Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kurajaa joutua yli nelikymppisenä pyytämään mieheltä rahaa.

Vierailija
19.05.2014 |

Muutakaan vaihtoehtoa vaan ei ole. Luulenpa että monet eivät jatkaisi elämää jos olisivat tilanteessani.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun elämä ikinä ala, jos et tee jotain!! Eiks sulle joskus tarjottu jotain työtä jossain päiväkeskuksessa, mutta et kehdannut mennä. Toi sun pääs on kaikista eniten sua rajoittava tekijä. Siitä oisit voinut saada jotain potkua eteenpäin...

Vierailija
22/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:20"]

Mitä sä täällä sitten vuodesta toiseen jankkaat ja valitat????

[/quote]

Tyhmyyttäni, luulin että saan joskus töitä ja omaa rahaa normaalin elämän mutta tosiaan turhaahan tämä on ollut.

[/quote]

Luuletko sinä että palstalla notkumalla ja valittamalla ne työt ja rahat ja ennekaikkea oikea elämä tippuu nenän eteen kuin Manulle illallinen, muiden palstalaisten toimesta?

[/quote]

En luule,olen hakenut työpaikkoja koko ajan.

[/quote]

Laitapa se sun hakemus tänne vaikka vähän muuteltuna. Onhan siinä pakko olla jotain vikaa, jos ei ikinä tärppää ja täälläkin on vaikka kuinka ihmisiä, jotka on saanu töitä ilman mitään koulutusta ja kokemusta. Ja mulla on kyllä ihan tuttavia, joilla on joku ihan oikea vamma ja he ovat myös työllistyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, mihin tarvit sitä ns. omaa rahaa jos mies maksaa kaiken? Olen yh ja veivaan koko perheen edestä raha-asioita ja vielä yhden kotoa jo muuttaneen opiskelijanuorenkin asioita jos apua ja neuvoja pyytää. Olis aika reteetä olla vaan huolehtimatta laskuista ja kaupassa käynnistä, siivouksesta ym. Shoppailua en edes harrasta. Voisin keveästi antaa miehen huolehtia kaikesta rahaliikenteestä ja istuisin vaan valmiiseen pöytään sitten kun olen harrastellut kaikkea mukavaa (enkä tarvi niihinkään juuri rahaa).

Mikset muuten hae opiskelemaan? Saisit ainakin opintorahan. 

Vierailija
24/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:57"]

Tuota, mihin tarvit sitä ns. omaa rahaa jos mies maksaa kaiken? Olen yh ja veivaan koko perheen edestä raha-asioita ja vielä yhden kotoa jo muuttaneen opiskelijanuorenkin asioita jos apua ja neuvoja pyytää. Olis aika reteetä olla vaan huolehtimatta laskuista ja kaupassa käynnistä, siivouksesta ym. Shoppailua en edes harrasta. Voisin keveästi antaa miehen huolehtia kaikesta rahaliikenteestä ja istuisin vaan valmiiseen pöytään sitten kun olen harrastellut kaikkea mukavaa (enkä tarvi niihinkään juuri rahaa).

Mikset muuten hae opiskelemaan? Saisit ainakin opintorahan. 

[/quote]

Ap ei voi opiskella, koska ei onnistu missään eikä saa mitään koulutusta koskaan loppuun. Hän on älykkyydeltään ilmeisesti samaa tasoa kouluhommissa kuin joku ekaluokkalainen. Hän ei voi tehdä seisomatyötä, ei fyysistä hommaa, ei mitään missä pitää ajaa autoa. Autoa ei voi ajaa, koska häntä huimaa. Se ei kuitenkaan estä häntä viemästä lasta muutaman kilometrin päähän eskariin. Jos joku nyt sattuu olemaan tiellä, kun ap rysäyttää autolla heidän päälleen, niin se on niiden muiden murhe. Mies on myös paska eikä ole ikinä kotona ja ap joutuu häneltä nöyryyttävästi kerjäämään rahaa. Toisaalta ap on kertonut, että hänellä on monien kymmenien tuhansien eurojen omaisuudet odottamassa. Hän myös pari viikkoa sitten oli ottamassa avioeroa ja aloittamassa uutta elämää. Se ei vaan nyt sitten kuitenkaan onnistunut. Usko pois ap on jankannut näitä samoja juttuja monta vuotta jo täällä ja kaksplussalla. Kaikki asiansa esittää valittaen ja itseään säälien, mutta mikään neuvo ja ohje ei koskaan hänelle sovi.

Vierailija
25/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei todellakaan noihin todellisiin neuvoihin, kuten cv:n tai työhakemusten viilaamiseen tule vastaamaan. Ei halua mitään oikeita neuvoja tai sellaisia, että jotain pitäisi oikeasti tehdä.

Vierailija
26/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et eroa?

Vierailija
27/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sun pitänyt saada eläke? Sairauspäiväraha? Jos mies maksaa muun niin kaipa niillä pärjää.

Vierailija
28/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:49"]

Miksi et eroa?

[/quote]

Eipä sekään oikein mitään auttaisi. Saisin sossusta jonkun minimin ja asuisin yksin jossain yksiössä.

Vierailija
29/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:52"]

Eikös sun pitänyt saada eläke? Sairauspäiväraha? Jos mies maksaa muun niin kaipa niillä pärjää.

[/quote]

En saa sairauspäivärahaa enkä eläkettä. Nytkin tasan 0€ minulla ja pitäisi keskiviikkona lääkärille mennä taksilla taas saa kerjätä mieheltä rahaa.

Vierailija
30/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:49"]

Miksi et eroa?

[/quote]

Eipä sekään oikein mitään auttaisi. Saisin sossusta jonkun minimin ja asuisin yksin jossain yksiössä.

[/quote]

No ainakaan ei tarvitsisi aikuisen ihmisen pyytÄÄ mieheltÄÄn rahaa siinÄ tapauksessa. Mutta juu, taidat olla se sama joka aiemminkin tÄstÄ samasta aiheesta kirjoitellut

Vierailija
31/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin käytännön asioihin kaatuu parisuhde, vaikea unohtaa kun joku pyytää käväisemään ja sitten onkin mentävä kotiin, ei ollutkaan rahaa bussiin, ja tyly vastaus - se on oma murheesi.

Työkaverina nainen joka väitti saadessaan töitä, että mies vaati luovuttamaan tilin hänelle, että sama nöyryyttäminen ja pyytäminen jatkuisi.  Nainen ei suostunut.

Taitaisi samoin käydä ap?

Kyllä kai sinulla omakin tili on, sano että pidät rahasi itse, että lakkaa niuhottamasta.  Ainakin käyttöoikeus yhteiseen tiliin.

Vierailija
32/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:16"]

Tällaisiin käytännön asioihin kaatuu parisuhde, vaikea unohtaa kun joku pyytää käväisemään ja sitten onkin mentävä kotiin, ei ollutkaan rahaa bussiin, ja tyly vastaus - se on oma murheesi.

Työkaverina nainen joka väitti saadessaan töitä, että mies vaati luovuttamaan tilin hänelle, että sama nöyryyttäminen ja pyytäminen jatkuisi.  Nainen ei suostunut.

Taitaisi samoin käydä ap?

Kyllä kai sinulla omakin tili on, sano että pidät rahasi itse, että lakkaa niuhottamasta.  Ainakin käyttöoikeus yhteiseen tiliin.

[/quote]

On mulla oma tilimutta ei tuloja joten se on ihan tyhjä.

Vierailija
33/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tekeekö miehesi koskaan mitään sen hyväksi, että sinulla olisi hyvä olo? Aika epäterveeltä kuulostaa tuo teidän suhteenne. Mies päättää asioista (joistain yhdessä anoppisi kanssa), ja sinulla vain on paha olo milloin mistäkin asiasta.

Vierailija
34/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen tili. Kumpikaan ei joudu pyytämään toiselta rahaa. Rahan takia en muutenkaan elämääni päättäisi.

Vierailija
35/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat valittaa joka päivä?????

Vierailija
36/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:53"]

Ap, tekeekö miehesi koskaan mitään sen hyväksi, että sinulla olisi hyvä olo? Aika epäterveeltä kuulostaa tuo teidän suhteenne. Mies päättää asioista (joistain yhdessä anoppisi kanssa), ja sinulla vain on paha olo milloin mistäkin asiasta.

[/quote]

Vie hän mua laivalle,kylpylöihin yms paikkoihin mihin en itse pääse tarvitsen siis liikkumiseeni apua eikä taloudellisesti olisi muutenkaan mahdollista,käy kaupassa koska sekin hankalaa mulle, laittaa joskus ruokaa,usein siivoaa yms tekee paljon kaikenlaista hyväkseni.

Vierailija
37/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:57"]

Miten sä jaksat valittaa joka päivä?????

[/quote]

Koska mä en ole elämääni tyytyväinen.

Vierailija
38/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se kioski, tai puhelinmyynti? 

Miksi teillä ei ole yhteistä tiliä?

Vierailija
39/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:05"]

Entäs se kioski, tai puhelinmyynti? 

Miksi teillä ei ole yhteistä tiliä?

[/quote]

Kioskia en voi hommata,miehen mielestä musta ei ole yrittäjäksi. Tänä kesänä oli tarkoitus taa kokeilla puhelinmyyntiä mutta se firma meni konkurssiin ja joudun kesän olemaan lapsen kanssa kotona. Ei ole vaan yhteistä tiliä.

Vierailija
40/57 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikun ruikun. Ei sun elämäs tuosta muutu, paitsi jos mies saa tarpeekseen tommosen vitisijän katselemisesta. Sit voi asiat olla asteen verran huonommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi