivitysten listoilta, joten erosin kokonaan facebookista.
Yritin vaihtaa rumaksi haukutun nimeni, mutta en löytänyt yhtään sellaista nimeä, jota ei olisi joku AV:lla inhonnut.
Lopuksi irtisanoin meidän vuokrasopimuksen, koska kukaan järkevä ihminen ei asu vuokralla. Vein kaikki tavaramme UFF:in laatikkoon, koska turhaa tavaraa ei pidä olla ja kirpparilla mitään ei saa myydä yli eurolla, joten en jaksanut vaivautua varaamaan pöytää.
Nyt istun yksin tässä puiston penkillä puhelimeni kanssa. Mulla on netti ja AV, uusi jumalani, neuvonantajani. Siksipä kysynkin nyt teiltä, että mitä minä seuraavaksi teen?
Kommentit (17)
Nyt mä sen nimen muistin. Kaarina Hazard.
En tykkää.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:00"]
Miksi mua ei naurattanut ollenkaan? Tämä on kuin sen paksun ja ilkeän naisen kolumni. Mikä sen nimi oli? Hmph.
[/quote]
No ei oo ihme jos ei naurata, jos sun neuvoille vittuillaan
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:57"]Professori katsoi hämmästyneenä kun viime kuussa ilmoitin että en aio palauttaa viittä vaille valmista graduani, koska olen nainen, lyhyt ja uskovainen, joten kuulun tutkimusten mukaan tyhmimpään kansanosaan, eikä minulla voi täten olla riittävästi aivokapasiteettia maisteriksi valmistumiseen. Pyysin professoria ottamaan tilalle jonkun yli kaksimetrisen miespuolisen ateistin opiskelijan, koska en voi turhaan varastaa yhtä opiskelupaikkaa, ja tuolla yli kaksimetrisellä miehellä on varmasti niin paljon älliä että se voi siirtyä suoraan viidennen vuoden opintoihin, ja tehdä vaan pelkän gradun käymättä muita kursseja ollenkaan.
Seuraavaksi jätin lähes 190cm pitkän mieheni, koska olen hänelle liian lyhyt, lisäksi minulla ei ole treenattua lihaksikasta vartaloa vaan olen itsekuriton plösö, vaikka normaalipainoinen olenkin, emättimenikin on vielä tunnoton.
Sitten tein itsestäni ja miehestäni lastensuojeluilmoituksen ja annoin 3-vuotiaan lapsemme huostaan, koska syötimme hänelle viime viikolla vaniljajäätelöä ja toissaviikolla vanukkaan, ja meillä on ainakin kerran kahdessa viikossa makaronia sisältävää ruokaa. Ei lasta vaan voi kasvattaa tällä tavalla...
Sen jälkeen erosin kirkosta jotta ÄO:ni nousisi edes hieman. Mutta se ei ilmeisesti toiminut sillä yritin kokonaisen vuorokauden tehdä fiksua päivitystä facebookiin, mutta en koko sinä aikana osannut muotoilla sitä mitenkään niin, että se ei olisi löytynyt ärsyttävimpien facebook-päivitysten listoilta, joten erosin kokonaan facebookista.
Yritin vaihtaa rumaksi haukutun nimeni, mutta en löytänyt yhtään sellaista nimeä, jota ei olisi joku AV:lla inhonnut.
Lopuksi irtisanoin meidän vuokrasopimuksen, koska kukaan järkevä ihminen ei asu vuokralla. Vein kaikki tavaramme UFF:in laatikkoon, koska turhaa tavaraa ei pidä olla ja kirpparilla mitään ei saa myydä yli eurolla, joten en jaksanut vaivautua varaamaan pöytää.
Nyt istun yksin tässä puiston penkillä puhelimeni kanssa. Mulla on netti ja AV, uusi jumalani, neuvonantajani. Siksipä kysynkin nyt teiltä, että mitä minä seuraavaksi teen?
[/quote]
Valitettavasti tämä aloituksesi, vaikka siinä yritystä onkin, ei ole hauska, vaan vähän turhan tosikkomainen ja marttyyrihenkinen.
