Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miestä, jolla on "huono" ammatti

Vierailija
21.12.2020 |

Tinderissä tulee päivittäin treffipyyntöjä miehiltä, joiden ammatti ei näy heidän esittelytekstissään. Kerrotaan kyllä, että korkeakoulut on käyty, mutta sitten se itse ammatti ja asema jätetään tyhjäksi. Ärsyttävää! En halua miestä, jolta ei löydy kunnianhimoa ja mielekästä hyvää ammattia. Tänäänkin mennyt melkein tunti hukkaan.

Muita kohtalotovereita?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en paljasta ammattiani koska sen jälkeen ihmiset menevät ihan oudoksi seurassani. Olen sen verran "korkeassa" asemassa että parempi pitää kynttilä vakan alla. Ehkä kolmansilla treffeillä kerron mitä teen.

Vierailija
62/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät tekevät aina asiakaspalvelutyötä.  Sitten he joutuvat tekemään tai teettämään myös myyntityötä.  Tuote tai palvelu on myös jotenkin toteutettava.  Palkka voi oll olematon tai älyttömän suuri.

Mietitään jotain ammatteja mitkä perustuvat pelkästään käsityöhön.  Hammaslääkäri on tyypillinen esimerkki.  Hammaslääkäri tekee puhtaasti käsityötä.  Hammaslääkäri ei pysty skaalaamaan tuotettaan.  Skaalaaminen tarkoittaa sitä, että hammaslääkäri pysytyy paikkaamaan vain yhden palveltavan asiakkaan hampaita kerralla.  Sellainen myyvä yrittäjä joka toimii asiakaspalvelussa saattaa pystyä skaalaamaan palvelun vaikka sadalle tai tuhannelle asiakkaalle kerralla.  Tämä yrittäjä tekee silti palvelutyötä kuten hammaslääkärikin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin.

Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin.

Jos on tuota mieltä, niin tuskin kannattaa naisille samaa palkkaa kuin miehille, koska eroahan täytyy olla miesten hyväksi, jotta heitä voi katsoa YLÖSpäin?

Vierailija
64/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on huono ammatti? Koulutus kun ei kerro tulotasoa.

Ja oikeasti rikkaat, ne ei tee töitä. Luulisi yh-gold diggerin tajuavan edes sen verran

Vierailija
65/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
66/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta, kun olet ylimielinen. Tänä päivänä voi olla onnellinen, että on edes töitä. Mitäs sitten, jos puolisosi sairastuu? Menettää työkykynsä ja isomman palkkansa. Jätätkö hänet?

Vierailija
67/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah duunarimiehet on parhaita ;) Itsellä ei harmi vain sellaista ole, on insinööri.

Insinöörihän on duunari, ellei sitten Di

Duunari on suorittavaa työtä tekevä.

Lääkärinkin ammatti on ihan perus duunari-ammatti. Tekee suorittavaa työtä.

En kyllä miellä lääkärin työtä suorittavaksi työksi.

Vierailija
68/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah duunarimiehet on parhaita ;) Itsellä ei harmi vain sellaista ole, on insinööri.

Insinöörihän on duunari, ellei sitten Di

Duunari on suorittavaa työtä tekevä.

Lääkärinkin ammatti on ihan perus duunari-ammatti. Tekee suorittavaa työtä.

En kyllä miellä lääkärin työtä suorittavaksi työksi.

Enemmän se suorittaa kuin minä amistaustalla IT:ssä  :D

Jos mä joudun tekee jonku homman kaksi kertaa, mä scriptaan sen.

Vierailija
69/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
70/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein jäi puuttumaan: mikä on AP:n ammatti?

Ei se ole miesten mielestä tärkein asia.

Vierailija
71/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla on oikeus hyvään mieheen, mutta kun niitä on niin vähän.

Ryhdistäytykää miehet niin saatte oman kuningattaren jota palvella! Ei kuningatar voi tallipoikaan tyytyä

Vierailija
72/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloittaja vois laittaa tänne sitten oman statusduuninsa kaikkien arvioitavaksi

t: huonon ammatin omaava mies

Vierailija
73/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut yksinkertaista miestä. Äly ja koulutus ja sitä kautta ammatti usein korreloivat.

Vierailija
74/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aloittaja vois laittaa tänne sitten oman statusduuninsa kaikkien arvioitavaksi

Työskentelen ostajana eräässä kv-yrityksessä. Pääosin siistiä sisätyötä toimistolla. Nyt tänä vuonna olen poikkeuksellisesti etäillyt ja matkapäiviäkin on kertynyt tasan 0. Todennäköisesti seuraava vuosi menee samalla kaavalla.

