Karita Mattilaa uhattu
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014051818311784_uu.shtml
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288690239730.html?pos=ksk-trm-uuti-ostu
Kyllä on hullua sakkia nämä putinistit.
Kommentit (100)
No nyt tuo hullu pyytelee puheitaan anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 00:10"]
Ei mulla ainakaan ole mitään Venäjää tai venäläisiä vastaan - mulla on paljon venäläisiä ystäviäkin - mutta kaikki nää saatanan bäckmanit ja hellevigit typerine paskalausuntoineen saavat ärsytyskäyrän nousemaan jyrkästi. Muuttakoot pysyvästi sinne Venäjälle jos se niin ihana paikka on ja hakekoot venäläistä kansallisuutta ja niin edelleen.. jääkööt sinne ja eläkööt siellä ja pitäkööt turpansa kiinni niin kaikki on onnellisia.
[/quote]
Nehän asuvatkin Venäjällä, ainakin Hellevig asuu. Samaa olen koittanut sanoa noille musliminatsien puolustajille jne, että muuttakaa nyt sinne Somaliaan tai Iraniin, sulla näemmä mun mieli.
Nyt on kyllä jo alkanut iso pyörä heittää Jonilla. Toivottavasti vaimo ja lapset eivät ole juuri nyt käsivarrenmitan päässä!
Tuo ei muuten edes ole kunnianloukkaus, vaan laiton uhkaus, joka on paljon vakavampi asia.
Aiheuttiko vaalit liian ison paineen Jonille? Vai mistä tällainen?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 00:37"]
Nyt on kyllä jo alkanut iso pyörä heittää Jonilla. Toivottavasti vaimo ja lapset eivät ole juuri nyt käsivarrenmitan päässä!
Tuo ei muuten edes ole kunnianloukkaus, vaan laiton uhkaus, joka on paljon vakavampi asia.
[/quote]
Jep. Vahinko vain, että laiton uhkaus on asianomistajarikos, kuten kunnianloukkauskin.
Toivottavasti poliisi tekee tästä kuitenkin itse rikosilmoituksen ja alkaa tutkia asiaa, vaikka Mattila ei rikosilmoituksta kunnianloukkauksesta tai laittomasta uhkauksesta miehensä ilmoituksen perusteella teekään. Mieli voi sittenkin vielä muuttua.
On tämä sen verran törkeä tapaus!
Pakkomielteinen väkivaltainen vainoajatyyppi, mahtaa olla vaimolla mukavaa tuollaisen miehen kanssa. Päivitykset naksahtivat jossain vaiheessa psykoottiselle vaihteelle, eivätkä ole enää palautuneet siitä normaaliksi:
"Mun ehdolkutta ei saa lopullisestii peruuttua. En tiä mitten se toittiisiin. Mut voititiin."
No jos kyseessä on mielisairauskohtaus niin mitäs tuosta sitten mesoamaan. Lääkärin apuhan siinä silloin on tarpeen eikä mikään "hyökätään nyt kaikki sen kimppuun".
ei taida anteeksipyynnöt tuollaisen törkyilyn jälkeen auttaa...
Raiskauksella uhkailu on putinisteille ja kiihkovenäläisille vakiokamaa: http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305815195182
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:38"]
Raiskauksella uhkailu on putinisteille ja kiihkovenäläisille vakiokamaa: http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305815195182
[/quote]
Oksettavaa!
Ei haittaa vaikka suomessa uhkailee, jos kuuluu johonkin vähemmistöön.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:38"]
[/quote]
Oksettavaa!
[/quote]
Nyt se aikookin jatkaa kampanjaansa. Vertaa jopa itseään Zhirinovskiin!
Tuntuu, että putinisteilla on yleisestikin vaikeita mielenterveysongelmia. Kuten esikuvallaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 00:18"]Jon Hellevig Alexander Holhoer, is so full of shit like Antti Pesonen. Antti Pesonen promotes nazism and therefore I cannot be part of his party Antti Pesonen on siis tuo Itsenäisyyspuolueen pomo joka potki Hellevigin pihalle. Tuo tyyppi pitäis oikeesti viedä jonnekin mielisairaalaan, miten joku voi olla noin vieraantunut todellisuudesta?[/quote]
Kyllä kohta putoaa silmät päästä...
Tuo elää jossain ihan omassa maailmassaan. Mitä hittoa se jauhaa jostain natseista koko ajan!
[/quote]
Natseista jauhaminen tulee Venäjän suunnalta. Siellä kaiken pahan takana olivat virallisen propagandan mukaan neukkuaikoina ja edelleenkin "fasistit". Paikalliset ihmiset jopa uskovat tämän selityksen. Tuota nimitystä "fasisti" käytettiin runsaasti Krimin valtauksen aikana venäläisten toimesta...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:03"]
Nyt se aikookin jatkaa kampanjaansa. Vertaa jopa itseään Zhirinovskiin!
[/quote]
Eikös Zhirinovski ole jo varattu persuille?
fb-sivuillaan ilmoittaa mm. ajavansa Putinia EU:n presidentiksi...
Minua ihmetyttää lähinnä, että mistä ja miten tuo puolue on KOLMESTI kerännyt puoluerekisteriin pääsyyn tarvittavat nimet, kun ehdokasasettelu vaaleissa, jossa on yksi lista valtakunnallisesti, on tätä tasoa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 00:18"]Jon Hellevig Alexander Holhoer, is so full of shit like Antti Pesonen. Antti Pesonen promotes nazism and therefore I cannot be part of his party Antti Pesonen on siis tuo Itsenäisyyspuolueen pomo joka potki Hellevigin pihalle. Tuo tyyppi pitäis oikeesti viedä jonnekin mielisairaalaan, miten joku voi olla noin vieraantunut todellisuudesta?[/quote]
Kyllä kohta putoaa silmät päästä...
Tuo elää jossain ihan omassa maailmassaan. Mitä hittoa se jauhaa jostain natseista koko ajan!
[/quote] Jep. Hyvin perehtynyt puolueeseen, jossa on ehdolla, kun hetkeä myöhemmin se esittääkin hänelle jo natsismia :D