Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain rajaa niihin fbpäivityksiin..

Vierailija
18.05.2014 |

Mun silmät meinas tippua päästä kun luin tuttuni tilapäivityksen tänään. Kertoi olleensa sairaalassa (on siis raskaana) ja lopuksi " nyt kotiin yhdyntä- ja liikuntakiellon kanssa".

Ymmärrän kyllä että tuollaiset asiat voi liittyä odotukseen, mutta hei jotain rajaa sille mitä julkisesti jakaa.. Myöhemmin kommenteissa kuvaili kuinka monta sormea oli mahtunut kohdunsuulle.

Olen myös törmännyt (en saman henkilön osalta) päivityksiin joissa eritellään sekä omia että lapsen ruumiintoimintoja yksityiskohtaisesti "tänään Alpon kakka enää vähän kovalla ja vihertää, ehkä tästä nyt selvittiin vaikka itseä kovasti vielä pierettää".

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri päivittää 2/3 koiristaan. Vertaa niitä lapsiiinsa ja hokee miten kukaan mies ei koskaan voi tulla heidän rakkautensa väriin. Lähtiessään laivalle pohtii miten selviää 2 vrk ilman pusuja...

Vierailija
22/54 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 01:27"]

mikä siinä yhdynnässä on niin kauheaa ettei sitä voi sanoa? Yhdyntä on ihan normaalia toimintaa ja lähes kaikkihan siitä tykkävät :) Itse ainakin teen seksialoituksia jos haluan, seksi ei ole minulle tabu.

[/quote]

No ei se seksi varmasti kenellekkään tabu ole, mutta vähän rajaa siihen mitä julkisesti jakaa! Luonnollinen asia - ei silti luonnollista jakaa. Muutenkin jo sana yhdyntäkielto on kuvottava ja lääkärikieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Eiköhän kaikille tänä päivänä ole selvää, että seksi ei todellakaan ole mikään tabu. :) Ja toisekseen mikä tarve on facessa tai muussakaan mediassa jakaa tietoa, että <3on saanut ihanaa seksiä<3?
Ei varmaan kumppanistakaan aina hirveän kivaa, kun on vedetty tapetille intiimiasioistaan.

Mutta joo. Sanotaanko, että minulle sopii mielihyvin kiiltokuvamaiset turhan lätinän päivitykset verrattuna näihin yltiörealistisiin naturalistipostauksiin. On tullut poistettua muutamakin kaveri mm. parisuhteen julkisen virtuaalisotimisen ja liian intiimin tiedonjaon vuoksi.

Vierailija
24/54 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:11"]

Jep. Eiköhän kaikille tänä päivänä ole selvää, että seksi ei todellakaan ole mikään tabu. :) Ja toisekseen mikä tarve on facessa tai muussakaan mediassa jakaa tietoa, että <3on saanut ihanaa seksiä<3?
Ei varmaan kumppanistakaan aina hirveän kivaa, kun on vedetty tapetille intiimiasioistaan.

Mutta joo. Sanotaanko, että minulle sopii mielihyvin kiiltokuvamaiset turhan lätinän päivitykset verrattuna näihin yltiörealistisiin naturalistipostauksiin. On tullut poistettua muutamakin kaveri mm. parisuhteen julkisen virtuaalisotimisen ja liian intiimin tiedonjaon vuoksi.

[/quote]

Hahaha naulan kantaan, vaikka ne kiiltokuvapostaukset ärsyttääkin niin mielummin niistä luen kuin jonkun hiivatulehduksesta!

Vierailija
25/54 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:----D

Vierailija
26/54 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookkiin ei kuulu mikään sellainen, mitä et voisi avoimesti sanoa ns koko maailmalle. Vaikka kaverilista olisi rajattu niin kuka tahansa voi ottaa kuvankaappauksen ja jakaa sen eteenpäin.

