Kuluneimmat tatuointiaiheet
Tuli tuosta perhoskeskustelusta mieleen, että millaiset tatuoinnit ovat teidän mielestänne vähän kuin menettäneet hohtonsa, persoonallisuutensa tms. niiden yleisyyden takia? Vai onko sellaisia teidän mielestänne ollenkaan?
Itse nimeän ainakin
- Unisieppari
- Carpe Diem-teksti
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:15"]Linnut. Esim sellainen lapaluussa oleva ja siitä lähtee useampi lintu lentoon. Menee sulkien kanssa vähän samaan sarjaan.
[/quote]
Mulla kuvastaa perhettä. Ensin oli vain yksi eli minä, naimisiin mentäessä otin toisen linnun, joka kuvasti miestäni ja lopulta on pari linnunpoikasta tullut ja arvaattekin varmaan ketä ne kuvastavat.. :)
[/quote]
Eli jossain vaiheessa menit ottamaan ensimmäistä tatuointiasi, lintua, ja sanoit kaikille että "tässä olen sitten minä". Just.
Itse tykkään linnuista tatuointeina mutta se värikäs kyyhkynen on jo vähän käytetty juttu, varsinkin jos niitä on kaksi samanlaista esim. http://i131.photobucket.com/albums/p292/nadjastrange/lol/cscsacv/IMG_7713.jpg
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:15"]Linnut. Esim sellainen lapaluussa oleva ja siitä lähtee useampi lintu lentoon. Menee sulkien kanssa vähän samaan sarjaan.
[/quote]
Mulla kuvastaa perhettä. Ensin oli vain yksi eli minä, naimisiin mentäessä otin toisen linnun, joka kuvasti miestäni ja lopulta on pari linnunpoikasta tullut ja arvaattekin varmaan ketä ne kuvastavat.. :)
[/quote]
Eli jossain vaiheessa menit ottamaan ensimmäistä tatuointiasi, lintua, ja sanoit kaikille että "tässä olen sitten minä". Just.
[/quote]
Rakastan lintuja, niiden vapautta. Otin linnun sillä ajatuksella, että jos joskus saan perheen jatkan tatuointiani kuvin. En halua ottaa lasteni nimiä, vaan kuvat jotka symboloivat niitä.
Olisin toki voinut ottaa vaikka jääkarhuja, mutta miksi..
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:22"]
[/quote]
[/quote]
Kuka olet niistä viidestä tutustani, jolla on juuri samanlainen tatuointi-idea?
[/quote]
Aika monella taitaa olla myös samanlainen hiusväri kuin sinulla. Tai samanlainen sohva, auto, vihkisormus jne. Vähän persoonallisuutta itsellesikin kiitos, jos kerta sitä muiltakin odotat..
Koirat, kissat, ylipäänsä lemmikin kuva. Jonkun Ruffen pää käsivarressa, morjens...
Tiikerit ja leijonat, "mä oon tämmönen leijonaemo".
Lasten kuvat, tai yhtään kenenkään muotokuva.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aika monella taitaa olla myös samanlainen hiusväri kuin sinulla. Tai samanlainen sohva, auto, vihkisormus jne. Vähän persoonallisuutta itsellesikin kiitos, jos kerta sitä muiltakin odotat..
[/quote]
Ja keskustelun nimi oli "Kuluneimmat tatuointiaiheet". Aiemmin todettiin, että linnut ovat kulunut aihe, eikä se persoonallisemmaksi muutu, jos ne esittääkin perheenjäseniä.
Jos sun persettä kutittaa toisten sohvat, niin aloita keskustelu "Kuluneimmat sohvat".
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 23:05"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos vertaa tatuointeja hiusväriin tai massatuotettuihin tavaroihin niin ymmärtäähän sen sitten. Luovuus on rajaton, värikartta ja automallit eivät. Muutenkin käytännön valintoja kuten se millaisen auton tarvitsee on turha yhdistää taiteeseen.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:52"]Itse tykkään linnuista tatuointeina mutta se värikäs kyyhkynen on jo vähän käytetty juttu, varsinkin jos niitä on kaksi samanlaista esim. http://i131.photobucket.com/albums/p292/nadjastrange/lol/cscsacv/IMG_7713.jpg
[/quote]
Mut noihan on oldschool, jotka mun mielestä ei ainakaan oo kuluneita, vaan perinteisiä!
Kuluneimpia mun mielestä on jo ne aiemmin mainitut tribaalit (ei kovin moni toivottavasti nykypäivänä niitä ota onneks?) ja perus perhoset joissa on jotain koukeroita ja tähtiä ympärillä... Etenkin trampstamppina.
Kyllä se aika kulunut alkaa jo olla.
Kyllä ne latinankieliset jutut alkavat olla jo niin nähty.
Kaikki koiran/ elukoitten kuvat! -.- ja jotkut hemmetin tassut rintoihi! ja sitten ne 'isä ja äiti' tatuoinnit ja niitäki pitää laittaa eri kielillä!
Playboy pupu! Plus kaikki mitä on jo sanottukin. Ja timantit. Ja sydämet. Kukat. Pöllöt.
Kaikki tyyliin englanninkieliset "hienot" lauseet jossain kyljessä tai käsivarressa kaunokirjoituksella. Ihanaa.
Tähdet on ihan kamalat. Siis... Tähti. Kuka haluaa tähden tatuointina? Miksi?
Perhoset on tosi kulunut aihe mutta silti niistä löytyy niin monta oikeasti upeaa yksilöä. Tykkään myös tribaaleistakin jos ne sopivat kantajalleen, mutta sen sijaan timantit, sydämet, unisiepparit, ankkurit ja latinatekstit on jotain niin tylsää.
Pääkallot joiden ympärillä on ruusu, latinankieliset tekstit ja unisiepparit. Pahimmat ovat kuitenkin kiinalaiset kirjaimet, mutta ottakoon ken tykkää.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 02:05"]
Perhoset on tosi kulunut aihe mutta silti niistä löytyy niin monta oikeasti upeaa yksilöä. Tykkään myös tribaaleistakin jos ne sopivat kantajalleen, mutta sen sijaan timantit, sydämet, unisiepparit, ankkurit ja latinatekstit on jotain niin tylsää.
[/quote]
Heh. Sama itselläni: en ole ottanut tatuoinnin tatuointia, mutta jos ottaisin niin se olisi perhonen. Ja se olisi iso ja taitavalla tatuoijalla tehty mahd. autenttinen perhonen. Kuten sanottu: koreannäköinen elukka! :) Ihan niistä pienistä yksinkertaisista perhosista en perusta.
Muuten: mikä on tämän hetken kuumin tatuointiaihe, te alan ammattilaiset ja harrastajat? Onko pöllö vielä pinnalla, vai onko sekin jo mennyt...?
Mua harmittaa kun olen aina vihannut tekstitatuointeja, mutta nyt keksin tekstin jonka todella haluasin :D pystyyköhän sen "kuluneisuutta" parantamaan valitsemalla erikoisemman fontin kuin sen iänikuisen kaunokirjoituksen. Ja paikaksi valitsisin reiden/pohkeen, niin että menisi tavallaan samoin kuin saumasukkahousujen saumat.
Tai no pyh, kulunuthan se silti on, tuskin sitä pelastettua saa.
Omasta mielestäni noloja ovat lisäksi esim. yolo, gangnam style tms. tatuoinnit mitä kukaan ei muutaman vuoden päästä muista.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:22"]
[/quote]
[/quote]