En halua miestä, jolla on "huono" ammatti
Tinderissä tulee päivittäin treffipyyntöjä miehiltä, joiden ammatti ei näy heidän esittelytekstissään. Kerrotaan kyllä, että korkeakoulut on käyty, mutta sitten se itse ammatti ja asema jätetään tyhjäksi. Ärsyttävää! En halua miestä, jolta ei löydy kunnianhimoa ja mielekästä hyvää ammattia. Tänäänkin mennyt melkein tunti hukkaan.
Muita kohtalotovereita?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
No kertoisitko ap muutaman tällaisen "huonon" ammatin jota harjoittavan miehen kanssa et voisi seurustella?
Myyjät asiakaspalvelijat.....
-AP
Tätä palstaa luettuani, olen järkyttynyt huomatessani miten kyynisiä ja vihamielisiä jotkut naiset ovat. Aion jatkossakin pysytellä kaukana yksinäisistä ja syrjäytyneistä naisista. Onneksi suurin osa naisista on normaaleja toisinkuin vauvapalstalla.
Mitä pitempään on yksin ja vanhenee, niin sen enemmän tulee vaatimuksia. Luulenpa ettet saa ketään. Ihmissuhteissa ei ole kysymys vain siitä mitä sinä haluat. Jos olisit kovin erityinen niin varmasti olisit jo varattu.
V oisiko AP vähän valistaa, mitkä ammatit ovat huonoja? Kun ihmisellä on ammatti, on hän jo vahvoilla myös seurustelupuolella. En ole kuullut, että keltään jäisi avioliitto solmimatta ammatin takia. Ammattihenkilö on puolisonsa ansainnut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertoisitko ap muutaman tällaisen "huonon" ammatin jota harjoittavan miehen kanssa et voisi seurustella?
-AP
Jaah, olen tavallaan myyjä sekä asiakaspalvelija ja montaa muutakin asiaa kun olen yrittäjä. Mielelläni myyn itse palveluni ja myös välillä palvelenkin siinä samalla yritysasiakkaita, etenkin isompia sellaisia. Ikävää jos en kelpaa siitä syystä.
Tässä syy miksi poistin tinderin. Totesin, että vaikka olen sosiaalisesti kömpelö, löydän seuraa helpommin baareista. Kivempi tutustua suoraan jutellen jonkun kanssa ilman että pitää tuntea painetta jostain profiilin ammattista.
- mies 31v
Ja minä kun luulin olevani "kranttu" kun kehtaan toivoa että mies kävisi töissä/opiskelisi...että en sitä elämänkoululaista kelpuuttaisi.
Minulle kelpaisi mies jolla on "huono" ammatti.
Kuitenkin jos käy säännöllisesti töissä, on ehkä vähän omaisuutta, yrittää olla säästäväinen ym. Eli perusasiat ovat kunnossa. Sellaisen kanssa voisi jo elää normaalia elämää, hankkia yhteistä kotia ym. Ei tarvitse olla tämän kummempi. Pitää joku järki olla vaatimuksissa jos haluaa ylipäätään seuraa.
Aah duunarimiehet on parhaita ;) Itsellä ei harmi vain sellaista ole, on insinööri.
Minähän olen sitten oiva valinta, sillä minulla ei ole ammattia ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Aah duunarimiehet on parhaita ;) Itsellä ei harmi vain sellaista ole, on insinööri.
Insinöörihän on duunari, ellei sitten Di
tekeekö katuhoronalla jotain, tai perässä juoksevalla kiljukaulalla sieltä jostain, tai stinderissa pyörivällä joka näkee katkenneitä yhtäläisyyksiä joihin kiin muihin asioihin?
meidän puolesta voitte kuluttaa enemmänkin aikaa siellä jossain. juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
En ole Eliittikumppaneista etsinyt. Eikös se ole maksullinen?
-Ap
Joo siellä on vaan maksullisia naisia ja miehiä. "Eliitti" tarkoittaa tässä yhteydessä että pitää löytyä massia kun niille sivuille eksyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinöörihän on duunari, ellei sitten Di
Duunari on suorittavaa työtä tekevä.
Meitä tavallisia duunareita on suurin osa ihmisistä, joten valinnanvaraa on. Jos joku on paremmin koulutettu ja haluaa vastaavaa niin mua se ei haittaa. Olen kuitenkin tavallisesti toimeentuleva ja työssä käyvä ihminen ja siltä osin kelpaan varmasti monelle.
Tuollaisia nirsoilijoita voi kutsua ikisinkuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Mutta palvelu kuitenkin kelpaa? En ihmettele että olet sinkku.
mä en halua naista kenellä ei oo penistä pimppinaiset on loisia
Vierailija kirjoitti:
En ole Eliittikumppaneista etsinyt. Eikös se ole maksullinen?
-Ap
Eikö sulla sit oo massia kuiteskaan?
Asia selvä, neiti prinsessa.