Vierailija
27/54 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

True dat

Vierailija
28/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mäkin muistaakseni joskus kirjoittanut fbhn raskaana ollessani jotain määrätystä liikuntakiellosta, mutta en kyllä lähtisi erikseen erittelemään mitään yhdyntäkieltoja.. Voi hyvä luoja

Vierailija
29/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus. Miksi kaverilistallasi on tuollaisia alunperinkään

Vierailija
30/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:21"]Tsiisus. Miksi kaverilistallasi on tuollaisia alunperinkään

[/quote]

Hyvä kysymys. Kaikkein pahinta on, että ollaan kaikki reilusti alle 3kymppisiä..

Vierailija
31/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisia asioita meille kaikille joilla on lapsia...

Vierailija
32/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:24"]Luonnollisia asioita meille kaikille joilla on lapsia...

[/quote]

On hyvinkin luonnollisia ja varmasti livenä itsekin keskustelisin asiasta ystävien kanssa. En vain ole itse aiemmin nähnyt facebookkia kanavana jossa jaetaan mm. alapääasioita.

Vierailija
33/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta.

Vierailija
34/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritteiden jako sosiaalisessa mediassa on ällöttävää - oli sitten kyseessä aikuinen tai lapsi...

Vierailija
35/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:12"]

Mun silmät meinas tippua päästä kun luin tuttuni tilapäivityksen tänään. Kertoi olleensa sairaalassa (on siis raskaana) ja lopuksi " nyt kotiin yhdyntä- ja liikuntakiellon kanssa".

Ymmärrän kyllä että tuollaiset asiat voi liittyä odotukseen, mutta hei jotain rajaa sille mitä julkisesti jakaa.. Myöhemmin kommenteissa kuvaili kuinka monta sormea oli mahtunut kohdunsuulle.

Olen myös törmännyt (en saman henkilön osalta) päivityksiin joissa eritellään sekä omia että lapsen ruumiintoimintoja yksityiskohtaisesti "tänään Alpon kakka enää vähän kovalla ja vihertää, ehkä tästä nyt selvittiin vaikka itseä kovasti vielä pierettää".

[/quote]

Kommentoi siihen, että ah onneks meillä ei oo yhdyntäkieltoa, taidanpa mennä heti houkuttelemaan tuon ukon....

Vierailija
36/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä perään että " vaikka onhan se näin menkkojen aikaan vähän sotkusta ja jää pillukin nuolematta kun siitä ei mies tähän aikaan kuusta pidä vaikka yleensä tarjoutuukin lipittämään" ...

Vierailija
37/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuollaiset viestit ei haittaa, kuulostaa enempi yksinäiseltä kotiäidiltä. Soittaisitko hänelle joskus vaikka?

Onhan se nyt kurja jos ihmiset saa lapsia ja puhuu ssshhh -sanon sen sanan- seksistä. Koska onhan tuo seksikielto kurja asia ja enempi sen pitäisi kertoa jotain raskaudentilasta kuin siitä ettei voi paneskella menemään.

Ja kyllä itse tunnen paljon ihmisiä jotka Facessa jakaa miten neuvolassa meni tai mikä olo on. Ei todellakaan jää häiritsemään jonkun kakan kuvailut. On noi asiat eräitä ärsyttänyt ihan livekeskusteluissa. Joku kaveri kun tulee raskaaksi niin eihän sen juttut on kuulemma vaan lapsen koliikki ja kakan väri.

Jos ei ihminen kiinnosta niin poista listalta, vai onko itsellesi oleellisempaa että kavereita on monta sataa? Mitä jos hommaisit OMAN elämän? Ei häiritse sitten mitä muut tekee.

Vierailija
38/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:21"]Tsiisus. Miksi kaverilistallasi on tuollaisia alunperinkään

[/quote]

Hyvä kysymys. Kaikkein pahinta on, että ollaan kaikki reilusti alle 3kymppisiä..

[/quote]

No YLLÄTYS! En pitänytkään sinua kovin aikuisena..

Vierailija
39/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeyyaaaaah!

Vierailija
40/54 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:21"]Tsiisus. Miksi kaverilistallasi on tuollaisia alunperinkään

[/quote]

[/quote]

Niin että kaikki yli 30-vuotiaat on tosi fiksuja ja laittaa vain asiallisia facepäivityksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan