Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies laittelee viestiä

Vierailija
24.11.2023 |

Jo pitkään eräs mies on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, pitkin katsein, hakeutuu seuraan yms ja kieltämättä olen myös kiinnittänyt huomioita mieheen. Aluksi ajattelin pitkän sinkkuilun jälkeen, että hän on vain ystävällinen kaveri. Nyt kuitenkin jokunen aika sitten mies laittoi minulle tekstarin ja on myös soittanut. En tiedä edes mistä mies on numeroni etsinyt, koska en ole sitä antanut. Ongelma tässä on se, että mies on varattu. Olen sen verran saanut selville, että mies on pettänyt naista aikaisemmin tai ei varsinaisesti pettänyt, mutta lähtenyt aikoinaan toisen naisen matkaan. Kantanut myös tätä toista naista heidän yhteiseen kotiin. Kuitenkaan homma ei toiminut ja mies palasi exän luokse. Tilanne on kiusallinen, koska ollaan miehen kanssa myös samoissa työtehtävissä ja nähdään muutenkin satunnaisesti. Kuitenkin haluaa pitää sellaisen asiallisuuden ja en halua mitään kitkaa ympärille. Eihän tuo oikein ole miehen puolelta, että laitellaan viestiä toiselle naiselle ja etsitään numerot. En ainakaan itse varattuna naisena pitäisi tuollaisesta, enkä katselisi moista. En tiedä, että miten pääsisin tästä tilanteesta ulos. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot vaimolle. 

Vierailija
2/36 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on nyt ihan mahdottomia tilanteita. Hyvänen aika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä lopettamaa. Älä vastaa hälle. Hoidat työasiat, muuten et ole yhteydessä.

Vierailija
4/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerrot vaimolle. 

Sanoo katkera läski yh luuseri työtön ruma keski-ikäinen lehmä

Vierailija
5/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerrot vaimolle. 

Sanoo katkera läski yh luuseri työtön ruma keski-ikäinen lehmä

Jaha Pera on jäänyt nalkkiin ja nyt jäänyt yksin. Ihan oikein.

Vierailija
6/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä miestä lopettamaa. Älä vastaa hälle. Hoidat työasiat, muuten et ole yhteydessä.

Voi estää hänen numeron. Jos haluaa.

Vierailija
7/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä rakastaja siitä vaan jos et ole varattu! Ei se kipeää tee. 

Vierailija
8/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hänen vaimoltaan onko jutut ok teidän välillä, jos olet kiinnostunut. Jos et ole kiinnostunut, kerro se miehelle.

Vierailija
9/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä nähty monta! Useimmat tosi k-päitä. Nyt yksi taas otti yhteyttä. Nyt se sopisi omaan elämäntilanteeseen. Ajattelin tavata, ja otan såheti suoraan kaiken puheeksi. Jos kertapuheella vaimo saa lähtöpassit, niin ei minua mikään estä ryhtyä tapailemaan häntä.

Vierailija
10/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä nähty monta! Useimmat tosi k-päitä. Nyt yksi taas otti yhteyttä. Nyt se sopisi omaan elämäntilanteeseen. Ajattelin tavata, ja otan såheti suoraan kaiken puheeksi. Jos kertapuheella vaimo saa lähtöpassit, niin ei minua mikään estä ryhtyä tapailemaan häntä.

Ai kun ei ole mistä valita? Onneksi itsellä on ollut sen verran paljon vientiä, ettei ole tarvinnut noihin kuspäihin ryhtyä tyytymään eikä edes neuvottelemaan asiasta. Ilmeisesti kaikilla ei ole valikoimaa, mistä valita eikä pääse kilpailuttamaan miehiä.

Vierailija
11/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies kerran kiinnosta ja tiedät hänet varatuksi, etkä salasuhdetta halua, niin mikä sitten estää sinua sanomasta miehelle suoraan, että et ole kiinnostunut, vaan tunnet olosi kiusaantuneeksi, koska hän on varattu.

Vierailija
12/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä se sen kumppanille.

Vierailija
13/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset haluaa varattuja miehiä? 

Vierailija
14/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi spessu? Näitä varattuja miehiä on työpaikat ja seuranhakusivut täynnä, jotka vaan etsii tarpeeksi tyhmää naista. Itsepähän päätät mitä teet. 

Vierailija
15/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska parisuhteessa oleva mies on läpäissyt ainakin yhden naisen parinvalintakriteerit ja testit, mikä kertoo miehen laadukkuudesta.

Vierailija
16/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska parisuhteessa oleva mies on läpäissyt ainakin yhden naisen parinvalintakriteerit ja testit, mikä kertoo miehen laadukkuudesta.

Juu, kertoo se laadusta, jos on uskoton  :D

Vierailija
17/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää yhtä naista niin miksi se ei pettäisi sinuakin?

Vierailija
18/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä? Ihan luokattoman huonotkin miehet saa parisuhteita. Sellaiset, joita en itse ikipäivänä huolisi. Joten en todellakaan luota muiden naisten parinvalinta kriteereihin. 

Ja jos etsii uutta suhdetta ennen kuin on uskaltanut erota entisestä naisesta, on mun silmissä selkärangaton luuseri. Ja minä en huoli luusereita.  

Vierailija
19/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi. Mistä lähtien kädet ovat alkaneet soimaan ja lähettämään viestejä? Oot syystä yksin, ellet saanut viikonlopuksi lämmitettyä jotain tarpeeksi epätoivoista antajaa.

Vierailija
20/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksikö varattu mies? Varattujen miesten yhteydenotot ja kiinnostuksen osoitukset ovat arkipäivää monelle sinkkunaiselle. Kokemusta on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi