Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, kun näet sairaalloisesti ylipainoisen ihmisen?

Vierailija
18.05.2014 |

.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa pullea. Ei vaikuta mun elämään mitenkään, ihsm."

Vierailija
2/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Tollanen musta tulee jos en lopeta tätä mässäilyä.''

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laiska ja leppoisa."

Vierailija
4/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku on päästänyt itsensä tuohon kuntoon ja mitenkä ne hälytyskellot eivät ole soineet jo monta kymmentä kiloa sitten.

Vierailija
5/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen nähnyt ihmisen jonka kohdalla olen ajatellut: "miten voi olla noin lihava". Kai se on aika yleinen ajatus muillakin.

Vierailija
6/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laiska tai mt-ongelma, mutta ihan sama."

Vierailija
7/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku on päästänyt itsensä tuohon kuntoon ja mitenkä ne hälytyskellot eivät ole soineet jo monta kymmentä kiloa sitten.

Vierailija
8/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen nähnyt ihmisen jonka kohdalla olen ajatellut: "miten voi olla noin lihava". Kai se on aika yleinen ajatus muillakin.

Vierailija
9/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmasti joku läskifoobikko tekisi hänestäkin paheksuntaa tirsuvan aloituksen Vauvan aaveelle."

Vierailija
10/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson päästä varpaisiin ja ajattelen että hyi, saakohan tuo ikinä seksiä.

Vierailija
11/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Ei kiinnosta erityisemmin tuntemattomat ihmiset...

Vierailija
12/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan motivaatiota pitää itseni normaalipainoisena ja hyvässä kunnossa.

Vierailija
13/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nykyisin ehkä tunnen vain sympatiaa. Tiedän kuinka vaikuttaa kun kaikki elämässä menee pieleen.

Vierailija
14/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, että kohtalotoveri siinä. Ehkä on samanlainen kuin minä, joka olen ollut ihan pienestä asti ylipainoinen enkä kerran laihdutettuani osannut siinä laihan ihmisen kehossa elää vaan tunsin oloni ahdistuneeksi, kunnes lihoin takaisin. Ehkä hänkin kääntää hienotunteisesti pään nähdessään joskus todella laihoja ihmisiä ja miettii, onko tuolla syömishäiriö vai muu sairaus. Voi olla. 

Vierailija
15/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpa lihava. Enpä oikein muuta.

Vierailija
16/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tänäänkin joku valopää tekee AV-palstalla yhden typeristä avauksista.

Vierailija
17/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisipä hän lihavuusleikkaukseen. Sain oman elämäni takaisin sitä kautta. Olin sairaalloisen ylipainoinen ja nyt normaalipainoinen kolmatta vuotta.

Vierailija
18/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen järkyttynyt kun olen nähnyt sairaalloisen ylipainoisen nuoren, parikymppisen tai alle. Olen tuntenut lähinnä myötätuntoa. Muuten en ajattele mitään sen kummempaa. 

Jos sairaalloisen ylipainoinen tukkii marketin käytävän sanon "anteeksi" ja kun hän väistää menen ohi ja jatkan ostoksiani. 

Vierailija
19/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 19:12"]

Menisipä hän lihavuusleikkaukseen. Sain oman elämäni takaisin sitä kautta. Olin sairaalloisen ylipainoinen ja nyt normaalipainoinen kolmatta vuotta.

[/quote]

Kyllähän sinun sitten pitäisi tietää, että lihavuusleikkaus on vihoviimeinen keino ja vaatii myös sitä, että ihminen laihduttaa ensin. Kyseessä on suuren luokan leikkaus, johon sisältyy riskejä ja joka täytyy ottaa huomioon koko loppuelämän ajan.

Vierailija
20/68 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että onkohan joku sairaus joka tuon aiheuttaa vai syökö toi vaan koko ajan ihan helvetisti.

Tosin en ole koskaan nähnyt ylilihavan syövän, paitsi junassa kerran kun oli pitkä matka. Ilmeisesti ne menee jonnekin piiloon mässäämään.