En halua miestä, jolla on "huono" ammatti
Tinderissä tulee päivittäin treffipyyntöjä miehiltä, joiden ammatti ei näy heidän esittelytekstissään. Kerrotaan kyllä, että korkeakoulut on käyty, mutta sitten se itse ammatti ja asema jätetään tyhjäksi. Ärsyttävää! En halua miestä, jolta ei löydy kunnianhimoa ja mielekästä hyvää ammattia. Tänäänkin mennyt melkein tunti hukkaan.
Muita kohtalotovereita?
Kommentit (91)
Suosittelen katsomaan vähän pysyvämpiä ominaisuuksia miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aloittaja vois laittaa tänne sitten oman statusduuninsa kaikkien arvioitavaksi
t: huonon ammatin omaava mies
Työskentelen ostajana eräässä kv-yrityksessä. Pääosin siistiä sisätyötä toimistolla. Nyt tänä vuonna olen poikkeuksellisesti etäillyt ja matkapäiviäkin on kertynyt tasan 0. Todennäköisesti seuraava vuosi menee samalla kaavalla.
-Ap
Tinder Saksa? Kerta joudut muutenkin etäilemään niin samalla voit tehdä töitä miehen luota. Tuolla suunnin löytyy vielä miehiä joille sopii perheen menojen kattaminen ja kotina viihtyvä rouva. Seuraa maan tiedotusta koronasta ja toimi tämän mukaan. Skype treffien avulla pystyy jo nyt tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aloittaja vois laittaa tänne sitten oman statusduuninsa kaikkien arvioitavaksi
t: huonon ammatin omaava mies
Työskentelen ostajana eräässä kv-yrityksessä. Pääosin siistiä sisätyötä toimistolla. Nyt tänä vuonna olen poikkeuksellisesti etäillyt ja matkapäiviäkin on kertynyt tasan 0. Todennäköisesti seuraava vuosi menee samalla kaavalla.
-Ap
Tinder Saksa? Kerta joudut muutenkin etäilemään niin samalla voit tehdä töitä miehen luota. Tuolla suunnin löytyy vielä miehiä joille sopii perheen menojen kattaminen ja kotina viihtyvä rouva. Seuraa maan tiedotusta koronasta ja toimi tämän mukaan. Skype treffien avulla pystyy jo nyt tapaamaan.
Kotina = kotona
Ihan samaa minä miehenäkin katson. En halua alkaa kenenkään lompakoksi
Vierailija kirjoitti:
Tärkein jäi puuttumaan: mikä on AP:n ammatti?
Tubettaja
Puoliso oli kaupan kassalla töissä pitkää n ja yhteiskunnallisesti ei mitään. Se kävi ilmi monella tapaa korkeastikoulutettujen keskuudessa ja mm. naapureiden käyttäytymisessä ja kohtelussa. Sittemmin puolisosta tuli erikoislääkäri ja nyt häntä kohdellaan kuin kuningasta, mielipiteitä arvostetaan ja ihan niinku ois eri ihminen. Ei hän ole! Tekee enemmän töitä ja tienaa paremmin, muuten ihan sama ihminen. Puolisona ihan yhtä hyvä, ainoastaan enemmän poissa kotoa. Taloudellisesti elämä ihan samanlaista paremmista tuloista huolimatta.
Luultavasti taas on kyse rahasta. Eli ihan sama mikä "huono" ammatti kumppanilla sattuisi olemaankaan, mutta jos varallisuutta löytyy vaikka muutama miljoona euroa, niin nämä ammattilliset vaatimukset saattaavat unohtua aika äkkiä.
Maistereita on vaikka kuinka paljon. Ei ole mitenkään harvinainen tutkinto. Osa niistä pienesti palkattuja ja työttömiä. Tienaavat reilusti vähemmän vuodessa mitä ammattikoulun käynyt vuorotyöläinen.En koe että olisi jotenkin hyvä ammatti.
Olen maisteri. Työtöni pidetään hyvänä. Mieheni on kahden tutkinnon korkeakoulutettu. Hyvä ammatti. Olemme duunareita, sillä painamme töitä ja elätämme aikan monta luuseria. Helpommalla pääsisi elää sossulan elättinä. Moraali ei vain salli.
Miten nainen voi vaatia mieheltä hyvää ammattia, jos ei itsellä edes ole sellaista.
ja mä en halua naista kenellä ei oo penistä
Millionare match on varmaan oikeampi paikka. Tuonne odotetaan tienaavia sinkkuja.