Jotain rajaa niihin fbpäivityksiin..
Mun silmät meinas tippua päästä kun luin tuttuni tilapäivityksen tänään. Kertoi olleensa sairaalassa (on siis raskaana) ja lopuksi " nyt kotiin yhdyntä- ja liikuntakiellon kanssa".
Ymmärrän kyllä että tuollaiset asiat voi liittyä odotukseen, mutta hei jotain rajaa sille mitä julkisesti jakaa.. Myöhemmin kommenteissa kuvaili kuinka monta sormea oli mahtunut kohdunsuulle.
Olen myös törmännyt (en saman henkilön osalta) päivityksiin joissa eritellään sekä omia että lapsen ruumiintoimintoja yksityiskohtaisesti "tänään Alpon kakka enää vähän kovalla ja vihertää, ehkä tästä nyt selvittiin vaikka itseä kovasti vielä pierettää".
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:55"]
Jos vetää kunnolla överiksi, niin mikäs niissä paskajakusijutuissakaan on... Paras on se kun mies puolinen kaveri pisti fb seinälle jakoon lähikuvan vauvanvaipasta ripulikakoissa ja tekstinä "Sampan ensimmäinen kakkavaippa <3"...
[/quote]
Kun se arkikuva-haaste pyöri facessa lävähti ruudulle kanssa aamutuimaan kuva paskavaipasta ja kahvit lensi kaaressa näytölle. Ei en arvostanut.
Tottakai ne kakkajututkin on arkea, mutta eikö ole mitään yksityisyyden ja hyvän maun rajaa. Jos ei pysty arjestaan kertomaan muuta kuin sen vaipan niin aika surkeaa taitaa olla.
Tuo hyvän maun raja tuppaa monella olemaan hyvinkin häilyvä!!
Kyllä mäkin oon sitä mieltä että jotkut vois kyllä miettiä mitä sinne statuspäivityksiksi laittaa. Mulla oli yks facekaveri joka ei muusta puhu kun koiristaan. "Tänään mamman se ja se teki sitä ja tätä". Voi helvetti, ei kiinnosta! Poistinkin kyseisen ihmisen kaverilistoilta kun ei olla tekemisissä. Eikä kiinnosta kuka kävi gynellä tai kenellä on ummetusta.
Komppaan lähes joka viestiä tästä keskustelusta.
Mä en ole ikinä lukenut mitään vastaavaa päivitystä fb:ssä! Onks jää teidän jutut okeasti totta?
Jos vetää kunnolla överiksi, niin mikäs niissä paskajakusijutuissakaan on... Paras on se kun mies puolinen kaveri pisti fb seinälle jakoon lähikuvan vauvanvaipasta ripulikakoissa ja tekstinä "Sampan ensimmäinen kakkavaippa <3"...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:55"]Mä en ole ikinä lukenut mitään vastaavaa päivitystä fb:ssä! Onks jää teidän jutut okeasti totta?
[/quote]
No siis olet välttynyt sosiaalisesti vajailtafbkavereilta! Ottaisin kuvankaappauksen jos kehtaisin.
Kusipaskajutut jopa lapsista on ällöjä ja asiattomia. Hiekkalaatikon reunalla voi sitten pohdiskella ulosteen kiinteyttä ja väriä. Parisuhdeongelmista puhumattakaan, jotkut kun analysoi koko riidan tilapäivitykseen......
Tää on ehkä jo saivartelua, muta yks mikä kanssa vähän kummastuttaa on se että vanhemmat jakaa varsinkin nyt kun tuli "salamakesä" tyttölapsistaan kuvia pelkässä vaipassa tai pikkuhousuissa. Hulluja kun on monenlaisia.
Saatan olla kukkahattu täti tässä asiassa jonkun mielestä.
^ mulla on yks kaveri ketä jatkuvasti päivittää ja analysoi heidän riitojaa fbssä. Haukkuu miestä jne. Itseään kovasti korostaa.
Saivat just vauvan, toivottavasti saavat myös asiat kuntoon... Itselle ei tulis mieleen julkisesti avautua meidän yksityisasioista ja dissata miestä, etenkään jos toisella osapuolella ei olisi edes profiilia.
Mulla yks fb-tuttu päivitti sukupuolitautinsa uusimisesta.
Poistin, koska ei helvetissä kiinnosta.
Vain henkisesti vajavaiset ihmiset päivittävät tuollaisia juttuja.
Mun yks kaveri postaa itsestään kuvia paskalla eri paikoissa (20 v mies ja kyseessä arkikuvahaastetta pilkkaava "haaste", vitsi siis mutta silti hetken mietin koneen avattuani että mitä helv... :--D )
mikä siinä yhdynnässä on niin kauheaa ettei sitä voi sanoa? Yhdyntä on ihan normaalia toimintaa ja lähes kaikkihan siitä tykkävät :) Itse ainakin teen seksialoituksia jos haluan, seksi ei ole minulle tabu.
Niin ei varsinaisesti liity aiheeseen mutta tavallaan siihen että mitä on sopiva jakaa. Joku hullu voi nekin kuvat napata. Ja siis nimenomaan ne puolialastomat.
:D:D