Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen vaihtaa kokoajan työpaikkaa ja syy on muka aina työpaikassa?

Vierailija
21.12.2020 |

Syy joko pomoissa, työkavereissa tai työolosuhteissa,mutta ei löydä syytä omasta itsestään.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikeuksia sitoutua ja sopeutua tai tulla ihmisten kanssa toimeen. Voi myös olla, että on sattunut oikeasti kohdalle useamman kerran huonoa johtamista tai ilmapiiriongelmia, niitä kun on nykyään aika paljon.

Vierailija
2/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyillä aloilla on oikeasti paljon ongelmia työpaikoissa ja työilmapiirissä, varsinkin julkisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kehittymishaluinen ihminen. Hyvä cv kun pystyy vaihtamaan työpaikkaa. Oman elämänsä johtaja.

Vierailija
4/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkänahkainen ihminen, joka tykkää puuttua muiden asioihin. Uhriutuu, kun häntä kohtaan esittää kritiikkiä.

Vierailija
5/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali kehittymishaluinen ihminen. Hyvä cv kun pystyy vaihtamaan työpaikkaa. Oman elämänsä johtaja.

Just. Jatkuvasti työpaikkaa vaihtavasta jää mielikuva, että hän lähtee heti kun oppii hommat tai koska ei opi niitä.

Vierailija
6/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan etsiä niitä kokoajan paikkoja sitten muualta.

Vierailija
7/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on erityisen haluttu työntekijä. Kuka muu pystyisi nykytilanteessa työpaikkashoppailemaan?

Vierailija
8/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on muuten ihan päinvastoin. Huonon ilmapiirin takia työpaikkaa vaihtavat ihmiset harvemmin häiritsevät ja kiusaavat muita tai puuttuvat muiden asioihin.

Vierailija kirjoitti:

Herkkänahkainen ihminen, joka tykkää puuttua muiden asioihin. Uhriutuu, kun häntä kohtaan esittää kritiikkiä.

Vierailija
9/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajille varmaan riittääkin työpaikkoja, erilaisten tehtaiden liukuhihnoilla. Uusikaupunkihan houkutteli taannoin työväkeä ympäri Suomen hakeutumaan sinne.

Vierailija
10/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä yleensä tapahtuukin sitä kehittymistä ylöspäin, eli siirrytään aina vaan haastavampiin tehtäviin ja/tai erilaisille osaamisalueille. Jos vaihtaa tismalleen samassa työssä työnantajaa jatkuvasti, niin vaikutelma on aika eri. Esim. äitini on ollut varhaiskasvatuksen opettajana viimeisen viiden vuoden sisään muistaakseni seitsemässä eri päiväkodissa, eikä vika kyllä ole niissä päiväkodeissa, vaan äitini vaikeassa luonteessa. 

Vierailija
11/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä työpaikka koko_ajan vaihdetaan kun työpaikat on kiven alla tai niihin on satoja hakijoita?

Vierailija
12/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen työpaikkaan tai ehkä enemmänkin työporukkaan sisäänpääsy voi olla vaikeaa. Itse olen nuorempana vaihtanut useasti työpaikkaa ihan em syyn takia. Ulkopuolisuuden tunteen takia, kun ei hyväksytty porukkaan.

Vierailija
13/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on muuten ihan päinvastoin. Huonon ilmapiirin takia työpaikkaa vaihtavat ihmiset harvemmin häiritsevät ja kiusaavat muita tai puuttuvat muiden asioihin.

Vierailija kirjoitti:

Tässä yllä loistava esimerkki. Ei ota mitään vastuuta omista teoistaan, vika on aina kaikissa muissa.

Vierailija
14/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä cv? No ei todellakaan ole, jos vähän väliä vaihtaa. Kohta työnantajat rupea karttamaan. En ainakaan itse uskaltaisi palkata moista tapausta.

Vierailija
15/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyvä tai määräaikaisissa sijaisuuksissa työskentelevä. Työsuhteen loppuminen normaali syy. Vakituisesta työstä toiseen vaihtavista en tiedä. Miten löytävät uuden työpaikan?

Vierailija
16/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisen, saa aina jonkin määräaikaisen pätkän tai työllistetään tms. Joka kerta työsuhteen päätteeksi kertoo kuinka hänelle oltiin kateellisia ja siksi ei tullut jatkoa tai ainakin huono työtodistus. Mikäs siinä.

Vierailija
17/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyskuntoutuja.

Vierailija
18/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harkitsen vaihtoa, koska työnkuvani on muuttunut suppeammaksi kuin aloittaessani, mikä vaikuttaa sekä motivaatiooni että ammatilliseen kehittymiseeni. Lisäksi työn jatkuminen on koko ajan epävarmaa ja nytkin on tarjottu vain kolmen kuukauden pituista jatkosopimusta. Jos saisin edes vuoden määräaikaisuuden monipuolisemmilla työtehtävillä niin vaihtaisin työpaikkaa.

Vierailija
19/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syyt vaihtoon on olleet työpaikkakiusaaminen sekä luottamuksen puute mikä näkyy siinä etten saa tehdä tarpeeksi ja minua ikäänkuin vahditaan. Olen todella itsenäinen työntekijä.

N24

Vierailija
20/35 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kaksi tapausta. Joko työntekijä on todella älykäs ja ÄO on jossain stratosfäärissä ja kaikki muut työpaikalla tosiaan on aika rasittavia hänen näkökulmastaan, tai sitten hän on todella idiootti ja riesa kaikille. Olen nähnyt molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi