G: Millaiset nyt muodissa olevat vaatteet näyttävät päälläsi hölmöltä?
:)
Kommentit (9)
Kaikki telttatunikat, leggingsit ja ballerinat, koska olen yhtä pitkä kuin leveäkin ;)
- pillifarkut
- matalavyötäröiset farkut
- bandeau- malliset yläosat
- laatikkomalliset yläosat
- tiukat yläosat
- kauluspaidat
- korkeakauluksiset paidat
jne...
Kyllä ne kaikki näyttää vähän pöljältä. Ne tekevät kehosta sellaisen, että hoikallakin näyttää olevan puolen hehtaarin perse porkkanan mallisissa pillifarkuissa, ja laatikkomalliset, läpinäkyvät yläosat eivät kyllä moniakaan imartele. Tai siis, tosi hoikat teinit, jotka näyttävät hyviltä ihan missä vaatteissa vain, näyttävät noissakin hyviltä. Mut vähänkään vanhemmat, rintavat ja reitevät naisihmiset eivät.
Napapaidat, koska löllömaha vaikka olenkin hoikka. Liian pitkät paidat näyttää myös tyhmältä koska persjalka:(
Peplum-topit ja -mekot näyttävät typerältä kenen tahansa päällä, jopa mallien.
Maksimekko
Pillifarkut
Pussimaiset paidat
Low cut -farkut
Olen todella voimakkaasti omena, eli jumbotissit ja tikkujalat. Kaikki näyttää oikeastaan ihan hirveältä päällä mutta kun Suomen lain mukaan jotain on puettava niin noita yllämainittuja ainakin vältän.
Löysät salihousutyyppiset ohuesta matskusta. Jokainen muhkura näkyy läpi ja perse tuntuu kilometrin levyiseltä hyllyvältä kasalta. Ja mä olen kuitenkin ihannepainossani..
- Midi-mittaiset hameet: suomalaiset lyhyet jalat kun katkaisee kriittisesti siitä säären kohdalta, niin näyttää kyllä ihan järkyltä ainakin mun päällä:D repesin nauruun Zaran sovarissa, kun yritin sovittaa ah-niin-trendikästä midi-mittaa. Jooei!
-Leveät ja lyhyet paidat/puserot: siis mitä hittoa? Kuka ihme on keksinyt nuo oudot, laatikkomalliset napapaidat? KENEN päällä ne näyttävät hyviltä, ei ainakaan minun. Ei voi kyllä imarrella yhtään kenenkään kroppaa...
-Avoselkäiset mekot/topit. Kauppojen rekit tuntuvat olevat pullollaan silmiäpistävän avoselkäisiä vaatteita. Avoin selkämys on todella upean näköinen, jos selkä on kaunis. Nyt tarkoitan kauniisti päivettynyttä, sileää ja tasaista selän ihoa. Omassa selässäni on aika paljon luomia, iho on kalmankalpea ja yläselässä vielä muutamia finnejä/hikinäppyjä. En käytä avoselkäisiä vaatteita tästä syystä.
En edes laita päälleni niitä vaatteita, joiden tiedän näyttävän hölmöltä, mutta sanotaan nyt vaikka ne ihme ihonväriset tai mitkälie persikanväriset pillifarkut ja laatikkomalliset paidat. Huhheijaa, ei tartte ees kuvitella pukevansa niitä päälleen.