Kuluneimmat tatuointiaiheet
Tuli tuosta perhoskeskustelusta mieleen, että millaiset tatuoinnit ovat teidän mielestänne vähän kuin menettäneet hohtonsa, persoonallisuutensa tms. niiden yleisyyden takia? Vai onko sellaisia teidän mielestänne ollenkaan?
Itse nimeän ainakin
- Unisieppari
- Carpe Diem-teksti
Kommentit (60)
Ihan sama ei kiinnosta toisten tatuoinnit. Ja mikä minä olen niitä ylipäätään arvostelemaan
- pieni delfiini/ruusu lapaluussa
- barbwire tatska käsivarressa
- tribaali käsivarressa
- tribaali alaselässä
- suomen leijona olkapäässä
- pieni ruusu nilkassa
- lapsen nimi ja syntymäaika ranteessa
onhan näitä....
tähti kyynärpäässä
pääkallo jossa kukkia jalkapöydällä
tähti kyynärpäässä
pääkallo jossa kukkia jalkapöydällä
Ne iänikuiset pääkallot! Voi herran jestas... Tatuoijana mulla ei ole mitään oikeutta arvostella asiakkaiden toiveita ja kuvia, mutta jos näin anonyymisti voi sanoa niin miettikää kahdesti ennen kuin otatte jonkun pääkallon nilkkaan tai rintaan.
piikki-vitun-lanka
Tosin kaikki mun näkemät tatuoinnit näyttää siltä että pakko on ollut mustetta saada muttei mielikuvitus ihan riitä mihinkään omaan juttuun. Sit kivenkovaan vakuutellaan kaikille että pääkallot on tosi henkilökohtainen juttu koska mulla, mun isällä ja mun lapsilla on ihon alla pääkallot.
Sulka. Se on nyt niin muotia niin muotia.
Rusetit :D Varsinkin jossain reisissä tai nilkoissa...
Ystäväni miehellä on tatuoitu rintakehään iso gorilla oli vähän kiusallista kun sain tietää. Itse miettisin uudemman kerran moisen miehen tapailua.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:01"]
Ystäväni miehellä on tatuoitu rintakehään iso gorilla oli vähän kiusallista kun sain tietää. Itse miettisin uudemman kerran moisen miehen tapailua.
[/quote]
Niin ja näitä on siis kaikilla aivan tympääntymiseen asti?
Mietin pitkään että mikä ois kulunein, mutta en osaa päättää. Mielestäni kaikki tatuoinnit on jollain tapaa rumia, kuluneita tai mauttomia. En ilmeisesti tykkää tatuoinneista :-D Kaikki syvälliset tekstit, esimerkiksi jossain niskassa ja kyljessä on aika kammottavan tekopyhiä. Tekopyhät tatuoinnit ovat mielestäni kaikista pahimpia, kaverini otti käsivarteensa tatuoinnin jossa luki että FAMILY, eikä ole edes hyvissä väleissä perheensä kanssa, aina marmattaa että taas pitää mennä käymään siellä kotona ku on joku typerä äitienpäivä yms.
Linnut. Esim sellainen lapaluussa oleva ja siitä lähtee useampi lintu lentoon. Menee sulkien kanssa vähän samaan sarjaan.
Kiinalaiset merkit, horoskooppi merkit, portrait kuvat julkisuuden henkilöistä
näyttelijöiden ja roolihahmojen naamat, tiikerit, sudet jne.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:15"]Linnut. Esim sellainen lapaluussa oleva ja siitä lähtee useampi lintu lentoon. Menee sulkien kanssa vähän samaan sarjaan.
[/quote]
Mulla kuvastaa perhettä. Ensin oli vain yksi eli minä, naimisiin mentäessä otin toisen linnun, joka kuvasti miestäni ja lopulta on pari linnunpoikasta tullut ja arvaattekin varmaan ketä ne kuvastavat.. :)
tribaalit