Otat kuvan alapäästäsi tietysti ja laitat tänne av:lle!
4, et ole osunut mitenkään terävällä sivalluksella mihinkään tuntoihini ja sielunelämääni, en tunnista tuosta oikein mitään. Oli aika kuivakka suollos ja ääneessä tosiaan liikaa ihan aitoa marttyria, kuten joku tuossa sanoikin. On siinä ohan hyviä aineksia, kun vähän lisää mehukkuutta ja iloa tuohon happoon etkä yritä olla nokkela tai ironinen ihan liikaa.
Nimim. En Tykkää
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:57"]Professori katsoi hämmästyneenä kun viime kuussa ilmoitin että en aio palauttaa viittä vaille valmista graduani, koska olen nainen, lyhyt ja uskovainen, joten kuulun tutkimusten mukaan tyhmimpään kansanosaan, eikä minulla voi täten olla riittävästi aivokapasiteettia maisteriksi valmistumiseen. Pyysin professoria ottamaan tilalle jonkun yli kaksimetrisen miespuolisen ateistin opiskelijan, koska en voi turhaan varastaa yhtä opiskelupaikkaa, ja tuolla yli kaksimetrisellä miehellä on varmasti niin paljon älliä että se voi siirtyä suoraan viidennen vuoden opintoihin, ja tehdä vaan pelkän gradun käymättä muita kursseja ollenkaan.
[/quote]
Valitettavasti tämä aloituksesi, vaikka siinä yritystä onkin, ei ole hauska, vaan vähän turhan tosikkomainen ja marttyyrihenkinen.
[/quote]
Ai miten niin marttyyrihenkinen? :D Tuo ei kuvaa oikeasti mun elämää yhtään, mulla ei oo edes lasta ja oon keskipituinen. Kunhan vaan tein palstalta huomioita ja kirjoittelin.
Voisitko jättää pois nuo lainauksen-lainauksen-lainaukset koko tekstin osalta? Kommenttien luettavuus kärsii hirveästi, kun joutuu scrollaamaan sivukaupalla yhden uuden lauseen löytääkseen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:09"]
Voisitko jättää pois nuo lainauksen-lainauksen-lainaukset koko tekstin osalta? Kommenttien luettavuus kärsii hirveästi, kun joutuu scrollaamaan sivukaupalla yhden uuden lauseen löytääkseen.
[/quote]
Palsta vaan toimi niin tyhmästi että lainaa pitkiä pätkiä automaattisesti. Ehkä siinäkin ois parantamisen paikka?
Jos vain viittaisii tiettyyn kommenttiin tai vastaajaan ihan numerolla? Jos haluat osoittaa sanasi jollekin, niin aloita: "NO:2, olen ihan samaa mieltä kanssasi". Tai vaikka "2, samat sanat."
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:57"]
[/quote]
Sheivaat alapääsi, tietysti.
Älysi ei ainakaan riitä hyvään huumoripläjäykseen: tämä aloitus oli vanhan toistoa.
Eikö köyhää saa kutsua kylään? Sama linja jatkuu vaan.♥
Hyvä topic ja osuu upoten kommenteista päätellen.
Annat tietenkin lapset pois, ellet ole alateitse heitä synnyttänyt, koska eivät ole syntyneet koskaan. Ja viimeinkin siinä tapauksessa, ellet ole imettänyt.
Ja jos sulla on riitaa miehes kanssa, jätä se sika, mutta muista, että eronneena olet perheesi rikkonut hu*ra, vaikkapa mies olisi millainen. Ja miehesi vähintään pedo, jos sattuu pitämään lyhyistä naisista
Tää on hyvä!!! Näitähän vois tehdä enemmäkin...on täällä sen verran hyviä neuvoja ihmisille annettu ja niitä "parempia", jotka tietävät niiin paljon...
Ei kai katkera ryhävalas kirjoittele tänne?
Miksi mua ei naurattanut ollenkaan? Tämä on kuin sen paksun ja ilkeän naisen kolumni. Mikä sen nimi oli? Hmph.