-Ap

Vierailija
75/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä viehättävänä naista joka on korkeasti koulutettu ja on johtotehtävissä tai hyvätuloinen, näille ihmisille on ura tärkeämpi kuin parisuhde ja ovat myös ylimielisiä ja yrittävät päteä. Tinderissä pyyhkäisen kaikki naiset vasemmalle jotka mainitsee yliopiston tai johtotehtävät.

Vierailija
76/91 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen ostajana eräässä kv-yrityksessä. Pääosin siistiä sisätyötä toimistolla. Nyt tänä vuonna olen poikkeuksellisesti etäillyt ja matkapäiviäkin on kertynyt tasan 0. Todennäköisesti seuraava vuosi menee samalla kaavalla.

-Ap

kauppaopisto... vautsivau

Vierailija
77/91 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite freelancer ja mulle kelpasi vastaavanlainen mies. Seura tekee kaltaisekseen, vai etsiikö ap elättäjää? Siinä tapauksessa kotimaan Tinder täytyy vaihtaa toiseen sivustoon. Ota huomioon ettet ole ainoa joka etsii vakaatuloista miestä ;)

Vierailija
78/91 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä viehättävänä naista joka on korkeasti koulutettu ja on johtotehtävissä tai hyvätuloinen, näille ihmisille on ura tärkeämpi kuin parisuhde ja ovat myös ylimielisiä ja yrittävät päteä. Tinderissä pyyhkäisen kaikki naiset vasemmalle jotka mainitsee yliopiston tai johtotehtävät.

Väärä maa. Luin aivan suoraan tästä rivien välistä ettet kaipaa modernia naista. Olkaa rehellisiä itsellenne ja toimikaa sen mukaan. Muutoin tulee vain mielipahaa. Saat tulkita viestini kuittailuiksi, sanoin kumminkin suoraan oman kantani.

Vierailija
79/91 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta lapsuudestani opittua: miehessä on tärkeää luonne ja perheelle omistautuminen. Halusin miehen, joka haluaa olla isä lapsilleen, joka kykenee olemaan läsnä, ymmärtää rakkauden, hellyyden ja kasvatuksen merkityksen. Ymmärtää lapsen tunne-elämää ja kehityskaarta. On huolehtiva ja kykenee kantamaan vastuuta. Ei pakene perhe-elämää töihin, ei ole väkivaltainen alkoholisti. Ei ole tunne-elämältään epävakaa.

Edellisestä suhteesta opittua: miehen ammatilla ja koulutuksella ei ole mitään merkitystä. Halusin miehen, joka arvostaa minua ja kykenee sitoutumaan suhteeseen. Kohtelee minua tasavertaisena kumppanina. Ei halua suorittaa elämää, panostaa enemmän henkisiin arvoihin ja kumppanuuteen, kuin pinnallisiin. Ei mitätöi, alista, ei kontroloi. Ei ole luonnehäiriöinen.

Edellinen seurustelukumppani oli korkeasti koulutettu ja näennäisesti fiksu ja älykäs mies. Tunne-elämältään sairas, parisuhde oli valtapeliä, jossa mies yritti murtaa itsetuntoni ja minut. Kaiken olisi pitänyt olla näennäisesti hienoa. Minä olisin ollut vain edustusvaimo, ihmisenä minulla ei ollut mitään arvoa. Perhe-elämä olisi ollut helvettiä ja mies olisi aika todennäköisesti mennyt sekaisin siitä, että lapset menevät tärkeysjärjestyksenä edelle. Mies halusi olla keskipisteenä ja vain hänen tunteillaan ja kokemuksillaan oli merkitystä. Olin hänen tarpeidensa täyttämistä varten. Suhde oli yhtä helvettiä ja rikkoi minua monella tavalla.

Nykyinen miesystäväni ei ole korkeasti koulutettu, mutta on työelämässä. On tunneälykäs ja suht vakaa tunne-elämältään. Suhteessa on vastavuoroisuutta ja arvostusta molemmin puolin. Miehellä on lapsia entuudestaan ja hän on aivan loistava isä. Rakastava, hellä mutta myös napakka. Lapset menevät kaiken edelle, lapsia ja perhettä ei uhrata työlle ja suorittamiselle. Uraa ja koulutusta tärkeämpi on se, että mies kykenee olemaan isä: turvallinen, osallistuva hyvä isä. Sillä sellaista tulevaisuutta rakennamme, millaisia lapsia kasvatamme.

Vierailija
80/91 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huono ammatti? Jokaista ammattia tarvitaan tässä yhteiskunnassa!

Huono ammatti miehellä tai naisella on sellainen, josta ei saada nettona vähintään 50% perheen asumis- ja päivittäiskuluista ja/tai jossa on sellaiset työajat, että klo 16-23 ei ole vapaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme