Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miestä, jolla on "huono" ammatti

Vierailija
21.12.2020 |

Tinderissä tulee päivittäin treffipyyntöjä miehiltä, joiden ammatti ei näy heidän esittelytekstissään. Kerrotaan kyllä, että korkeakoulut on käyty, mutta sitten se itse ammatti ja asema jätetään tyhjäksi. Ärsyttävää! En halua miestä, jolta ei löydy kunnianhimoa ja mielekästä hyvää ammattia. Tänäänkin mennyt melkein tunti hukkaan.

Muita kohtalotovereita?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullummaksi vaan menee :D ..älä ota ukkoo lainkaa ohan noita koneita,mihin ukkoo ees tarttet..uskomatonta.Onneksi on meil suominaisilla tarjontaa ulkoa.Tääl on turha ettii syvii suhteita joista syntyis perhe.Antaa olla..ällöö.

Vierailija
42/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja minä ollaan samalla alalla. Hän on alemmin koulutettu kuin minä mutta silti arvostetumpi koska -tadaa- on mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! En yhtään ihmettele miks oot vielä sinkku. Suosittelen hommaamaan kissan sillä tulet olemaan sinkku vielä todella pitkään. 

Vierailija
44/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavannut miehiä niin korkeasti koulutettuja kuin työttömiä ja myös alemman koulutus tason ihmisiä.   Ja siltä väliltä. Mutta en ole kyllä huomannut, että koulutus käy yksiin älykkyys osa määrän kanssa. Meistä naisista myös miehistä löytyy typeryksiä koulutuksesta riippumatta, niin viisaita, älykköjä ja ym. koulutus ei tee kenestäkään tyhmää tai viisasta tai muuta. Jokainen on kuitenkin jossain tasolla viisas, älykäs tai jotain muuta. En oikein ymmärrä tätä lokeroimista yhteiskunnassa,? että hyvin koulutetut ovat ns. "viisaita" ja vähän koulutetut " tyhmiä." Hyvin koulutettu saattaa käyttäytyä yhtä typerästi kuin vähemmän kouluja käynyt. Luulisi jo että kuuluu ns. sivystykseen kuuluu  arvostaa kaikenlaisia ihmisiä? Hyvän tittelin omaava ei väheksy toisia tai alenna, että minä olen mukamas parempi ihminen. Hyvän tittelin omaava ei hauku toisia , kun itsellä on heikko itsetunto.? Voitko parantaa itsetuntoasi, kuin haukkumalla toisia? Hyvään itsetuntoon ei kuulu haukkua toisia ja vähätellä? Ilmeisesti sinulla on heikko itsetunto? Ap kirjoitus jo sen paljastaa. 

Vierailija
45/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja minä ollaan samalla alalla. Hän on alemmin koulutettu kuin minä mutta silti arvostetumpi koska -tadaa- on mies.

Ta-daa, ootko katsonut koskaan peiliin jos olet vaan epämiellyttävä persoona joka ei sen vuoksi etene urallaan. 

Vierailija
46/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on tietysti varaa valita, kun niitä tykkäyksiä tulee naisille niin paljon.

Vierailija
47/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen aloitus.

Vierailija
48/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko ammatin puuttuminen siitä että henkilö on tällä hetkellä työtön?

Vai onko ammatin paljastaminen epätoivottua jostain muusta syystä?  Matalapalkka-ala? Likainen fyysisesti raskas työ? Paljon kotoa pois oleva kaupparatsu? "Naisellinen" ala jota nolottaa paljastaa?

Kyllähän alanvalinta jotakin kertoo ihmisestä, mutta en nyt sen perusteella rankkaisi useimpia kokonaan pois jos muuten kuulostaa ihmiseltä joka on tutustumisen arvoinen. Mutta jos etsisin aviopuolisoa tositarkoituksella ja haluaisin perustaa perheen, varmaan karsisin pois ihmiset jotka työnsä puolesta matkustavat paljon, tai tekevät pitkää päivää. Esim työkomennuksilla matkustavat ja yrittäjät. En halua olla käytännössä yksinhuoltaja, joten nämä ihmiset vaan valitettavasti eivät sopisi siihen elämään jota haluan elää. Mieluummin tutustuisin työttömään mieheen joka haluaisi perheen ja tykkäisi olla koti-isä.

Vierailija
49/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin.

Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin.

Naista PITÄÄ pystyä katsomaan ylös alas sivulle ja viistoon päin.

Jos naista ei pysty katsomaan ylös alas sivulle ja viistoon päin niin hän joutaa roskiin.

Vierailija
50/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Eliittikumppaneista etsinyt. Eikös se ole maksullinen?

-Ap

Onhan se. Luulin että raha ei ole ongelma. Pitäisikö sun kuitenkin katsella ihan duunareita?

Vierailija
51/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu Tinderistä miestä etsimään, niin kannattaisi oikeasti miettiä, mikä itsessä on vikana. 

Vierailija
52/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se nykyään menee. Yh, lihava, tatuoitu lähihoitaja, ei huoli kuin akateemisesti koulutetun, hyvin tienaavan miehen. Hyvintienaava kirvesmies ei kelpaa, kun yök, on amis.

Vierailija
53/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Onhan se. Luulin että raha ei ole ongelma. Pitäisikö sun kuitenkin katsella ihan duunareita?

Jos olen itse korkeakoulutettu ja oman alan töissä, niin kai saan vaatia sitä myös toiselta osapuolelta?

-Ap

Vierailija
54/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Jos olen itse korkeakoulutettu ja oman alan töissä, niin kai saan vaatia sitä myös toiselta osapuolelta?

-Ap

Totta kai lapsirakas saat vaatia.

55/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein jäi puuttumaan: mikä on AP:n ammatti?

Se on se toiseksi vanhin "ammatti",  eli riippakivi miehelle.

Vierailija
56/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah duunarimiehet on parhaita ;) Itsellä ei harmi vain sellaista ole, on insinööri.

Insinöörihän on duunari, ellei sitten Di

Duunari on suorittavaa työtä tekevä.

Lääkärinkin ammatti on ihan perus duunari-ammatti. Tekee suorittavaa työtä.

Vierailija
57/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti on hyvä jos tekijäkin on täyspäinen. Itse en haluaisi liian työorientoitunutta miestä. Sellaiset eivät viihdy perheen parissa. Nykyään voi hyvistäkin töistä saada kenkää ilman sen suurempaa syytä. En myöskään halua suhdetta ammatin kanssa vaan miehen.

Vierailija
58/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

-Ap

Kävisikö jos olisi lastentarhanopettaja?

Vierailija
59/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

-Ap

Kävisikö jos olisi lastentarhanopettaja?

Käy tottakai. Palkka kyllä pieni, mutta työ itsessään on hyvin tärkeää.

-Ap

Vierailija
60/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi, että käy töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi